reklama - zainteresowany?

Jak dokona - Onepress

Jak dokona
ebook
Autor: Tomasz Krywan
ISBN: 978-83-8268-553-4
stron: 8, Format: ebook
Data wydania: 2024-05-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 11,27 zł (poprzednio: 14,83 zł)
Oszczędzasz: 24% (-3,56 zł)

Dodaj do koszyka Jak dokona

W publikacji znajduj

Dodaj do koszyka Jak dokona

 

Osoby które kupowały "Jak dokona", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Jak dokona

Spis treści

Jak dokonać korekty rocznej odliczonego VAT - po zmianach eBook -- spis treści

Jak dokonać korekty rocznej odliczonego VAT – po zmianach
Dwa rodzaje korekt rocznych. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
Wyłączenie obowiązku dokonania korekty ze względu na różnicę
nieprzekraczającą dwóch punktów procentowych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
Dane uwzględniane przy przeprowadzeniu korekt rocznych. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
Zaokrąglanie proporcji ostatecznej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
Dwie grupy towarów i usług obejmowanych korektą. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Wzory na kwoty korekt . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Łączna kwota korekty. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
Wykazywanie łącznych kwot korekt w pliku JPK_VAT . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Skutki w podatku dochodowym. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
Podsumowanie. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8

Dodaj do koszyka Jak dokona

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.