reklama - zainteresowany?

Języki (pop)kultury w literaturze, mediach i filmie - Onepress

Języki (pop)kultury w literaturze, mediach i filmie
ebook
Autor: Monika Kocot, Kamil Szafranie
ISBN: 978-8-3808-8062-7
stron: 244, Format: ebook
Data wydania: 2016-06-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,33 zł (poprzednio: 19,92 zł)
Oszczędzasz: 13% (-2,59 zł)

Dodaj do koszyka Języki (pop)kultury w literaturze, mediach i filmie

Tagi: Marketing

W prezentowanej publikacji podjęto problematykę dotyczącą opisu i odbioru zjawisk szeroko pojętej popkultury. Autorzy, prowadząc interdyscyplinarny dialog i konfrontując różne perspektywy badawcze, eksplorują oblicza popkultury w dziedzinach: literatury, filmu, sztuk audiowizualnych i mediów. Wychodząc od tytułowego zagadnienia, otwierają przestrzeń intermedialnego dialogu, który odsłania bogactwo ujęć i (czasami zaskakującą) wielopoziomowość (pop)kulturowych dyskursów we współczesnej humanistyce.
Nicią przewodnią tomu jest wzajemne przenikanie się i oddziaływanie na siebie popkultury i kultury wysokiej, zatarcie granic między nimi. Refleksja nad popkulturą stanowi zatem również namysł nad ważnymi przemianami zachodzącymi we współczesnej kulturze: czytelnik ma okazję wspólnie z autorami zastanowić się nad takimi kwestiami, jak wpływ języka potocznego na poezję, związki między filozofią, nauką i komiksem, dialog filozofii i kultury popularnej, gry o sens, związki powieści z tradycją filmowego westernu, charakter zmian w obrębie gatunków dziennikarskich i wiele innych.
 

Dodaj do koszyka Języki (pop)kultury w literaturze, mediach i filmie

 

Osoby które kupowały "Języki (pop)kultury w literaturze, mediach i filmie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Języki (pop)kultury w literaturze, mediach i filmie

Spis treści

Dodaj do koszyka Języki (pop)kultury w literaturze, mediach i filmie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.