reklama - zainteresowany?

Ja, Steve - Onepress

Ja, Steve
ebook
Autor: Redakcja George Beahm
ISBN: 978-83-774-6183-9
stron: 126, Format: ebook
Data wydania: 2011-11-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,90 zł

Dodaj do koszyka Ja, Steve

Tagi: Marketing

Cytując ponad dwieście wypowiedzi zmarłego 5 października 2011 roku Stevea Jobsa, ta książka oddaje hołd wielkiemu wizjonerowi, inicjatorowi rewolucji technologicznej i twórcy jednej z najbardziej oryginalnych firm świata. Gromadzi najbardziej wnikliwe i pobudzające do refleksji uwagi i spostrzeżenia człowieka, który pozostawił po sobie wyraźny ślad w wielu branżach, przyczyniając się do przeobrażenia świata komputerów, urządzeń przenośnych i telekomunikacyjnych, animacji filmowych, książek i muzyki. Ten zbiór doskonale nadaje się na prezent i z pewnością zainteresuje każdego, kto chciałby lepiej poznać jedną z najważniejszych współczesnych postaci Ameryki. O AUTORZE George Beahm opublikował ponad trzydzieści książek poświęconych różnym zagadnieniom, między innymi biznesowi oraz kulturze popularnej. Mieszka w południowo-wschodniej Wirginii. Beahm jest byłym oficerem U.S. Army Field Artillery. Pełnił aktywną służbę w National Guard oraz w Army Reserves.

