reklama - zainteresowany?

Inwestorski marketing-mix. Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami - Onepress

Inwestorski marketing-mix. Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami
ebook
Autor: Katarzyna Mamcarz
ISBN: 978-83-255-4204-7
stron: 322, Format: ebook
Data wydania: 2012-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Inwestorski marketing-mix. Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane  w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji.

Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji:

  • niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie publicznej,
  • ogÅ‚oszenia podziaÅ‚u akcji,
  • ogÅ‚oszenia programu skupów akcji,
  • ogÅ‚oszenia wypÅ‚aty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z inwestorami na rynkach akcji na przykÅ‚adzie GPW w Warszawie.

Do najważniejszych zalet publikacji należą:

  • interdyscyplinarny charakter opracowania (poÅ‚Ä…czenie elementów inwestorskiego marketing-mixu z elementami rynku kapitaÅ‚owego),
  • tematyka, czyli maÅ‚o zbadany obszar ekonomii, którym jest teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitaÅ‚owego,
  • porównanie skutecznoÅ›ci czterech instrumentów sygnalizacji za pomocÄ… trzech miar,
  • przytaczanie wyników badaÅ„ zrealizowanych w innych krajach,
  • oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym obcojÄ™zycznej.

(...) książka Katarzyny Mamcarz jest z całą pewnością pozycją przydatną dla inwestorów, spółek, a także szerzej - dla całej społeczności finansowej. Podjęty temat zaprezentowano w sposób adekwatny, a skomplikowana tematyka rynku finansowego została przedstawiona w relatywnie przystępny sposób, co powinno sprzyjać rozszerzeniu kręgu czytelników.

Prof. dr hab. Danuta Dziawgo

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

 

Dodaj do koszyka Inwestorski marketing-mix. Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami

 

Osoby które kupowały "Inwestorski marketing-mix. Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywnoÅ›ci ludzi sukcesu

Dodaj do koszyka Inwestorski marketing-mix. Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Inwestorski marketing-mix. Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.