reklama - zainteresowany?

Intryguj. Przyci - Onepress

Intryguj. Przyci
ebook
Autor: Sam Horn
Tytuł oryginału: Got Your Attention? How to Create Intrigue and Connect with Anyone
Tłumaczenie: Marcin Kowalczyk
ISBN: 9788380879768
stron: 238, Format: ebook
Data wydania: 2020-10-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,32 zł (poprzednio: 42,37 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,05 zł)

Dodaj do koszyka Intryguj. Przyci

Jak tworzy

Dodaj do koszyka Intryguj. Przyci

 

Osoby które kupowały "Intryguj. Przyci", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Intryguj. Przyci

Spis treści

Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treści
  • Wprowadzenie: Czym jest INTRIGUE i dlaczego jest to takie ważne?
  • Część I. I = INTRO (wprowadzenie) Zacznij od WSTĘPU, który przykuwa uwagę od samego początku
    • Rozdział 1. Zadawaj pytania: Czy wiedzieliście?
    • Rozdział 2. Pokaż im rybę
    • Rozdział 3. Podziel się tym, co rzadkie
    • Rozdział 4. Zamień nie w tak
    • Rozdział 5. Nakręć się pozytywnie
  • Część II. N = NEW (nowe) Nie wystarczy, by była to prawda chodzi o coś NOWEGO
    • Rozdział 6. Stwórz następną nową rzecz
    • Rozdział 7. Zadbaj o aktualność informacji
    • Rozdział 8. Spójrz na świat świeżym okiem
    • Rozdział 9. Aha! jest wynikiem ha, ha!
  • Część III. T = TIME-EFFICIENT (właściwe wykorzystanie czasu) Zdobądź zaufanie dzięki EFEKTYWNEMU WYKORZYSTANIU CZASU
    • Rozdział 10. Zwięzłość, głupcze!
  • Część IV. R = REPEATABLE (łatwe do powtórzenia) Jeśli ludzie nie mogą czegoś powtórzyć, to znaczy, że tego nie zrozumieli
    • Rozdział 11. Utwórz hasło zapadające w pamięć
  • Część V. I = INTERACT (interakcja) Nie ograniczaj się do informowania, wchodź w INTERAKCJĘ
    • Rozdział 12. Już nigdy więcej nie wygłosisz wykładu ex cathedra
    • Rozdział 13. Prowadź rozmowy korzystne dla obu stron
    • Rozdział 14. Interaktywność spotkań i programów
  • Część VI. G = GIVE (dawanie) Najpierw OBDARZ rozmówców swoją uwagą
    • Rozdział 15. Wsłuchaj się w potrzeby odbiorcy
    • Rozdział 16. Słuchaj tak, jak chcesz, aby ciebie słuchano
  • Część VII. U = USEFUL (przydatne) Jeśli z czegoś nie da się skorzystać, nie jest to PRZYDATNE
    • Rozdział 17. Pokaż realne korzyści
    • Rozdział 18. Dawaj możliwości, nie rozkazy
  • Część VIII. E = EXAMPLES (przykłady) Nie opowiadaj historii, dziel się przykładami z życia
    • Rozdział 19. Ilustruj swoje myśli jednostkowymi przykładami
    • Rozdział 20. Postaw ludzi na scenie
  • Podsumowanie i plan działania: co dalej?
    • Rozdział 21. Poszerz swoje wpływy
  • Manifest INTRIGUE
  • Quiz INTRIGUE
  • Podziękowania
  • O autorce
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Intryguj. Przyci

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.