Inwestorski marketing - mix - Onepress
ISBN: 978-8-3255-4203-0
stron: 320, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)
Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji.
Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji: niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie publicznej, ogłoszenia podziału akcji, ogłoszenia programu skupów akcji, ogłoszenia wypłaty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z inwestorami na rynkach akcji na przykładzie GPW w Warszawie.
Do najważniejszych zalet publikacji należą:
- interdyscyplinarny charakter opracowania (połączenie elementów inwestorskiego marketing-mixu z elementami rynku kapitałowego),
- tematyka, czyli mało zbadany obszar ekonomii, którym jest teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitałowego,
- porównanie skuteczności czterech instrumentów sygnalizacji za pomocą trzech miar,
- przytaczanie wyników badań zrealizowanych w innych krajach,
- oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym obcojęzycznej.
Osoby które kupowały "Inwestorski marketing - mix", wybierały także:
- W transie inwestowania. Podbij rynek pewnością siebie, żelazną dyscypliną i postawą zwycięzcy 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Rajmund Rembieliński. Wizjoner i menedżer Łodzi przemysłowej. Raporty z lat 1824-1830 22,44 zł, (10,10 zł -55%)
- Analiza techniczna dla bystrzaków 59,00 zł, (26,55 zł -55%)
- Jak wynająć mieszkanie i osiągać dochód pasywny. Praktyczny poradnik dla początkującego właściciela 34,90 zł, (17,45 zł -50%)
- Analiza techniczna w praktyce. ErgoTrader, czyli zero psychologii 89,00 zł, (44,50 zł -50%)