reklama - zainteresowany?

Jak grać żeby wygrać w biznesie? - Onepress

Jak grać żeby wygrać w biznesie?
ebook
Autor: Mark Cuban
TÅ‚umaczenie: Beata Osman
ISBN: 978-83-947409-4-8
stron: 115, Format: ebook
Data wydania: 2018-08-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Jak grać żeby wygrać w biznesie?

Tagi: Marketing | Przywództwo

Książka "Jak grać żeby wygrać w biznesie" pozwoli Ci na poznanie sposobów jak dziaÅ‚a i myÅ›li Mark Cuban amerykaÅ„ski przedsiÄ™biorca miliarder.

Znajdziesz w niej strategie, które pozwolÄ… Ci zwiÄ™kszyć Twoje szanse na wygrany mecz w sporcie o nazwie BIZNES.

 

Czego dowiem siÄ™ z książki "Jak grać żeby wygrać w biznesie": 

  • jakimi zasadami kieruje siÄ™ Cuban w swojej drodze na szczyt
  • co charakteryzuje prawdziwego przedsiÄ™biorcÄ™
  • które elementy Twojej strategii sÄ… kluczowe dla pokonania konkurencji
  • co jest najwiÄ™kszÄ… możliwoÅ›ciÄ… i przewagÄ… konkurencyjnÄ… nowoczesnego przedsiÄ™biorcy
  • w jaki sposób budować skuteczne strategie pozyskiwania klientów na lata
  • co musisz zrobić aby móc kupić sobie wÅ‚asna drużynÄ™ koszykówki.

 

Czy widziaÅ‚eÅ› program o nazwie „Shark tank”? 

Jest to program amerykaÅ„ski, w którym jurorzy, super przedsiÄ™biorcy, oceniajÄ… pomysÅ‚y osób, które nie majÄ… pieniÄ™dzy, ale maja super przedsiÄ™wziÄ™cia, super projekty, super pomysÅ‚y na biznes. Jednym z jurorów jest Mark Cuban, osoba absolutnie niezwykÅ‚a, która napisaÅ‚a książkÄ™ pod tytuÅ‚em „Jak grać, żeby wygrać w biznesie?”.

 

Lekcje od Marka Cubana autora "Jak grać żeby wygrać w biznesie":

 

LEKCJA NUMER #1:

Zrób tak, aby ktoÅ› pÅ‚aciÅ‚ Ci za naukÄ™. W jaki sposób? Najprostsza opcja: zatrudnij siÄ™ w firmie, w której możesz siÄ™ bardzo nauczyć i wykorzystaj to do tego, aby siÄ™ rozwijać. Niech ktoÅ› inny pÅ‚aci za twoje bÅ‚Ä™dy. Wcale nie trzeba otwierać biznesu od samego poczÄ…tku, możesz go otworzyć równie dobrze po roku, dwóch, trzech, piÄ™tnastu latach pracy u kogoÅ›.

 

LEKCJA NUMER #2:

Mark Cuban mówi również o tym, że wysiÅ‚ek jest jedynÄ… rzeczÄ…, która możesz kontrolować, rzeczÄ…, która możesz budować swój biznes i budować niÄ… przewagi konkurencyjne. Czyli zainwestuj wysiÅ‚ek i energiÄ™ w to, żebyÅ› rozwijaÅ‚ swojÄ… firmÄ™. Im wiÄ™cej go wÅ‚ożysz, tym wiÄ™ksze szanse na to, że osiÄ…gniesz sukces. Nie ma gwarancji na to, ale zwiÄ™kszasz prawdopodobieÅ„stwo. Czemu? Bo wiÄ™kszoÅ›ci ludzi siÄ™ nie chce, wiÄ™kszość ludzi nie chce inwestować swojego czasu, energii w dÅ‚ugoterminowe cele i biznesy.

 

LEKCJA NUMER #3:

Mark Cuban sprzedaÅ‚ dużo swoich firm, zrobiÅ‚ duże exity i on rekomenduje, abyÅ› sprzedawaÅ‚ swoje firmy, produkty drogo. OczywiÅ›cie nie od samego poczÄ…tku, ale celuj w high, jak on to nazywa, czyli żeby celować w duże ceny, duże projekty i mieć Å›wiadomość tego, że sprzedajÄ…c coÅ› później, lepiej dopieszczonego, można z tego wyciÄ…gnąć wiÄ™ksze profity przy jednoczesnym, zwinnym, konkretnym dziaÅ‚aniu. I Mark jest ogromnym fanem „hustlerstwa”, jest hustlerem, sprzedawcÄ…, osobÄ…, która wie, że trzeba cisnąć.

 

LEKCJA NUMER #4:

Na wielu szkoleniach bÄ™dziesz sÅ‚yszaÅ‚, szkoleniach, książkach, w Internetach, że musisz siÄ™ skupić na jednym celu, a Mark Cuban mówi: „Nie, dywersyfikacja”. Różne projekty, ale w tej samej dyscyplinie biznesu. To, co my robimy jako OSMPOWER, to sÄ… książki, szkolenia, rozwój, ale wszystko oparte jest na sprzedaży online. To jest nasza dywersyfikacja, wiÄ™c pomyÅ›l, co może być twojÄ… dywersyfikacjÄ…, przy jednoczesnym zachowaniu tego samego kierunku i skupienia.

