reklama - zainteresowany?

Jak być dobrym szefem - Onepress

Jak być dobrym szefem
Autor: Selden Bob
Tłumaczenie: Jóźwiak Bożena
ISBN: 978-8-3781-8560-4
stron: 384, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,21 zł (poprzednio: 44,43 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,22 zł)

Dodaj do koszyka Jak być dobrym szefem

Gratulacje! Awansowałeś i w końcu to TY jesteś szefem. Jako świeżo upieczony menedżer możesz się zastanawiać, jak dobrze kierować innymi. Od czego zacząć? Ta książka oferuje wypróbowane rady, które pomogą ci odnieść sukces w nowej roli. Znajdziesz tu wskazówki dotyczące wszystkich aspektów zarządzania i przewodzenia: jak motywować, delegować zadania, być coachem, zarządzać czasem, dokonywać okresowych ocen, zatrudniać i zwalniać pracowników. Nie ma nic bardziej praktycznego od dobrej teorii te słowa znakomicie podsumowują książkę Boba Seldena. Ta prawdziwa "biblia świeżo upieczonych menedżerów" mówi, jak radzić sobie w zmieniającym się środowisku. W poszczególnych rozdziałach napisanych tak, że każdy można przeczytać w przerwie na lunch autor przystępnie przekłada teoretyczne koncepcje na realne procesy i działania składające się na codzienną pracę menedżera. Wzbogaca je studiami przypadków, często zaczerpniętymi z własnej kariery. To interesująca lektura obowiązkowa dla menedżerów, także tych z pewnym stażem- Humphrey Armstrong, psycholog organizacji Bob Selden szkoli menedżerów na całym świecie i regularnie doradza dużym spółkom giełdowym. Prowadzi też zajęcia dla przyszłych liderów w jednej z najlepszych szkół biznesu na świecie International Institute for Management Development w Lozannie.

Dodaj do koszyka Jak być dobrym szefem

 

Osoby które kupowały "Jak być dobrym szefem", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Jak być dobrym szefem

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Jak być dobrym szefem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.