Dodaj do koszyka Ja, Steve

Spis treści

Ja, Steve eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Dedykacja
  • Strona redakcyjna
  • Wprowadzenie
    • Steve Jobs i kwestia wizji
  • Cytaty
    • Akcje Apple
    • Analiza problemu
    • Aplikacje pornograficzne na Androida
    • Błędna definicja wartości
    • Błędy
    • Brak innowacji Microsoftu
    • Branding
    • Być albo nie być
    • Być najlepszym
    • Całościowe kształtowanie doświadczenia użytkownika
    • Cele
    • Ciężka praca
    • Ciężka praca i upływające lata
    • Coś więcej niż rekrutacja
    • Credo
    • Curriculum Vitae (CV) Jobsa
    • Czytniki e-booków
    • David kontra Goliat
    • DNA firmy Apple
    • Doskonałość
    • Doświadczenie użytkownika
    • Duma z produktu
    • Dusza nowej maszyny
    • Dziedzictwo Jobsa w Apple
    • Dziedzictwo Maca
    • Fascynacja
    • Filozofia firmy
    • Gotowy zestaw
    • IBM
    • iCEO
    • Innowacje
    • Innowacje PARC
    • Innowacje produktowe
    • Inspiracja
    • Integracja
    • Integracja produktu
    • Interfejs graficzny PARC
    • iPad i nieunikniona zmiana
    • iPad jako inspiracja dla iPhonea
    • iPhone
    • iPod Nano
    • iPod Touch
    • Istnienie firmy Apple
    • Istota firmy Apple: pracownicy
    • iTunes
    • Jakość
    • Kampania reklamowa Think Different
    • Klasa nawet pod presją
    • Komplikacje życiowe
    • Komputer dla zwykłego człowieka
    • Komputery
    • Komputery jako narzędzia
    • Koncentracja
    • Koncentracja na produkcie
    • Konkurencja
    • Konsumpcjonizm
    • Kradzież internetowa a motywacja
    • Kreatywność a technologia
    • Lojalność klientów
    • Lokalizacja nieruchomości
    • Ludzie wytwórni Pixar
    • Mac Cube
    • Marketing
    • Mądrość
    • Mikrospojrzenie na świat właściwe dla Microsoftu
    • Motywacja
    • Motywacja pracownika
    • Motywowanie pracowników
    • Myślenie pasywne a myślenie aktywne
    • Myślenie przyszłościowe
    • Myślenie zaściankowe
    • Netbooki
    • Nie można spocząć na laurach
    • Niebezpieczeństwo stagnacji
    • Niepokój związany z premierą iPada
    • Niespodziewany cios
    • Nieuzasadniona krytyka
    • Niewykorzystane możliwości
    • Nowe produkty
    • O oddziaływaniu w odezwie do pracowników Apple
    • Opcje na akcje
    • Oprogramowanie
    • Partnerstwo
    • Pasja
    • Pecet jako cyfrowy pępek świata
    • Percepcja
    • Pieniądze
    • Pixar
    • Podejmowanie decyzji
    • Potencjał pracownika
    • Powtórny sukces
    • Pozostawianie przeszłości za sobą
    • Praca zespołowa
    • Problemy z Flashem
    • Proces
    • Produkty
    • Projekt
    • Projekt produktu
    • Projekt produktu konsumenckiego
    • Prostota
    • Przetrwanie
    • Przykuwanie uwagi
    • Roczne wynagrodzenie Jobsa w wysokości 1 dolara
    • Różnica istota sprawy
    • Ryzyko porażki
    • Sequele animowanych filmów Disneya
    • Skargi klientów
    • Slogan promujący pierwszą generację iPodów
    • Słuszna decyzja
    • Spadek udziału w rynku
    • Spekulacje dotyczące stanu zdrowia
    • Stosunek do technologii
    • Strategia
    • Straty finansowe
    • Sukces
    • Śmiałe deklaracje
    • Śmierć
    • Świetne pomysły
    • Świetny produkt
    • Świetny projekt produktu
    • Tajemnica
    • Terminy
    • Toy Story 2
    • Tworzenie nowych narzędzi
    • Tworzenie produktów
    • Udział w zyskach, żadnych zaliczek
    • Upadek
    • Uzdolnienia w różnych dyscyplinach
    • Walka o sprawę
    • Wartości
    • Wgniecenie we wszechświecie
    • Wiarygodność
    • Wizerunek produktu
    • Wizja
    • Wizje produktów
    • Wkład
    • Wnikliwość
    • Wprowadzenie na rynek Maca
    • Wrogie przejęcia
    • Wspólna wizja
    • Wszechobecność Maców
    • Wszechstronne wykształcenie
    • Wytrwałość
    • Wyznaczanie priorytetów
    • Zagmatwane linie produktów
    • Zapamiętywanie
    • Zbieżność
    • Zdrowie a nieobecność w pracy
    • Zen
    • Znaczenie fabuły
    • Znaczenie pracy zespołowej
    • Znaczenie różnorodności doświadczeń życiowych
    • Zwalnianie pracowników
  • Ważne wydarzenia
    • 1955
    • 1966
    • 1971
    • 1972
    • 1974
    • 1976
    • 1977
    • 1978
    • 1979
    • 1980
    • 1981
    • 1982
    • 1983
    • 1984
    • 1985
    • 1986
