reklama - zainteresowany?

Ja, Steve - Onepress

Ja, Steve
ebook
Autor: Redakcja George Beahm
ISBN: 978-83-774-6183-9
stron: 126, Format: ebook
Data wydania: 2011-11-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,90 zł

Dodaj do koszyka Ja, Steve

Tagi: Marketing

CytujÄ…c ponad dwieÅ›cie wypowiedzi zmarÅ‚ego 5 października 2011 roku Stevea Jobsa, ta książka oddaje hoÅ‚d wielkiemu wizjonerowi, inicjatorowi rewolucji technologicznej i twórcy jednej z najbardziej oryginalnych firm Å›wiata. Gromadzi najbardziej wnikliwe i pobudzajÄ…ce do refleksji uwagi i spostrzeżenia czÅ‚owieka, który pozostawiÅ‚ po sobie wyraźny Å›lad w wielu branżach, przyczyniajÄ…c siÄ™ do przeobrażenia Å›wiata komputerów, urzÄ…dzeÅ„ przenoÅ›nych i telekomunikacyjnych, animacji filmowych, książek i muzyki. Ten zbiór doskonale nadaje siÄ™ na prezent i z pewnoÅ›ciÄ… zainteresuje każdego, kto chciaÅ‚by lepiej poznać jednÄ… z najważniejszych wspóÅ‚czesnych postaci Ameryki. O AUTORZE George Beahm opublikowaÅ‚ ponad trzydzieÅ›ci książek poÅ›wiÄ™conych różnym zagadnieniom, miÄ™dzy innymi biznesowi oraz kulturze popularnej. Mieszka w poÅ‚udniowo-wschodniej Wirginii. Beahm jest byÅ‚ym oficerem U.S. Army Field Artillery. PeÅ‚niÅ‚ aktywnÄ… sÅ‚użbÄ™ w National Guard oraz w Army Reserves.

