reklama - zainteresowany?

Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi - Onepress

Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
ebook
Autor: Daniel H. Pink
ISBN: 978-8-3644-3751-9
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2014-05-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,70 zł (poprzednio: 32,93 zł)
Oszczędzasz: 25% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

Tagi: E-biznes | Marketing | Sprzedaż

Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywacjÄ™" przedstawia zaskakujÄ…cÄ… – a także niespodziewanie przydatnÄ… – nowÄ… książkÄ™, w której przedstawia analizÄ™ miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam siÄ™ to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteÅ›my sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonujÄ… kolegów do nowego pomysÅ‚u, czy to jako przedsiÄ™biorcy, którzy zachÄ™cajÄ… inwestorów do lokowania kapitaÅ‚u, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakÅ‚aniajÄ… dzieci do nauki, caÅ‚y czas staramy siÄ™ wpÅ‚ywać na innych ludzi. "Jak być dobrym sprzedawcÄ…" proponuje nowe spojrzenie na sztukÄ™ sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywacjÄ™" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk spoÅ‚ecznych, opierajÄ…c na nich swoje – czÄ™sto sprzeczne z intuicjÄ… – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejÅ›cia skutecznego sprzedawcy (zastÄ™pujÄ…ce obowiÄ…zujÄ…cÄ… niegdyÅ› zasadÄ™ „zawsze finalizuj transakcjÄ™”), wyjaÅ›nia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie sÄ… najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu dziaÅ‚ania czÄ™sto wiÄ™cej znaczy, niż zmiana ich sposobu myÅ›lenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastÄ…piÅ‚y prezentacjÄ™ umieszczanÄ… w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czyniÄ… go czytelniejszym i bardziej przekonujÄ…cym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstaÅ‚a wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia Å›wiata i przeksztaÅ‚ca zachowanie w pracy, szkole i domu

Dodaj do koszyka Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

 

Osoby które kupowały "Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

Spis treści

Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi eBook -- spis treści

  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • Dedykacja
  • Motto
  • Wprowadzenie
  • Część pierwsza. Odrodzenie sprzedawcy
    • 1. Dzisiaj wszyscy jesteÅ›my sprzedawcami
    • 2. PrzedsiÄ™biorczość, elastyczność i ed-med
    • 3. Od caveat emptor do caveat venditor
  • Część druga. Postawa skutecznego sprzedawcy
    • 4. Dostrojenie
    • 5. Optymizm
    • 6. Klarowność
  • Część trzecia. Co mam robić jako sprzedawca
    • 7. Prezentuj
    • 8. Improwizuj
    • 9. SÅ‚uż
  • PodziÄ™kowania
  • Lista cytowanych książek dostÄ™pnych w jÄ™zyku polskim
  • Przypisy
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.