reklama - zainteresowany?

Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw - Onepress

Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
ebook
Autor: Mariusz Woźniakowski
ISBN: 978-83-8220-505-3
stron: 163, Format: ebook
Data wydania: 2021-07-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,17 zł (poprzednio: 24,90 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,73 zł)

Dodaj do koszyka Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

Tagi: E-biznes | Marketing | Public Relations

ZachodzÄ…ce zmiany rynkowe doprowadziÅ‚y do przesycenia komunikacji marketingowej reklamÄ… i innymi Å›rodkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracajÄ… uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich Å›wiadomoÅ›ci przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starajÄ… siÄ™ szukać nowych możliwoÅ›ci i narzÄ™dzi do komunikacji, które w odbiorze klienta sÄ… mniej inwazyjne, stawiajÄ… na autentyczny dialog, a jednoczeÅ›nie z punktu widzenia dziaÅ‚aÅ„ marketingowych zachowujÄ… charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisujÄ… siÄ™ dziaÅ‚ania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich gÅ‚ównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma siÄ™ przeÅ‚ożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajÄ™cie istotnej pozycji w Å›wiadomoÅ›ci konsumenta, ale gÅ‚ównie na wzrost sprzedaży.

Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.

Dodaj do koszyka Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

 

Osoby które kupowały "Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

Spis treści

Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw eBook -- spis treści

Wstęp 7
Rozdział 1
Proces komunikowania we wspóÅ‚czesnym przedsiÄ™biorstwie 11
1.1. Istota i zakres wspóÅ‚czesnego public relations 11
1.2. Modele komunikowania masowego w realizacji działań z zakresu public relations 21
1.3. Otoczenie i odbiorcy działań public relations przedsiębiorstwa 37
Rozdział 2
Tradycyjne narzędzia internetowego public relations 45
2.1. Strona WWW – podstawowe narzÄ™dzie obecnoÅ›ci firmy w Internecie 45
2.2. Pliki ciasteczkowe a personalizacja komunikatu 61
2.3. Rodzaje firmowych stron internetowych 63
2.4. Pressroom w roli platformy komunikacji z mediami 67
2.5. Newsletter – regularny kontakt z klientem 74
2.6. Sponsoring online – wsparcie dziaÅ‚aÅ„ wizerunkowych 83
Rozdział 3
Nowa era sieciowego public relations poprzez media społecznościowe 89
3.1. Geneza marketingu społecznościowego 89
3.2. Facebook – tworzenie masowej spoÅ‚ecznoÅ›ci 98
3.3. YouTube – siÅ‚a przekazu wideo 108
3.4. Instagram – komunikacja obrazkowa 115
3.5. LinkedIn – komunikacja spoÅ‚ecznoÅ›ciowa dla profesjonalistów 124
Rozdział 4
Blogi i mikroblogi jako narzędzia komunikacji w public relations 131
4.1. Blog firmowy a firmowa strona internetowa 131
4.2. Blogi niezależnych blogerów w komunikacji marketingowej firm 142
4.3. Mikroblogi – krótkie komunikaty dla odbiorców 145
Zakończenie 151
Bibliografia 153
Spis rysunków 161
Spis tabel 163

Dodaj do koszyka Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.