Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw - Onepress
ISBN: 978-83-8220-505-3
stron: 163, Format: ebook
Data wydania: 2021-07-06
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 20,17 zł (poprzednio: 24,90 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,73 zł)
ZachodzÄ…ce zmiany rynkowe doprowadziÅ‚y do przesycenia komunikacji marketingowej reklamÄ… i innymi Å›rodkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracajÄ… uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich Å›wiadomoÅ›ci przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starajÄ… siÄ™ szukać nowych możliwoÅ›ci i narzÄ™dzi do komunikacji, które w odbiorze klienta sÄ… mniej inwazyjne, stawiajÄ… na autentyczny dialog, a jednoczeÅ›nie z punktu widzenia dziaÅ‚aÅ„ marketingowych zachowujÄ… charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisujÄ… siÄ™ dziaÅ‚ania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich gÅ‚ównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma siÄ™ przeÅ‚ożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajÄ™cie istotnej pozycji w Å›wiadomoÅ›ci konsumenta, ale gÅ‚ównie na wzrost sprzedaży.
Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.
Osoby które kupowały "Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)