reklama - zainteresowany?

Intuicyjne zbiory rozmyte jako narzędzie finansów behawioralnych - Onepress

Intuicyjne zbiory rozmyte jako narzędzie finansów behawioralnych
ebook
Autor: Krzysztof Piasecki
ISBN: 978-8-3638-0496-1
stron: 136, Format: ebook
Data wydania: 2016-12-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,13 zł (poprzednio: 33,96 zł)
Oszczędzasz: 26% (-8,83 zł)

Dodaj do koszyka Intuicyjne zbiory rozmyte jako narzędzie finansów behawioralnych

Tagi: Finanse | Rachunkowość

Książka jest poÅ›wiÄ™cona zagadnieniom zwiÄ…zanym z modelowaniem finansów behawioralnych za pomocÄ… zbiorów Atanassova. Zwrócono też uwagÄ™ na możliwość, jakÄ… daje modelowanie wartoÅ›ci bieżącej pozostajÄ…cej pod wpÅ‚ywem czynników behawioralnych. W pracy znajdujÄ… siÄ™ nie tylko uogólnienia modeli opisanych już poprzednio przez Autora, ale również istotne rozszerzenia tych modeli oraz modele nowe.

Z zarzÄ…dzaniem instrumentami finansowymi w nierozerwalny sposób sÄ… zwiÄ…zane pojÄ™cia ryzyka i niepewnoÅ›ci. Pierwszy spójny model ryzyka i niepewnoÅ›ci zawdziÄ™czamy Knightowi. Od tamtego czasu nastÄ…piÅ‚ radykalny rozwój tych dziaÅ‚ów matematyki, które pozwoliÅ‚y na wierniejsze modelowanie dowolnego rodzaju informacji. Ta ewolucja narzÄ™dzi matematycznych doprowadziÅ‚a do sytuacji, kiedy każdy wymieniony przez Knighta rodzaj niepewnoÅ›ci uzyskaÅ‚ swój model formalny. W książce znajdziemy też autorskÄ… rewizjÄ™ modelu ryzyka Knighta.

Dodaj do koszyka Intuicyjne zbiory rozmyte jako narzędzie finansów behawioralnych

 

Osoby które kupowały "Intuicyjne zbiory rozmyte jako narzędzie finansów behawioralnych", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka Intuicyjne zbiory rozmyte jako narzędzie finansów behawioralnych

Spis treści

Dodaj do koszyka Intuicyjne zbiory rozmyte jako narzędzie finansów behawioralnych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.