Ja, Steve - Onepress
ISBN: 978-83-774-6183-9
stron: 126, Format: ebook
Data wydania: 2011-11-25
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 23,90 zł
CytujÄ…c ponad dwieÅ›cie wypowiedzi zmarÅ‚ego 5 października 2011 roku Stevea Jobsa, ta książka oddaje hoÅ‚d wielkiemu wizjonerowi, inicjatorowi rewolucji technologicznej i twórcy jednej z najbardziej oryginalnych firm Å›wiata. Gromadzi najbardziej wnikliwe i pobudzajÄ…ce do refleksji uwagi i spostrzeżenia czÅ‚owieka, który pozostawiÅ‚ po sobie wyraźny Å›lad w wielu branżach, przyczyniajÄ…c siÄ™ do przeobrażenia Å›wiata komputerów, urzÄ…dzeÅ„ przenoÅ›nych i telekomunikacyjnych, animacji filmowych, książek i muzyki. Ten zbiór doskonale nadaje siÄ™ na prezent i z pewnoÅ›ciÄ… zainteresuje każdego, kto chciaÅ‚by lepiej poznać jednÄ… z najważniejszych wspóÅ‚czesnych postaci Ameryki. O AUTORZE George Beahm opublikowaÅ‚ ponad trzydzieÅ›ci książek poÅ›wiÄ™conych różnym zagadnieniom, miÄ™dzy innymi biznesowi oraz kulturze popularnej. Mieszka w poÅ‚udniowo-wschodniej Wirginii. Beahm jest byÅ‚ym oficerem U.S. Army Field Artillery. PeÅ‚niÅ‚ aktywnÄ… sÅ‚użbÄ™ w National Guard oraz w Army Reserves.
Osoby które kupowały "Ja, Steve", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Ja, Steve eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Dedykacja
- Strona redakcyjna
- Wprowadzenie
- Steve Jobs i kwestia wizji
- Cytaty
- Akcje Apple
- Analiza problemu
- Aplikacje pornograficzne na Androida
- Błędna definicja wartości
- Błędy
- Brak innowacji Microsoftu
- Branding
- Być albo nie być
- Być najlepszym
- Całościowe kształtowanie doświadczenia użytkownika
- Cele
- Ciężka praca
- Ciężka praca i upływające lata
- Coś więcej niż rekrutacja
- Credo
- Curriculum Vitae (CV) Jobsa
- Czytniki e-booków
- David kontra Goliat
- DNA firmy Apple
- Doskonałość
- Doświadczenie użytkownika
- Duma z produktu
- Dusza nowej maszyny
- Dziedzictwo Jobsa w Apple
- Dziedzictwo Maca
- Fascynacja
- Filozofia firmy
- Gotowy zestaw
- IBM
- iCEO
- Innowacje
- Innowacje PARC
- Innowacje produktowe
- Inspiracja
- Integracja
- Integracja produktu
- Interfejs graficzny PARC
- iPad i nieunikniona zmiana
- iPad jako inspiracja dla iPhonea
- iPhone
- iPod Nano
- iPod Touch
- Istnienie firmy Apple
- Istota firmy Apple: pracownicy
- iTunes
- Jakość
- Kampania reklamowa Think Different
- Klasa nawet pod presjÄ…
- Komplikacje życiowe
- Komputer dla zwykłego człowieka
- Komputery
- Komputery jako narzędzia
- Koncentracja
- Koncentracja na produkcie
- Konkurencja
- Konsumpcjonizm
- Kradzież internetowa a motywacja
- Kreatywność a technologia
- Lojalność klientów
- Lokalizacja nieruchomości
- Ludzie wytwórni Pixar
- Mac Cube
- Marketing
- Mądrość
- Mikrospojrzenie na świat właściwe dla Microsoftu
- Motywacja
- Motywacja pracownika
- Motywowanie pracowników
- Myślenie pasywne a myślenie aktywne
- Myślenie przyszłościowe
- Myślenie zaściankowe
- Netbooki
- Nie można spocząć na laurach
- Niebezpieczeństwo stagnacji
- Niepokój związany z premierą iPada
- Niespodziewany cios
- Nieuzasadniona krytyka
- Niewykorzystane możliwości
- Nowe produkty
- O oddziaływaniu w odezwie do pracowników Apple
- Opcje na akcje
- Oprogramowanie
- Partnerstwo
- Pasja
- Pecet jako cyfrowy pępek świata
- Percepcja
- PieniÄ…dze
- Pixar
- Podejmowanie decyzji
- Potencjał pracownika
- Powtórny sukces
- Pozostawianie przeszłości za sobą
- Praca zespołowa
- Problemy z Flashem
- Proces
- Produkty
- Projekt
- Projekt produktu
- Projekt produktu konsumenckiego
- Prostota
- Przetrwanie
- Przykuwanie uwagi
- Roczne wynagrodzenie Jobsa w wysokości 1 dolara
- Różnica istota sprawy
- Ryzyko porażki
- Sequele animowanych filmów Disneya
- Skargi klientów
- Slogan promujący pierwszą generację iPodów
- SÅ‚uszna decyzja
- Spadek udziału w rynku
- Spekulacje dotyczÄ…ce stanu zdrowia
- Stosunek do technologii
- Strategia
- Straty finansowe
- Sukces
- Śmiałe deklaracje
- Śmierć
- Świetne pomysły
- Åšwietny produkt
- Åšwietny projekt produktu
- Tajemnica
- Terminy
- Toy Story 2
- Tworzenie nowych narzędzi
- Tworzenie produktów
- Udział w zyskach, żadnych zaliczek
- Upadek
- Uzdolnienia w różnych dyscyplinach
