reklama - zainteresowany?

Język w internecie. Antologia - Onepress

Język w internecie. Antologia
ebook
Autor: red. Małgorzata Kita, Iwona Loewe
ISBN: 978-8-3801-2698-5
stron: 244, Format: ebook
Data wydania: 2016-10-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,60 zł (poprzednio: 41,48 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,88 zł)

Dodaj do koszyka Język w internecie. Antologia

Tagi: Marketing

Tom JÄ™zyk w internecie. Antologia jest uszczegóÅ‚owieniem poprzedniej publikacji redaktorek pt. JÄ™zyk w mediach. Antologia. W tym cyklu ukazaÅ‚ siÄ™ też niedawno zbiór JÄ™zyk w telewizji. Antologia (2016).

Internet jest medium i zarazem Å›rodowiskiem komunikacyjnym niewyobrażalnie rozlegÅ‚ym, zróżnicowanym i sfragmentaryzowanym. Wybrane do antologii teksty ukazujÄ… zjawiska ważne w komunikacji werbalnej, ale też bÄ™dÄ…ce fragmentami czy wycinkami „galaktyki jÄ™zyka internetu”.

W tomie Czytelnik znajdzie artykuÅ‚y znawców problematyki z różnych oÅ›rodków naukowych. SÄ… tu teksty podejmujÄ…ce problematykÄ™ ogólnÄ…, teoretycznÄ…, jak też opisy i analizy oraz interpretacje zjawisk szczegóÅ‚owych, ujmujÄ…ce istotne i nowe zjawiska charakterystyczne dla jÄ™zyka w internecie, wypracowujÄ…cego praktyki komunikacyjne charakterystyczne dla niego, ale też wchÅ‚aniajÄ…cego wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci wczeÅ›niejszych mediów. To, co dla niego typowe, to duża dynamika zmian dokonujÄ…cych siÄ™ w przestrzeni komunikacji w Sieci.

Dodaj do koszyka Język w internecie. Antologia

 

Osoby które kupowały "Język w internecie. Antologia", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Język w internecie. Antologia

Spis treści

Dodaj do koszyka Język w internecie. Antologia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.