Jak grać żeby wygrać w biznesie? - Onepress

Tłumaczenie: Beata Osman
ISBN: 978-83-947409-4-8
stron: 115, Format: ebook
Data wydania: 2018-08-28
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,00 zł
Książka "Jak grać żeby wygrać w biznesie" pozwoli Ci na poznanie sposobów jak dziaÅ‚a i myÅ›li Mark Cuban amerykaÅ„ski przedsiÄ™biorca miliarder.
Znajdziesz w niej strategie, które pozwolÄ… Ci zwiÄ™kszyć Twoje szanse na wygrany mecz w sporcie o nazwie BIZNES.
Czego dowiem się z książki "Jak grać żeby wygrać w biznesie":
- jakimi zasadami kieruje siÄ™ Cuban w swojej drodze na szczyt
- co charakteryzuje prawdziwego przedsiębiorcę
- które elementy Twojej strategii sÄ… kluczowe dla pokonania konkurencji
- co jest największą możliwością i przewagą konkurencyjną nowoczesnego przedsiębiorcy
- w jaki sposób budować skuteczne strategie pozyskiwania klientów na lata
- co musisz zrobić aby móc kupić sobie wÅ‚asna drużynÄ™ koszykówki.
Czy widziaÅ‚eÅ› program o nazwie „Shark tank”?
Jest to program amerykaÅ„ski, w którym jurorzy, super przedsiÄ™biorcy, oceniajÄ… pomysÅ‚y osób, które nie majÄ… pieniÄ™dzy, ale maja super przedsiÄ™wziÄ™cia, super projekty, super pomysÅ‚y na biznes. Jednym z jurorów jest Mark Cuban, osoba absolutnie niezwykÅ‚a, która napisaÅ‚a książkÄ™ pod tytuÅ‚em „Jak grać, żeby wygrać w biznesie?”.
Lekcje od Marka Cubana autora "Jak grać żeby wygrać w biznesie":
LEKCJA NUMER #1:
Zrób tak, aby ktoÅ› pÅ‚aciÅ‚ Ci za naukÄ™. W jaki sposób? Najprostsza opcja: zatrudnij siÄ™ w firmie, w której możesz siÄ™ bardzo nauczyć i wykorzystaj to do tego, aby siÄ™ rozwijać. Niech ktoÅ› inny pÅ‚aci za twoje błędy. Wcale nie trzeba otwierać biznesu od samego poczÄ…tku, możesz go otworzyć równie dobrze po roku, dwóch, trzech, piÄ™tnastu latach pracy u kogoÅ›.
LEKCJA NUMER #2:
Mark Cuban mówi również o tym, że wysiÅ‚ek jest jedynÄ… rzeczÄ…, która możesz kontrolować, rzeczÄ…, która możesz budować swój biznes i budować niÄ… przewagi konkurencyjne. Czyli zainwestuj wysiÅ‚ek i energiÄ™ w to, żebyÅ› rozwijaÅ‚ swojÄ… firmÄ™. Im wiÄ™cej go wÅ‚ożysz, tym wiÄ™ksze szanse na to, że osiÄ…gniesz sukces. Nie ma gwarancji na to, ale zwiÄ™kszasz prawdopodobieÅ„stwo. Czemu? Bo wiÄ™kszoÅ›ci ludzi siÄ™ nie chce, wiÄ™kszość ludzi nie chce inwestować swojego czasu, energii w dÅ‚ugoterminowe cele i biznesy.
LEKCJA NUMER #3:
Mark Cuban sprzedaÅ‚ dużo swoich firm, zrobiÅ‚ duże exity i on rekomenduje, abyÅ› sprzedawaÅ‚ swoje firmy, produkty drogo. OczywiÅ›cie nie od samego poczÄ…tku, ale celuj w high, jak on to nazywa, czyli żeby celować w duże ceny, duże projekty i mieć Å›wiadomość tego, że sprzedajÄ…c coÅ› później, lepiej dopieszczonego, można z tego wyciÄ…gnąć wiÄ™ksze profity przy jednoczesnym, zwinnym, konkretnym dziaÅ‚aniu. I Mark jest ogromnym fanem „hustlerstwa”, jest hustlerem, sprzedawcÄ…, osobÄ…, która wie, że trzeba cisnąć.
LEKCJA NUMER #4:
Na wielu szkoleniach bÄ™dziesz sÅ‚yszaÅ‚, szkoleniach, książkach, w Internetach, że musisz siÄ™ skupić na jednym celu, a Mark Cuban mówi: „Nie, dywersyfikacja”. Różne projekty, ale w tej samej dyscyplinie biznesu. To, co my robimy jako OSMPOWER, to sÄ… książki, szkolenia, rozwój, ale wszystko oparte jest na sprzedaży online. To jest nasza dywersyfikacja, wiÄ™c pomyÅ›l, co może być twojÄ… dywersyfikacjÄ…, przy jednoczesnym zachowaniu tego samego kierunku i skupienia.
