Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi - Onepress
ISBN: 978-8-3644-3751-9
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2014-05-19
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 24,70 zł (poprzednio: 32,93 zł)
Oszczędzasz: 25% (-8,23 zł)
Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywacjÄ™" przedstawia zaskakujÄ…cÄ… – a także niespodziewanie przydatnÄ… – nowÄ… książkÄ™, w której przedstawia analizÄ™ miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam siÄ™ to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteÅ›my sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonujÄ… kolegów do nowego pomysÅ‚u, czy to jako przedsiÄ™biorcy, którzy zachÄ™cajÄ… inwestorów do lokowania kapitaÅ‚u, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakÅ‚aniajÄ… dzieci do nauki, caÅ‚y czas staramy siÄ™ wpÅ‚ywać na innych ludzi. "Jak być dobrym sprzedawcÄ…" proponuje nowe spojrzenie na sztukÄ™ sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywacjÄ™" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk spoÅ‚ecznych, opierajÄ…c na nich swoje – czÄ™sto sprzeczne z intuicjÄ… – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejÅ›cia skutecznego sprzedawcy (zastÄ™pujÄ…ce obowiÄ…zujÄ…cÄ… niegdyÅ› zasadÄ™ „zawsze finalizuj transakcjÄ™”), wyjaÅ›nia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie sÄ… najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu dziaÅ‚ania czÄ™sto wiÄ™cej znaczy, niż zmiana ich sposobu myÅ›lenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastÄ…piÅ‚y prezentacjÄ™ umieszczanÄ… w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czyniÄ… go czytelniejszym i bardziej przekonujÄ…cym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstaÅ‚a wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia Å›wiata i przeksztaÅ‚ca zachowanie w pracy, szkole i domu
Osoby które kupowały "Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi eBook -- spis treści
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Dedykacja
- Motto
- Wprowadzenie
- Część pierwsza. Odrodzenie sprzedawcy
- 1. Dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami
- 2. Przedsiębiorczość, elastyczność i ed-med
- 3. Od caveat emptor do caveat venditor
- Część druga. Postawa skutecznego sprzedawcy
- 4. Dostrojenie
- 5. Optymizm
- 6. Klarowność
- Część trzecia. Co mam robić jako sprzedawca
- 7. Prezentuj
- 8. Improwizuj
- 9. Służ
- Podziękowania
- Lista cytowanych książek dostępnych w języku polskim
- Przypisy
- Przypisy