Jak grać żeby wygrać w biznesie? - Onepress
TÅ‚umaczenie: Beata Osman
ISBN: 978-83-947409-4-8
stron: 115, Format: ebook
Data wydania: 2018-08-28
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,00 zł
Książka "Jak grać żeby wygrać w biznesie" pozwoli Ci na poznanie sposobów jak dziaÅ‚a i myÅ›li Mark Cuban amerykaÅ„ski przedsiÄ™biorca miliarder.
Znajdziesz w niej strategie, które pozwolÄ… Ci zwiÄ™kszyć Twoje szanse na wygrany mecz w sporcie o nazwie BIZNES.
Czego dowiem się z książki "Jak grać żeby wygrać w biznesie":
- jakimi zasadami kieruje siÄ™ Cuban w swojej drodze na szczyt
- co charakteryzuje prawdziwego przedsiębiorcę
- które elementy Twojej strategii sÄ… kluczowe dla pokonania konkurencji
- co jest największą możliwością i przewagą konkurencyjną nowoczesnego przedsiębiorcy
- w jaki sposób budować skuteczne strategie pozyskiwania klientów na lata
- co musisz zrobić aby móc kupić sobie wÅ‚asna drużynÄ™ koszykówki.
Czy widziaÅ‚eÅ› program o nazwie „Shark tank”?
Jest to program amerykaÅ„ski, w którym jurorzy, super przedsiÄ™biorcy, oceniajÄ… pomysÅ‚y osób, które nie majÄ… pieniÄ™dzy, ale maja super przedsiÄ™wziÄ™cia, super projekty, super pomysÅ‚y na biznes. Jednym z jurorów jest Mark Cuban, osoba absolutnie niezwykÅ‚a, która napisaÅ‚a książkÄ™ pod tytuÅ‚em „Jak grać, żeby wygrać w biznesie?”.
Lekcje od Marka Cubana autora "Jak grać żeby wygrać w biznesie":
LEKCJA NUMER #1:
Zrób tak, aby ktoÅ› pÅ‚aciÅ‚ Ci za naukÄ™. W jaki sposób? Najprostsza opcja: zatrudnij siÄ™ w firmie, w której możesz siÄ™ bardzo nauczyć i wykorzystaj to do tego, aby siÄ™ rozwijać. Niech ktoÅ› inny pÅ‚aci za twoje bÅ‚Ä™dy. Wcale nie trzeba otwierać biznesu od samego poczÄ…tku, możesz go otworzyć równie dobrze po roku, dwóch, trzech, piÄ™tnastu latach pracy u kogoÅ›.
LEKCJA NUMER #2:
Mark Cuban mówi również o tym, że wysiÅ‚ek jest jedynÄ… rzeczÄ…, która możesz kontrolować, rzeczÄ…, która możesz budować swój biznes i budować niÄ… przewagi konkurencyjne. Czyli zainwestuj wysiÅ‚ek i energiÄ™ w to, żebyÅ› rozwijaÅ‚ swojÄ… firmÄ™. Im wiÄ™cej go wÅ‚ożysz, tym wiÄ™ksze szanse na to, że osiÄ…gniesz sukces. Nie ma gwarancji na to, ale zwiÄ™kszasz prawdopodobieÅ„stwo. Czemu? Bo wiÄ™kszoÅ›ci ludzi siÄ™ nie chce, wiÄ™kszość ludzi nie chce inwestować swojego czasu, energii w dÅ‚ugoterminowe cele i biznesy.
LEKCJA NUMER #3:
Mark Cuban sprzedaÅ‚ dużo swoich firm, zrobiÅ‚ duże exity i on rekomenduje, abyÅ› sprzedawaÅ‚ swoje firmy, produkty drogo. OczywiÅ›cie nie od samego poczÄ…tku, ale celuj w high, jak on to nazywa, czyli żeby celować w duże ceny, duże projekty i mieć Å›wiadomość tego, że sprzedajÄ…c coÅ› później, lepiej dopieszczonego, można z tego wyciÄ…gnąć wiÄ™ksze profity przy jednoczesnym, zwinnym, konkretnym dziaÅ‚aniu. I Mark jest ogromnym fanem „hustlerstwa”, jest hustlerem, sprzedawcÄ…, osobÄ…, która wie, że trzeba cisnąć.
LEKCJA NUMER #4:
Na wielu szkoleniach bÄ™dziesz sÅ‚yszaÅ‚, szkoleniach, książkach, w Internetach, że musisz siÄ™ skupić na jednym celu, a Mark Cuban mówi: „Nie, dywersyfikacja”. Różne projekty, ale w tej samej dyscyplinie biznesu. To, co my robimy jako OSMPOWER, to sÄ… książki, szkolenia, rozwój, ale wszystko oparte jest na sprzedaży online. To jest nasza dywersyfikacja, wiÄ™c pomyÅ›l, co może być twojÄ… dywersyfikacjÄ…, przy jednoczesnym zachowaniu tego samego kierunku i skupienia.
