reklama - zainteresowany?

Intuicyjne zbiory rozmyte jako narzędzie finansów behawioralnych - Onepress

Intuicyjne zbiory rozmyte jako narzędzie finansów behawioralnych
ebook
Autor: Krzysztof Piasecki
ISBN: 978-8-3638-0496-1
stron: 136, Format: ebook
Data wydania: 2016-12-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,15 zł

Dodaj do koszyka Intuicyjne zbiory rozmyte jako narzędzie finansów behawioralnych

Tagi: Finanse | Rachunkowość

Książka jest poświęcona zagadnieniom związanym z modelowaniem finansów behawioralnych za pomocą zbiorów Atanassova. Zwrócono też uwagę na możliwość, jaką daje modelowanie wartości bieżącej pozostającej pod wpływem czynników behawioralnych. W pracy znajdują się nie tylko uogólnienia modeli opisanych już poprzednio przez Autora, ale również istotne rozszerzenia tych modeli oraz modele nowe.

Z zarządzaniem instrumentami finansowymi w nierozerwalny sposób są związane pojęcia ryzyka i niepewności. Pierwszy spójny model ryzyka i niepewności zawdzięczamy Knightowi. Od tamtego czasu nastąpił radykalny rozwój tych działów matematyki, które pozwoliły na wierniejsze modelowanie dowolnego rodzaju informacji. Ta ewolucja narzędzi matematycznych doprowadziła do sytuacji, kiedy każdy wymieniony przez Knighta rodzaj niepewności uzyskał swój model formalny. W książce znajdziemy też autorską rewizję modelu ryzyka Knighta.

Dodaj do koszyka Intuicyjne zbiory rozmyte jako narzędzie finansów behawioralnych

 

Osoby które kupowały "Intuicyjne zbiory rozmyte jako narzędzie finansów behawioralnych", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • Pieniądze płyną z duszy. Odzyskaj swoje wewnętrzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomościach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka Intuicyjne zbiory rozmyte jako narzędzie finansów behawioralnych

Spis treści

Dodaj do koszyka Intuicyjne zbiory rozmyte jako narzędzie finansów behawioralnych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.