reklama - zainteresowany?

Jak dobrze wykorzystać marketing internetowy w przedsiębiorstwie? - Onepress

Jak dobrze wykorzystać marketing internetowy w przedsiębiorstwie?
ebook
Autor: Eryk Szczepański
ISBN: 978-83-957-8050-9
stron: 23, Format: ebook
Data wydania: 2020-05-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 22,90 zł

Dodaj do koszyka Jak dobrze wykorzystać marketing internetowy w przedsiębiorstwie?

Tagi: E-biznes | Mała firma | Marketing

Cześć, nazywam się Eryk Szczepański.

ChciaÅ‚bym przedstawić Ci mojego e-booka, w którym znajdziesz skondensowanÄ… wiedzÄ™ na temat marketingu internetowego oraz sposobów wykorzystania go w przedsiÄ™biorstwie.

TworzÄ…c go, moim celem byÅ‚o przekazanie wiedzy w taki sposób, abyÅ› mógÅ‚ Drogi Czytelniku wyciÄ…gnąć z niego jak najwiÄ™cej przydatnych informacji, bez wzglÄ™du na to czy dopiero planujesz swojÄ… przygodÄ™ z biznesem, czy już jÄ… rozpoczÄ…Å‚eÅ›.

Pewnie ciekawi Cię czym się zajmuję, a więc...

PracujÄ™ w jednej z najwiÄ™kszych agencji marketingowych w Polsce, zajmujÄ™ siÄ™ również biznesem "na wÅ‚asnÄ… rÄ™kÄ™" - m.in. prowadzÄ™ sklep internetowy. SkoÅ„czyÅ‚em także studia na kierunku Globalny Biznes, Finanse i ZarzÄ…dzanie.

Dodaj do koszyka Jak dobrze wykorzystać marketing internetowy w przedsiębiorstwie?

 

Osoby które kupowały "Jak dobrze wykorzystać marketing internetowy w przedsiębiorstwie?", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Jak dobrze wykorzystać marketing internetowy w przedsiębiorstwie?

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak dobrze wykorzystać marketing internetowy w przedsiębiorstwie?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.