Dodaj do koszyka Ja, Steve

Spis treści

Ja, Steve eBook -- spis treści

  • OkÅ‚adka
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Dedykacja
  • Strona redakcyjna
  • Wprowadzenie
    • Steve Jobs i kwestia wizji
  • Cytaty
    • Akcje Apple
    • Analiza problemu
    • Aplikacje pornograficzne na Androida
    • BÅ‚Ä™dna definicja wartoÅ›ci
    • BÅ‚Ä™dy
    • Brak innowacji Microsoftu
    • Branding
    • Być albo nie być
    • Być najlepszym
    • CaÅ‚oÅ›ciowe ksztaÅ‚towanie doÅ›wiadczenia użytkownika
    • Cele
    • Ciężka praca
    • Ciężka praca i upÅ‚ywajÄ…ce lata
    • CoÅ› wiÄ™cej niż rekrutacja
    • Credo
    • Curriculum Vitae (CV) Jobsa
    • Czytniki e-booków
    • David kontra Goliat
    • DNA firmy Apple
    • DoskonaÅ‚ość
    • DoÅ›wiadczenie użytkownika
    • Duma z produktu
    • Dusza nowej maszyny
    • Dziedzictwo Jobsa w Apple
    • Dziedzictwo Maca
    • Fascynacja
    • Filozofia firmy
    • Gotowy zestaw
    • IBM
    • iCEO
    • Innowacje
    • Innowacje PARC
    • Innowacje produktowe
    • Inspiracja
    • Integracja
    • Integracja produktu
    • Interfejs graficzny PARC
    • iPad i nieunikniona zmiana
    • iPad jako inspiracja dla iPhonea
    • iPhone
    • iPod Nano
    • iPod Touch
    • Istnienie firmy Apple
    • Istota firmy Apple: pracownicy
    • iTunes
    • Jakość
    • Kampania reklamowa Think Different
    • Klasa nawet pod presjÄ…
    • Komplikacje życiowe
    • Komputer dla zwykÅ‚ego czÅ‚owieka
    • Komputery
    • Komputery jako narzÄ™dzia
    • Koncentracja
    • Koncentracja na produkcie
    • Konkurencja
    • Konsumpcjonizm
    • Kradzież internetowa a motywacja
    • Kreatywność a technologia
    • Lojalność klientów
    • Lokalizacja nieruchomoÅ›ci
    • Ludzie wytwórni Pixar
    • Mac Cube
    • Marketing
    • MÄ…drość
    • Mikrospojrzenie na Å›wiat wÅ‚aÅ›ciwe dla Microsoftu
    • Motywacja
    • Motywacja pracownika
    • Motywowanie pracowników
    • MyÅ›lenie pasywne a myÅ›lenie aktywne
    • MyÅ›lenie przyszÅ‚oÅ›ciowe
    • MyÅ›lenie zaÅ›ciankowe
    • Netbooki
    • Nie można spocząć na laurach
    • NiebezpieczeÅ„stwo stagnacji
    • Niepokój zwiÄ…zany z premierÄ… iPada
    • Niespodziewany cios
    • Nieuzasadniona krytyka
    • Niewykorzystane możliwoÅ›ci
    • Nowe produkty
    • O oddziaÅ‚ywaniu w odezwie do pracowników Apple
    • Opcje na akcje
    • Oprogramowanie
    • Partnerstwo
    • Pasja
    • Pecet jako cyfrowy pÄ™pek Å›wiata
    • Percepcja
    • PieniÄ…dze
    • Pixar
    • Podejmowanie decyzji
    • PotencjaÅ‚ pracownika
    • Powtórny sukces
    • Pozostawianie przeszÅ‚oÅ›ci za sobÄ…
    • Praca zespoÅ‚owa
    • Problemy z Flashem
    • Proces
    • Produkty
    • Projekt
    • Projekt produktu
    • Projekt produktu konsumenckiego
    • Prostota
    • Przetrwanie
    • Przykuwanie uwagi
    • Roczne wynagrodzenie Jobsa w wysokoÅ›ci 1 dolara
    • Różnica istota sprawy
    • Ryzyko porażki
    • Sequele animowanych filmów Disneya
    • Skargi klientów
    • Slogan promujÄ…cy pierwszÄ… generacjÄ™ iPodów
    • SÅ‚uszna decyzja
    • Spadek udziaÅ‚u w rynku
    • Spekulacje dotyczÄ…ce stanu zdrowia
    • Stosunek do technologii
    • Strategia
    • Straty finansowe
    • Sukces
    • ÅšmiaÅ‚e deklaracje
    • Åšmierć
    • Åšwietne pomysÅ‚y
    • Åšwietny produkt
    • Åšwietny projekt produktu
    • Tajemnica
    • Terminy
    • Toy Story 2
    • Tworzenie nowych narzÄ™dzi
    • Tworzenie produktów
    • UdziaÅ‚ w zyskach, żadnych zaliczek
    • Upadek
    • Uzdolnienia w różnych dyscyplinach
    • Walka o sprawÄ™
    • WartoÅ›ci
    • Wgniecenie we wszechÅ›wiecie
    • Wiarygodność
    • Wizerunek produktu
    • Wizja
    • Wizje produktów
    • WkÅ‚ad
    • Wnikliwość
    • Wprowadzenie na rynek Maca
    • Wrogie przejÄ™cia
    • Wspólna wizja
    • Wszechobecność Maców
    • Wszechstronne wyksztaÅ‚cenie
    • WytrwaÅ‚ość
    • Wyznaczanie priorytetów
    • Zagmatwane linie produktów
    • ZapamiÄ™tywanie
    • Zbieżność
    • Zdrowie a nieobecność w pracy
    • Zen
    • Znaczenie fabuÅ‚y
    • Znaczenie pracy zespoÅ‚owej
    • Znaczenie różnorodnoÅ›ci doÅ›wiadczeÅ„ życiowych
    • Zwalnianie pracowników
  • Ważne wydarzenia
    • 1955
    • 1966
    • 1971
    • 1972
    • 1974
    • 1976
    • 1977
    • 1978
    • 1979
    • 1980
    • 1981
    • 1982
    • 1983
    • 1984
    • 1985
