reklama - zainteresowany?

Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych - Onepress

Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
ebook
Autor: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Tytuł oryginału: The Art of Social Media: Power Tips for Power Users
TÅ‚umaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-1360-6
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2015-11-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Tagi: Marketing | Social Media

123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!

  • Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
  • Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
  • Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie „na żywo”
Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe sÄ… częściÄ… naszego życia. Dla wielu staÅ‚y siÄ™ pierwszym, najbardziej naturalnym źródÅ‚em informacji o innych — zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich poÅ›rednictwem kandydatów do pracy, single poszukujÄ… drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyÅ‚ajÄ… sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego Å›wiata czÄ™sto bywa zÅ‚udna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze dziaÅ‚ajÄ… tam na naszÄ… korzyść. Dlatego jeÅ›li chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiÅ‚ek.

Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.

Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
  • Jak zoptymalizować swój profil
  • Jak nakarmić Postowego Potwora
  • Jak udoskonalić posty
  • Jak odpowiadać na komentarze
  • Jak zintegrować media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe z blogami
  • Jak zgromadzić wiÄ™cej czytelników
  • Jak korzystać z mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych na żywo
  • Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo
  • Jak poprowadzić czat na Twitterze
  • Jak nie wyjść na dyletanta
  • Jak optymalizować z myÅ›lÄ… o konkretnych platformach
  • Jak zÅ‚ożyć wszystko w caÅ‚ość

Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!



Guy Kawasaki — naczelny propagator Canva (internetowego serwisu designerskiego) i doradca Haas School of Business przy Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. WczeÅ›niej pracowaÅ‚ jako główny orÄ™downik Apple’a i doradca specjalny dyrektora generalnego oddziaÅ‚u Motoroli w Google’u.

Peg Fitzpatrick — strateg social media i dyrektor dziaÅ‚u ds. mediów cyfrowych w Kreussler Inc. PrzeprowadziÅ‚a udane kampanie spoÅ‚ecznoÅ›ciowa dla Motoroli, Google’a, Audi, Canva i Virgin. Kiedy trafi po Å›mierci do nieba, Å›wiÄ™ty Piotr powita jÄ… sÅ‚owami: „ObserwujÄ™ twój profil na PintereÅ›cie”.

Dodaj do koszyka Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

 

Osoby które kupowały "Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.