LEKCJA NUMER #5:
SÅ‚yszaÅ‚eÅ› pewnie zdanie, że trzeba zaczynać z wizjÄ… koÅ„ca. Cuban mówi, że jak najbardziej tak, ale nie można skupiać siÄ™ tylko i wyÅ‚Ä…cznie na celu koÅ„cowym, bo również ta droga, którÄ… trzeba przejść jest bardzo istotna i to jest kolejna lekcja od Marka Cubana.
LEKCJA NUMER #6:
Nikt tak jak Mark Cuban doskonale nie zna strategii, która polega na tym, że musisz być krzykaczem, musi ciÄ™ być wszÄ™dzie peÅ‚no, musisz wychodzić ludziom z lodówki, musisz krzyczeć, musisz komunikować siebie. My, Polacy, mamy z tym problem, uważamy siÄ™, że to nie jest dobre, niedoskonaÅ‚e, Amerykanie mówiÄ… co? że ich projekt jest najlepszy na Å›wiecie. WiÄ™c pytanie do Ciebie: czy ty powiesz o swoim produkcie i firmie, że jest najlepszy?
LEKCJA NUMER #7:
Mark Cuban, wielki, potężny gość, a jednÄ… z jego strategii jest: uzyskaj darmowÄ… ekspozycjÄ™, darmowy ruch. Nie wiem, czy wiesz, ale Mark Cuban, podkreÅ›lÄ™, ogromny gość, braÅ‚ udziaÅ‚ w programie „Taniec z gwiazdami”. I co? TaÅ„czyÅ‚ fokstrota, salsÄ™ i inne taÅ„ce. On, poważny przedsiÄ™biorca, a może wÅ‚aÅ›nie nie poważny przedsiÄ™biorca wiedziaÅ‚, jak nawet dla niego istotna jest darmowa ekspozycja, którÄ… zapewniÅ‚o mu wziÄ™cie udziaÅ‚u w ogólnoÅ›wiatowym programie amerykaÅ„skiego „TaÅ„ca z gwiazdami”.
LEKCJA NUMER #8:
Pewnie wiesz, że trzeba swój biznes znać na wylot. Ale pytanie: czy to robisz, czy masz tego Å›wiadomość? Mark Cuban bardzo mocno ciÅ›nie swoich ludzi, którzy chcÄ… od niego pozyskać inwestycje, czy swoich pracowników, żeby na wylot znali biznes, w którym pracujÄ…, żeby na wylot znali biznes, który tworzÄ…. Bez tej dogÅ‚Ä™bnej wiedzy, jak ten biznes powinien wyglÄ…dać, jak dziaÅ‚ać, gdzie sÄ… klienci, ceny, produkty, dostawcy, nie ma możliwoÅ›ci otrzymania ani centa od Cubana. Dlaczego? PrzedsiÄ™biorca, który nie zna swojego biznesu, nie jest odporny na konkurencjÄ™. Lekcja? Znaj swój biznes na wylot.
LEKCJA NUMER #9:
Wszyscy o tym mówiÄ…: musisz być inny, musisz siÄ™ wyróżnić, ale ty o tym wiesz. Ale czy to robisz? Jak robisz i opakowujesz to w inność, kolorowość, automatycznie budujesz swoje przewagi.
I NAJWAŻNIEJSZA LEKCJA NUMER #10:
JeÅ›li podobaÅ‚y Ci siÄ™ te lekcje od Marka Cubana z książki "Jak grać żeby wygrać w biznesie", to zamów sobie jÄ…, albo nie zamawiaj, ale wdróż te lekcje, jakie ci przedstawiamy. Niby proste, ale jakże kluczowe dla biznesu, pozwalajÄ…ce bardzo mocno zbudować przewagi konkurencyjne.
O AUTORZE
Mark Cuban miliarder, który rozpoczynaÅ‚ od sprzedawania worków na Å›mieci i mleka w proszku chodzÄ…c od drzwi do drzwi. Twórca HDNet, Broadcast.com (kupione przez Yahoo! za 5,7 miliardów$). Inwestor (Mahalo, JungleCents.com, motionloft.com, Filesanywhere.com, Naked Pizza, 140Fire. Com). Uważany za najbardziej wpÅ‚ywowÄ… postać w Å›wiecie mediów i sportu. WÅ‚aÅ›ciciel Dallas Mavericks - kultowej drużyny NBA. Gwiazda programu „Shark Tank”, gdzie jako doÅ›wiadczony rekin biznesu pokazuje jak skutecznie inwestować w (nie tylko) startupy. Autor książki "Jak grać żeby wygrać w biznesie".
Osoby które kupowały "Jak grać żeby wygrać w biznesie? ", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)