    • 1986
    • 1987
    • 1988
    • 1989
    • 1990
    • 1991
    • 1992
    • 1993
    • 1994
    • 1995
    • 1996
    • 1997
    • 1998
    • 1999
    • 2000
    • 2001
    • 2002
    • 2003
    • 2004
    • 2005
    • 2006
    • 2007
    • 2008
    • 2009
    • 2011
  • Koniec epoki
    • Rezygnacja Steve'a Jobsa ze stanowiska dyrektora generalnego Apple
  • Bibliografia
    • Akcje Apple
    • Analiza problemu
    • Aplikacje pornograficzne na Androida
    • BÅ‚Ä™dna definicja wartoÅ›ci
    • BÅ‚Ä™dy
    • Brak innowacji Microsoftu
    • Branding
    • Być albo nie być
    • Być najlepszym
    • CaÅ‚oÅ›ciowe ksztaÅ‚towanie doÅ›wiadczenia użytkownika
    • Cele
    • Ciężka praca
    • Ciężka praca i upÅ‚ywajÄ…ce lata
    • CoÅ› wiÄ™cej niż rekrutacja
    • Credo
    • Curriculum Vitae (CV) Jobsa
    • Czytniki e-booków
    • David kontra Goliat
    • DNA firmy Apple
    • DoskonaÅ‚ość
    • DoÅ›wiadczenie użytkownika
    • Duma z produktu
    • Dusza nowej maszyny
    • Dziedzictwo Jobsa w Apple
    • Dziedzictwo Maca
    • Fascynacja
    • Filozofia firmy
    • Gotowy zestaw
    • IBM
    • iCEO
    • Innowacje
    • Innowacje produktowe
    • Inspiracja
    • Integracja
    • Integracja produktu
    • Interfejs graficzny PARC
    • iPad i nieunikniona zmiana
    • iPad jako inspiracja dla iPhone'a
    • iPhone
    • iPod Nano
    • iPod Touch
    • Istnienie firmy Apple
    • Istota firmy Apple: pracownicy
    • iTunes
    • Jakość
    • Kampania reklamowa Think Different
    • Klasa nawet pod presjÄ…
    • Komplikacje życiowe
    • Komputer dla zwykÅ‚ego czÅ‚owieka
    • Komputery
    • Komputery jako narzÄ™dzia
    • Koncentracja
    • Koncentracja na produkcie
    • Konkurencja
    • Konsumpcjonizm
    • Kradzież internetowa a motywacja
    • Kreatywność a technologia
    • Lojalność klientów
    • Lokalizacja nieruchomoÅ›ci
    • Ludzie wytwórni Pixar
    • Marketing
    • MÄ…drość
    • Mikrospojrzenie na Å›wiat wÅ‚aÅ›ciwe dla Microsoftu
    • Motywacja
    • Motywacja pracownika
    • Motywowanie pracowników
    • MyÅ›lenie pasywne a myÅ›lenie aktywne
    • MyÅ›lenie przyszÅ‚oÅ›ciowe
    • MyÅ›lenie zaÅ›ciankowe
    • Netbooki
    • Nie można spocząć na laurach
    • NiebezpieczeÅ„stwo stagnacji
    • Niepokój zwiÄ…zany z premierÄ… iPada
    • Niespodziewany cios
    • Nieuzasadniona krytyka
    • Niewykorzystane możliwoÅ›ci
    • Nowe produkty
    • O oddziaÅ‚ywaniu w odezwie do pracowników Apple
    • Opcje na akcje
    • Oprogramowanie
    • Partnerstwo
    • Pasja
    • Pecet jako cyfrowy pÄ™pek Å›wiata
    • Percepcja
    • PieniÄ…dze
    • Pixar
    • Podejmowanie decyzji
    • PotencjaÅ‚ pracownika
    • Powtórny sukces
    • Pozostawianie przeszÅ‚oÅ›ci za sobÄ…
    • Praca zespoÅ‚owa
    • Problemy z Flashem
    • Proces
    • Produkty
    • Projekt
    • Projekt produktu
    • Projekt produktu konsumenckiego
    • Prostota
    • Przetrwanie
    • Przykuwanie uwagi
    • Różnica istota sprawy
    • Ryzyko porażki
    • Sequele animowanych filmów Disneya
    • Skargi klientów
    • Slogan promujÄ…cy pierwszÄ… generacjÄ™ iPodów
    • SÅ‚uszna decyzja
    • Spadek udziaÅ‚u w rynku
    • Spekulacje dotyczÄ…ce stanu zdrowia
    • Stosunek do technologii
    • Strategia
    • Straty finansowe
    • Sukces
    • ÅšmiaÅ‚e deklaracje
    • Åšmierć
    • Åšwietne pomysÅ‚y
    • Åšwietny produkt
    • Åšwietny projekt produktu
    • Tajemnica
    • Terminy
    • Toy Story 2
    • Tworzenie nowych narzÄ™dzi
    • Tworzenie produktów
    • UdziaÅ‚ w zyskach, żadnych zaliczek
    • Upadek
    • Uzdolnienia w różnych dyscyplinach
    • Walka o sprawÄ™
    • WartoÅ›ci
    • Wgniecenie we wszechÅ›wiecie
    • Wiarygodność
    • Wizerunek produktu
    • Wizja
    • Wizje produktów
    • WkÅ‚ad
    • Wnikliwość
    • Wprowadzenie na rynek Maca
    • Wrogie przejÄ™cia
    • Wspólna wizja
    • Wszechobecność Maców
    • Wszechstronne wyksztaÅ‚cenie
    • WytrwaÅ‚ość
    • Wyznaczanie priorytetów
    • Zagmatwane linie produktów
    • ZapamiÄ™tywanie
    • Zbieżność
    • Zdrowie a nieobecność w pracy
    • Zen
    • Znaczenie fabuÅ‚y
    • Znaczenie pracy zespoÅ‚owej
    • Znaczenie różnorodnoÅ›ci doÅ›wiadczeÅ„ życiowych
    • Zwalnianie pracowników
  • O redaktorze
  • Spis treÅ›ci

Dodaj do koszyka Ja, Steve

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.