LEKCJA NUMER #5:
SÅ‚yszaÅ‚eÅ› pewnie zdanie, że trzeba zaczynać z wizjÄ… koÅ„ca. Cuban mówi, że jak najbardziej tak, ale nie można skupiać siÄ™ tylko i wyłącznie na celu koÅ„cowym, bo również ta droga, którÄ… trzeba przejść jest bardzo istotna i to jest kolejna lekcja od Marka Cubana.
LEKCJA NUMER #6:
Nikt tak jak Mark Cuban doskonale nie zna strategii, która polega na tym, że musisz być krzykaczem, musi ciÄ™ być wszÄ™dzie peÅ‚no, musisz wychodzić ludziom z lodówki, musisz krzyczeć, musisz komunikować siebie. My, Polacy, mamy z tym problem, uważamy siÄ™, że to nie jest dobre, niedoskonaÅ‚e, Amerykanie mówiÄ… co? że ich projekt jest najlepszy na Å›wiecie. WiÄ™c pytanie do Ciebie: czy ty powiesz o swoim produkcie i firmie, że jest najlepszy?
LEKCJA NUMER #7:
Mark Cuban, wielki, potężny gość, a jednÄ… z jego strategii jest: uzyskaj darmowÄ… ekspozycjÄ™, darmowy ruch. Nie wiem, czy wiesz, ale Mark Cuban, podkreÅ›lÄ™, ogromny gość, braÅ‚ udziaÅ‚ w programie „Taniec z gwiazdami”. I co? TaÅ„czyÅ‚ fokstrota, salsÄ™ i inne taÅ„ce. On, poważny przedsiÄ™biorca, a może wÅ‚aÅ›nie nie poważny przedsiÄ™biorca wiedziaÅ‚, jak nawet dla niego istotna jest darmowa ekspozycja, którÄ… zapewniÅ‚o mu wziÄ™cie udziaÅ‚u w ogólnoÅ›wiatowym programie amerykaÅ„skiego „TaÅ„ca z gwiazdami”.
LEKCJA NUMER #8:
Pewnie wiesz, że trzeba swój biznes znać na wylot. Ale pytanie: czy to robisz, czy masz tego Å›wiadomość? Mark Cuban bardzo mocno ciÅ›nie swoich ludzi, którzy chcÄ… od niego pozyskać inwestycje, czy swoich pracowników, żeby na wylot znali biznes, w którym pracujÄ…, żeby na wylot znali biznes, który tworzÄ…. Bez tej dogłębnej wiedzy, jak ten biznes powinien wyglÄ…dać, jak dziaÅ‚ać, gdzie sÄ… klienci, ceny, produkty, dostawcy, nie ma możliwoÅ›ci otrzymania ani centa od Cubana. Dlaczego? PrzedsiÄ™biorca, który nie zna swojego biznesu, nie jest odporny na konkurencjÄ™. Lekcja? Znaj swój biznes na wylot.
LEKCJA NUMER #9:
Wszyscy o tym mówiÄ…: musisz być inny, musisz siÄ™ wyróżnić, ale ty o tym wiesz. Ale czy to robisz? Jak robisz i opakowujesz to w inność, kolorowość, automatycznie budujesz swoje przewagi.
I NAJWAŻNIEJSZA LEKCJA NUMER #10:
JeÅ›li podobaÅ‚y Ci siÄ™ te lekcje od Marka Cubana z książki "Jak grać żeby wygrać w biznesie", to zamów sobie jÄ…, albo nie zamawiaj, ale wdróż te lekcje, jakie ci przedstawiamy. Niby proste, ale jakże kluczowe dla biznesu, pozwalajÄ…ce bardzo mocno zbudować przewagi konkurencyjne.
O AUTORZE
Mark Cuban miliarder, który rozpoczynaÅ‚ od sprzedawania worków na Å›mieci i mleka w proszku chodzÄ…c od drzwi do drzwi. Twórca HDNet, Broadcast.com (kupione przez Yahoo! za 5,7 miliardów$). Inwestor (Mahalo, JungleCents.com, motionloft.com, Filesanywhere.com, Naked Pizza, 140Fire. Com). Uważany za najbardziej wpÅ‚ywowÄ… postać w Å›wiecie mediów i sportu. WÅ‚aÅ›ciciel Dallas Mavericks - kultowej drużyny NBA. Gwiazda programu „Shark Tank”, gdzie jako doÅ›wiadczony rekin biznesu pokazuje jak skutecznie inwestować w (nie tylko) startupy. Autor książki "Jak grać żeby wygrać w biznesie".
Osoby które kupowały "Jak grać żeby wygrać w biznesie? ", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)