reklama - zainteresowany?

Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw - Onepress

Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
ebook
Autor: Mariusz Woźniakowski
ISBN: 978-83-8220-505-3
stron: 163, Format: ebook
Data wydania: 2021-07-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,17 zł (poprzednio: 24,90 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,73 zł)

Dodaj do koszyka Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

Tagi: E-biznes | Marketing | Public Relations

Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży.

Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.

Dodaj do koszyka Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

 

Osoby które kupowały "Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Dodaj do koszyka Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

Spis treści

Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw eBook -- spis treści

Wstęp 7
Rozdział 1
Proces komunikowania we współczesnym przedsiębiorstwie 11
1.1. Istota i zakres współczesnego public relations 11
1.2. Modele komunikowania masowego w realizacji działań z zakresu public relations 21
1.3. Otoczenie i odbiorcy działań public relations przedsiębiorstwa 37
Rozdział 2
Tradycyjne narzędzia internetowego public relations 45
2.1. Strona WWW – podstawowe narzędzie obecności firmy w Internecie 45
2.2. Pliki ciasteczkowe a personalizacja komunikatu 61
2.3. Rodzaje firmowych stron internetowych 63
2.4. Pressroom w roli platformy komunikacji z mediami 67
2.5. Newsletter – regularny kontakt z klientem 74
2.6. Sponsoring online – wsparcie działań wizerunkowych 83
Rozdział 3
Nowa era sieciowego public relations poprzez media społecznościowe 89
3.1. Geneza marketingu społecznościowego 89
3.2. Facebook – tworzenie masowej społeczności 98
3.3. YouTube – siła przekazu wideo 108
3.4. Instagram – komunikacja obrazkowa 115
3.5. LinkedIn – komunikacja społecznościowa dla profesjonalistów 124
Rozdział 4
Blogi i mikroblogi jako narzędzia komunikacji w public relations 131
4.1. Blog firmowy a firmowa strona internetowa 131
4.2. Blogi niezależnych blogerów w komunikacji marketingowej firm 142
4.3. Mikroblogi – krótkie komunikaty dla odbiorców 145
Zakończenie 151
Bibliografia 153
Spis rysunków 161
Spis tabel 163

Dodaj do koszyka Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.