Intryguj. Przyci - Onepress

ebook
Autor: Sam HornTytuł oryginału: Got Your Attention? How to Create Intrigue and Connect with Anyone
Tłumaczenie: Marcin Kowalczyk
ISBN: 9788380879768
stron: 238, Format: ebook
Data wydania: 2020-10-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,32 zł (poprzednio: 42,37 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,05 zł)
Osoby które kupowały "Intryguj. Przyci", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
Spis treści
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Wprowadzenie: Czym jest INTRIGUE i dlaczego jest to takie ważne?
- Część I. I = INTRO (wprowadzenie) Zacznij od WSTĘPU, który przykuwa uwagę od samego początku
- Rozdział 1. Zadawaj pytania: Czy wiedzieliście?
- Rozdział 2. Pokaż im rybę
- Rozdział 3. Podziel się tym, co rzadkie
- Rozdział 4. Zamień nie w tak
- Rozdział 5. Nakręć się pozytywnie
- Część II. N = NEW (nowe) Nie wystarczy, by była to prawda chodzi o coś NOWEGO
- Rozdział 6. Stwórz następną nową rzecz
- Rozdział 7. Zadbaj o aktualność informacji
- Rozdział 8. Spójrz na świat świeżym okiem
- Rozdział 9. Aha! jest wynikiem ha, ha!
- Część III. T = TIME-EFFICIENT (właściwe wykorzystanie czasu) Zdobądź zaufanie dzięki EFEKTYWNEMU WYKORZYSTANIU CZASU
- Rozdział 10. Zwięzłość, głupcze!
- Część IV. R = REPEATABLE (łatwe do powtórzenia) Jeśli ludzie nie mogą czegoś powtórzyć, to znaczy, że tego nie zrozumieli
- Rozdział 11. Utwórz hasło zapadające w pamięć
- Część V. I = INTERACT (interakcja) Nie ograniczaj się do informowania, wchodź w INTERAKCJĘ
- Rozdział 12. Już nigdy więcej nie wygłosisz wykładu ex cathedra
- Rozdział 13. Prowadź rozmowy korzystne dla obu stron
- Rozdział 14. Interaktywność spotkań i programów
- Część VI. G = GIVE (dawanie) Najpierw OBDARZ rozmówców swoją uwagą
- Rozdział 15. Wsłuchaj się w potrzeby odbiorcy
- Rozdział 16. Słuchaj tak, jak chcesz, aby ciebie słuchano
- Część VII. U = USEFUL (przydatne) Jeśli z czegoś nie da się skorzystać, nie jest to PRZYDATNE
- Rozdział 17. Pokaż realne korzyści
- Rozdział 18. Dawaj możliwości, nie rozkazy
- Część VIII. E = EXAMPLES (przykłady) Nie opowiadaj historii, dziel się przykładami z życia
- Rozdział 19. Ilustruj swoje myśli jednostkowymi przykładami
- Rozdział 20. Postaw ludzi na scenie
- Podsumowanie i plan działania: co dalej?
- Rozdział 21. Poszerz swoje wpływy
- Manifest INTRIGUE
- Quiz INTRIGUE
- Podziękowania
- O autorce
- Przypisy