    • 1987
    • 1988
    • 1989
    • 1990
    • 1991
    • 1992
    • 1993
    • 1994
    • 1995
    • 1996
    • 1997
    • 1998
    • 1999
    • 2000
    • 2001
    • 2002
    • 2003
    • 2004
    • 2005
    • 2006
    • 2007
    • 2008
    • 2009
    • 2011
  • Koniec epoki
    • Rezygnacja Steve'a Jobsa ze stanowiska dyrektora generalnego Apple
  • Bibliografia
    • Akcje Apple
    • Analiza problemu
    • Aplikacje pornograficzne na Androida
    • Błędna definicja wartości
    • Błędy
    • Brak innowacji Microsoftu
    • Branding
    • Być albo nie być
    • Być najlepszym
    • Całościowe kształtowanie doświadczenia użytkownika
    • Cele
    • Ciężka praca
    • Ciężka praca i upływające lata
    • Coś więcej niż rekrutacja
    • Credo
    • Curriculum Vitae (CV) Jobsa
    • Czytniki e-booków
    • David kontra Goliat
    • DNA firmy Apple
    • Doskonałość
    • Doświadczenie użytkownika
    • Duma z produktu
    • Dusza nowej maszyny
    • Dziedzictwo Jobsa w Apple
    • Dziedzictwo Maca
    • Fascynacja
    • Filozofia firmy
    • Gotowy zestaw
    • IBM
    • iCEO
    • Innowacje
    • Innowacje produktowe
    • Inspiracja
    • Integracja
    • Integracja produktu
    • Interfejs graficzny PARC
    • iPad i nieunikniona zmiana
    • iPad jako inspiracja dla iPhone'a
    • iPhone
    • iPod Nano
    • iPod Touch
    • Istnienie firmy Apple
    • Istota firmy Apple: pracownicy
    • iTunes
    • Jakość
    • Kampania reklamowa Think Different
    • Klasa nawet pod presją
    • Komplikacje życiowe
    • Komputer dla zwykłego człowieka
    • Komputery
    • Komputery jako narzędzia
    • Koncentracja
    • Koncentracja na produkcie
    • Konkurencja
    • Konsumpcjonizm
    • Kradzież internetowa a motywacja
    • Kreatywność a technologia
    • Lojalność klientów
    • Lokalizacja nieruchomości
    • Ludzie wytwórni Pixar
    • Marketing
    • Mądrość
    • Mikrospojrzenie na świat właściwe dla Microsoftu
    • Motywacja
    • Motywacja pracownika
    • Motywowanie pracowników
    • Myślenie pasywne a myślenie aktywne
    • Myślenie przyszłościowe
    • Myślenie zaściankowe
    • Netbooki
    • Nie można spocząć na laurach
    • Niebezpieczeństwo stagnacji
    • Niepokój związany z premierą iPada
    • Niespodziewany cios
    • Nieuzasadniona krytyka
    • Niewykorzystane możliwości
    • Nowe produkty
    • O oddziaływaniu w odezwie do pracowników Apple
    • Opcje na akcje
    • Oprogramowanie
    • Partnerstwo
    • Pasja
    • Pecet jako cyfrowy pępek świata
    • Percepcja
    • Pieniądze
    • Pixar
    • Podejmowanie decyzji
    • Potencjał pracownika
    • Powtórny sukces
    • Pozostawianie przeszłości za sobą
    • Praca zespołowa
    • Problemy z Flashem
    • Proces
    • Produkty
    • Projekt
    • Projekt produktu
    • Projekt produktu konsumenckiego
    • Prostota
    • Przetrwanie
    • Przykuwanie uwagi
    • Różnica istota sprawy
    • Ryzyko porażki
    • Sequele animowanych filmów Disneya
    • Skargi klientów
    • Slogan promujący pierwszą generację iPodów
    • Słuszna decyzja
    • Spadek udziału w rynku
    • Spekulacje dotyczące stanu zdrowia
    • Stosunek do technologii
    • Strategia
    • Straty finansowe
    • Sukces
    • Śmiałe deklaracje
    • Śmierć
    • Świetne pomysły
    • Świetny produkt
    • Świetny projekt produktu
    • Tajemnica
    • Terminy
    • Toy Story 2
    • Tworzenie nowych narzędzi
    • Tworzenie produktów
    • Udział w zyskach, żadnych zaliczek
    • Upadek
    • Uzdolnienia w różnych dyscyplinach
    • Walka o sprawę
    • Wartości
    • Wgniecenie we wszechświecie
    • Wiarygodność
    • Wizerunek produktu
    • Wizja
    • Wizje produktów
    • Wkład
    • Wnikliwość
    • Wprowadzenie na rynek Maca
    • Wrogie przejęcia
    • Wspólna wizja
    • Wszechobecność Maców
    • Wszechstronne wykształcenie
    • Wytrwałość
    • Wyznaczanie priorytetów
    • Zagmatwane linie produktów
    • Zapamiętywanie
    • Zbieżność
    • Zdrowie a nieobecność w pracy
    • Zen
    • Znaczenie fabuły
    • Znaczenie pracy zespołowej
    • Znaczenie różnorodności doświadczeń życiowych
    • Zwalnianie pracowników
  • O redaktorze
  • Spis treści

Dodaj do koszyka Ja, Steve

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.