reklama - zainteresowany?

Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi - Onepress

Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
ebook
Autor: Daniel H. Pink
ISBN: 978-8-3644-3751-9
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2014-05-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,40 zł (poprzednio: 33,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,60 zł)

Dodaj do koszyka Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

Tagi: E-biznes | Marketing | Sprzedaż

Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywacjÄ™" przedstawia zaskakujÄ…cÄ… – a także niespodziewanie przydatnÄ… – nowÄ… książkÄ™, w której przedstawia analizÄ™ miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam siÄ™ to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteÅ›my sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonujÄ… kolegów do nowego pomysÅ‚u, czy to jako przedsiÄ™biorcy, którzy zachÄ™cajÄ… inwestorów do lokowania kapitaÅ‚u, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakÅ‚aniajÄ… dzieci do nauki, caÅ‚y czas staramy siÄ™ wpÅ‚ywać na innych ludzi. "Jak być dobrym sprzedawcÄ…" proponuje nowe spojrzenie na sztukÄ™ sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywacjÄ™" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk spoÅ‚ecznych, opierajÄ…c na nich swoje – czÄ™sto sprzeczne z intuicjÄ… – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejÅ›cia skutecznego sprzedawcy (zastÄ™pujÄ…ce obowiÄ…zujÄ…cÄ… niegdyÅ› zasadÄ™ „zawsze finalizuj transakcjÄ™”), wyjaÅ›nia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie sÄ… najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu dziaÅ‚ania czÄ™sto wiÄ™cej znaczy, niż zmiana ich sposobu myÅ›lenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastÄ…piÅ‚y prezentacjÄ™ umieszczanÄ… w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czyniÄ… go czytelniejszym i bardziej przekonujÄ…cym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstaÅ‚a wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia Å›wiata i przeksztaÅ‚ca zachowanie w pracy, szkole i domu

Dodaj do koszyka Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

 

Osoby które kupowały "Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi", wybierały także:

  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.