 

LEKCJA NUMER #5:

SÅ‚yszaÅ‚eÅ› pewnie zdanie, że trzeba zaczynać z wizjÄ… koÅ„ca. Cuban mówi, że jak najbardziej tak, ale nie można skupiać siÄ™ tylko i wyÅ‚Ä…cznie na celu koÅ„cowym, bo również ta droga, którÄ… trzeba przejść jest bardzo istotna i to jest kolejna lekcja od Marka Cubana.

 

LEKCJA NUMER #6:

Nikt tak jak Mark Cuban doskonale nie zna strategii, która polega na tym, że musisz być krzykaczem, musi ciÄ™ być wszÄ™dzie peÅ‚no, musisz wychodzić ludziom z lodówki, musisz krzyczeć, musisz komunikować siebie. My, Polacy, mamy z tym problem, uważamy siÄ™, że to nie jest dobre, niedoskonaÅ‚e, Amerykanie mówiÄ… co? że ich projekt jest najlepszy na Å›wiecie. WiÄ™c pytanie do Ciebie: czy ty powiesz o swoim produkcie i firmie, że jest najlepszy?

 

LEKCJA NUMER #7:

Mark Cuban, wielki, potężny gość, a jednÄ… z jego strategii jest: uzyskaj darmowÄ… ekspozycjÄ™, darmowy ruch. Nie wiem, czy wiesz, ale Mark Cuban, podkreÅ›lÄ™, ogromny gość, braÅ‚ udziaÅ‚ w programie „Taniec z gwiazdami”. I co? TaÅ„czyÅ‚ fokstrota, salsÄ™ i inne taÅ„ce. On, poważny przedsiÄ™biorca, a może wÅ‚aÅ›nie nie poważny przedsiÄ™biorca wiedziaÅ‚, jak nawet dla niego istotna jest darmowa ekspozycja, którÄ… zapewniÅ‚o mu wziÄ™cie udziaÅ‚u w ogólnoÅ›wiatowym programie amerykaÅ„skiego „TaÅ„ca z gwiazdami”.

 

LEKCJA NUMER #8:

Pewnie wiesz, że trzeba swój biznes znać na wylot. Ale pytanie: czy to robisz, czy masz tego Å›wiadomość? Mark Cuban bardzo mocno ciÅ›nie swoich ludzi, którzy chcÄ… od niego pozyskać inwestycje, czy swoich pracowników, żeby na wylot znali biznes, w którym pracujÄ…, żeby na wylot znali biznes, który tworzÄ…. Bez tej dogÅ‚Ä™bnej wiedzy, jak ten biznes powinien wyglÄ…dać, jak dziaÅ‚ać, gdzie sÄ… klienci, ceny, produkty, dostawcy, nie ma możliwoÅ›ci otrzymania ani centa od Cubana. Dlaczego? PrzedsiÄ™biorca, który nie zna swojego biznesu, nie jest odporny na konkurencjÄ™. Lekcja? Znaj swój biznes na wylot.

 

LEKCJA NUMER #9:

Wszyscy o tym mówiÄ…: musisz być inny, musisz siÄ™ wyróżnić, ale ty o tym wiesz. Ale czy to robisz? Jak robisz i opakowujesz to w inność, kolorowość, automatycznie budujesz swoje przewagi.

 

I NAJWAŻNIEJSZA LEKCJA NUMER #10:

JeÅ›li podobaÅ‚y Ci siÄ™ te lekcje od Marka Cubana z książki "Jak grać żeby wygrać w biznesie", to zamów sobie jÄ…, albo nie zamawiaj, ale wdróż te lekcje, jakie ci przedstawiamy. Niby proste, ale jakże kluczowe dla biznesu, pozwalajÄ…ce bardzo mocno zbudować przewagi konkurencyjne.

 

O AUTORZE

Mark Cuban miliarder, który rozpoczynaÅ‚ od sprzedawania worków na Å›mieci i mleka w proszku chodzÄ…c od drzwi do drzwi. Twórca  HDNet, Broadcast.com (kupione przez Yahoo! za 5,7 miliardów$). Inwestor (Mahalo, JungleCents.com, motionloft.com, Filesanywhere.com, Naked Pizza, 140Fire. Com). Uważany za najbardziej wpÅ‚ywowÄ… postać w Å›wiecie mediów i sportu. WÅ‚aÅ›ciciel Dallas Mavericks - kultowej drużyny NBA. Gwiazda programu „Shark Tank”, gdzie jako doÅ›wiadczony rekin biznesu pokazuje jak skutecznie inwestować w (nie tylko) startupy. Autor książki "Jak grać żeby wygrać w biznesie". 

Dodaj do koszyka Jak grać żeby wygrać w biznesie?

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Jak grać żeby wygrać w biznesie?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.