reklama - zainteresowany?

Jak inwestować w produkty strukturyzowane - Onepress

Jak inwestować w produkty strukturyzowane
Autor: Blumke Andreas
Tłumaczenie: Iciek Piotr
ISBN: 978-8-3264-1180-9
stron: 472, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 110,57 zł (poprzednio: 128,57 zł)
Oszczędzasz: 14% (-18,00 zł)

Dodaj do koszyka Jak inwestować w produkty strukturyzowane

Tagi: Giełda i inwestycje

Jak inwestować w produkty strukturyzowane stanowi przewodnik inwestowania i zarządzania ryzykiem w odniesieniu do produktów strukturyzowanych przeznaczony dla inwestorów i osób zarządzających aktywami.

Autor przedstawia wykresy dochodowości i warunki inwestycyjne, dokonuje oceny formuły wypłaty oraz opisuje najważniejsze klasy aktywów. Porusza także bardziej zaawansowane tematy, takie jak budowanie produktów strukturyzowanych oraz sposoby unikania pułapek kryjących się w produktach wszystkich klas aktywów. Wyczerpująco omawia zagadnienia związane z ryzykiem kontrahenta, upadkiem banku Lehman Brothers oraz inne kluczowe aspekty kryzysu finansowego odnoszące się do produktów strukturyzowanych.

Publikacja zawiera między innymi:

* kompleksowy wykaz czynników, jakie inwestor powinien wziąć pod uwagę przed przystąpieniem do inwestowania,
* porady w zakresie inwestycji w produkty z różnych klas aktywów: akcji, instrumentów o stałym dochodzie, walut i towarów,
* wskazówki na temat wdrażania produktów strukturyzowanych w kontekście portfela inwestycyjnego,
* kwestionariusz pomagający inwestorom określić własne preferencje inwestycyjne oraz uzyskać większą precyzję w obliczu decyzji inwestycyjnych.
Książka zapewnia cenną pomoc każdemu nabywcy produktów strukturyzowanych, ułatwiając zrozumienie zastosowania tych produktów w bankowości, a także umożliwiając dokonanie analizy produktów i oceny ich dopasowania do preferencji poszczególnych klientów.

Dodaj do koszyka Jak inwestować w produkty strukturyzowane

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak inwestować w produkty strukturyzowane

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.