- Walka o sprawÄ™
- Wartości
- Wgniecenie we wszechświecie
- Wiarygodność
- Wizerunek produktu
- Wizja
- Wizje produktów
- Wkład
- Wnikliwość
- Wprowadzenie na rynek Maca
- Wrogie przejęcia
- Wspólna wizja
- Wszechobecność Maców
- Wszechstronne wykształcenie
- Wytrwałość
- Wyznaczanie priorytetów
- Zagmatwane linie produktów
- Zapamiętywanie
- Zbieżność
- Zdrowie a nieobecność w pracy
- Zen
- Znaczenie fabuły
- Znaczenie pracy zespołowej
- Znaczenie różnorodności doświadczeń życiowych
- Zwalnianie pracowników
- Ważne wydarzenia
- 1955
- 1966
- 1971
- 1972
- 1974
- 1976
- 1977
- 1978
- 1979
- 1980
- 1981
- 1982
- 1983
- 1984
- 1985
- 1986
- 1987
- 1988
- 1989
- 1990
- 1991
- 1992
- 1993
- 1994
- 1995
- 1996
- 1997
- 1998
- 1999
- 2000
- 2001
- 2002
- 2003
- 2004
- 2005
- 2006
- 2007
- 2008
- 2009
- 2011
- Koniec epoki
- Rezygnacja Steve'a Jobsa ze stanowiska dyrektora generalnego Apple
- Bibliografia
- Akcje Apple
- Analiza problemu
- Aplikacje pornograficzne na Androida
- Błędna definicja wartości
- Błędy
- Brak innowacji Microsoftu
- Branding
- Być albo nie być
- Być najlepszym
- Całościowe kształtowanie doświadczenia użytkownika
- Cele
- Ciężka praca
- Ciężka praca i upływające lata
- Coś więcej niż rekrutacja
- Credo
- Curriculum Vitae (CV) Jobsa
- Czytniki e-booków
- David kontra Goliat
- DNA firmy Apple
- Doskonałość
- Doświadczenie użytkownika
- Duma z produktu
- Dusza nowej maszyny
- Dziedzictwo Jobsa w Apple
- Dziedzictwo Maca
- Fascynacja
- Filozofia firmy
- Gotowy zestaw
- IBM
- iCEO
- Innowacje
- Innowacje produktowe
- Inspiracja
- Integracja
- Integracja produktu
- Interfejs graficzny PARC
- iPad i nieunikniona zmiana
- iPad jako inspiracja dla iPhone'a
- iPhone
- iPod Nano
- iPod Touch
- Istnienie firmy Apple
- Istota firmy Apple: pracownicy
- iTunes
- Jakość
- Kampania reklamowa Think Different
- Klasa nawet pod presjÄ…
- Komplikacje życiowe
- Komputer dla zwykłego człowieka
- Komputery
- Komputery jako narzędzia
- Koncentracja
- Koncentracja na produkcie
- Konkurencja
- Konsumpcjonizm
- Kradzież internetowa a motywacja
- Kreatywność a technologia
- Lojalność klientów
- Lokalizacja nieruchomości
- Ludzie wytwórni Pixar
- Marketing
- Mądrość
- Mikrospojrzenie na świat właściwe dla Microsoftu
- Motywacja
- Motywacja pracownika
- Motywowanie pracowników
- Myślenie pasywne a myślenie aktywne
- Myślenie przyszłościowe
- Myślenie zaściankowe
- Netbooki
- Nie można spocząć na laurach
- Niebezpieczeństwo stagnacji
- Niepokój związany z premierą iPada
- Niespodziewany cios
- Nieuzasadniona krytyka
- Niewykorzystane możliwości
- Nowe produkty
- O oddziaływaniu w odezwie do pracowników Apple
- Opcje na akcje
- Oprogramowanie
- Partnerstwo
- Pasja
- Pecet jako cyfrowy pępek świata
- Percepcja
- PieniÄ…dze
- Pixar
- Podejmowanie decyzji
- Potencjał pracownika
- Powtórny sukces
- Pozostawianie przeszłości za sobą
- Praca zespołowa
- Problemy z Flashem
- Proces
- Produkty
- Projekt
- Projekt produktu
- Projekt produktu konsumenckiego
- Prostota
- Przetrwanie
- Przykuwanie uwagi
- Różnica istota sprawy
- Ryzyko porażki
- Sequele animowanych filmów Disneya
- Skargi klientów
- Slogan promujący pierwszą generację iPodów
- SÅ‚uszna decyzja
- Spadek udziału w rynku
- Spekulacje dotyczÄ…ce stanu zdrowia
- Stosunek do technologii
- Strategia
- Straty finansowe
- Sukces
- Śmiałe deklaracje
- Śmierć
- Świetne pomysły
- Åšwietny produkt
- Åšwietny projekt produktu
- Tajemnica
- Terminy
- Toy Story 2
- Tworzenie nowych narzędzi
- Tworzenie produktów
- Udział w zyskach, żadnych zaliczek
- Upadek
- Uzdolnienia w różnych dyscyplinach
- Walka o sprawÄ™
- Wartości
- Wgniecenie we wszechświecie
- Wiarygodność
- Wizerunek produktu
- Wizja
- Wizje produktów
- Wkład
- Wnikliwość
- Wprowadzenie na rynek Maca
- Wrogie przejęcia
- Wspólna wizja
- Wszechobecność Maców
- Wszechstronne wykształcenie
- Wytrwałość
- Wyznaczanie priorytetów
- Zagmatwane linie produktów
- Zapamiętywanie
- Zbieżność
- Zdrowie a nieobecność w pracy
- Zen
- Znaczenie fabuły
- Znaczenie pracy zespołowej
- Znaczenie różnorodności doświadczeń życiowych
- Zwalnianie pracowników
- O redaktorze
- Spis treści