reklama - zainteresowany?

Innowacje w zarz - Onepress

Innowacje w zarz
ebook
Autor: Regina Lenart-Gansiniec (red.)
ISBN: 978-83-7941-361-4
stron: 372, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 83,30 zł (poprzednio: 98,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-14,70 zł)

Dodaj do koszyka Innowacje w zarz

Tagi: Marketing

Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych zar

Dodaj do koszyka Innowacje w zarz

Spis treści

Innowacje w zarządzaniu eBook -- spis treści

 

Wstęp

Część I

Innowacje - teoria i praktyka

Rozdział 1

W kierunku innowacyjności. Istota strategii innowacji - Edyta Maria Pieniacka

Rozdział 2

Innowacyjność jako główne narzędzie budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa - z perspektywy pokolenia Y - Natalia Malik, Mateusz Niemczyk

Rozdział 3

Skuteczne zarządzanie procesem innowacyjnym w przedsiębiorstwie - propozycja usprawnień - Zofia Gródek-Szostak

Rozdział 4

Wiedza jako zasób kluczowy dla rozwoju ekoinnowacji w polskich firmach-dostawcach technologii środowiskowych - Magdalena Marczewska

Rozdział 5

Internacjonalizacja klastrów jako innowacyjna metoda rozwoju przedsiębiorstw i regionów - Sylwia Gębicz, Magdalena Konwa

Rozdział 6

Start-up jako innowacyjna forma biznesu - przykłady wybranych przedsięwzięć - Aleksandra Grzesik

Część II

Innowacje - narzędzia i wsparcie

Rozdział 7

Polish Entrepreneurs' Shift to CSR Governance Innovation - Maria Halemba

Rozdział 8

Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy - Magdalena Kaczyńska, Klaudia Kałuziak, Agnieszka Wojciechowska

Rozdział 9

Społeczna odpowiedzialność jako innowacja w turystyce - Konrad Suchecki

Rozdział 10

Zastosowanie analizy big data w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw - Alicja Choma

Rozdział 11

Rola internetu w innowacjach marketingowych - Liwia Delińska

Rozdział 12

Rola marketingu we współczesnej organizacji - Magdalena Murzyn

Rozdział 13

Trendy w marketingu społecznie zaangażowanym - Anita Tkocz

Rozdział 14

CRM jako kluczowy aspekt zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem - Beata Mitura, Magdalena Kostyra

Rozdział 15

Korzyści wynikające z zastosowania narzędzi informatycznych w controllingu - Katarzyna Wojdyła

Rozdział 16

Model Lean LPPO jako odpowiedź na główne bariery wdrożenia Lean Manufacturing - Maciej Pieńkowski

Część III

Innowacje - zarządzanie publiczne

Rozdział 17

Specyfika innowacji pedagogicznych w placówkach oświatowych - Aleksandra Dudzik

Rozdział 18

Wspieranie innowacyjności przez samorząd terytorialny a związek metropolitarny - Piotr Feczko

Rozdział 19

Budowanie potencjału innowacyjnego firm Dolnego Śląska z wykorzystaniem dotacji unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007-2013 - Marta Wysogląd

Rozdział 20

Problemy w procesie wprowadzania innowacji - na przykładach z życia zawodowego osób zarządzających instytucjami publicznymi -Natalia Wilk

Część IV

Innowacje - innowacje - kapitał ludzki

Rozdział 21

Koncepcje cech przywódczych w kontekście innowacyjnego zarządzania organizacją - Ligia Jankowska

Rozdział 22

Profil menedżera publicznego w opinii studentów Wydziału Zarządzania Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu - Mateusz Czuryło, Aleksandra Rzepecka, Remigiusz Trybus

Rozdział 23

Proces innowacji w aspekcie relacji płci na przykładzie badań prowadzonych w ramach projektu "InnoGend" - Ewelina Góral

Rozdział 24

Zarządzanie zaangażowaniem w pracę jako element zarządzania innowacją - Konrad Kulikowski

Rozdział 25

Rozwój kompetencji, a wiek pracowników - wnioski z badania pilotażowego - Wojciech Wychowaniec

Rozdział 26

Nowoczesne systemy motywacyjne stosowane przez firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich wpływ na przywiązanie pracowników - Adrian Abramek, Damian Bujnik

Rozdział 27

Motywacja pracowników instytucji publicznej do podwyższania swoich kwalifikacji zawodowych na przykładzie wiejskiego urzędu gminy X - Karolina Piwowarczyk

Rozdział 28

Typologia mobbingu - Wiktoria Wajda

Rozdział 29

Staże jako skuteczne narzędzie rynku pracy - Ewelina Hadała

Spis tabel

Spis rysunków

Spis wykresów

 

Wykaz autorów

 

Dodaj do koszyka Innowacje w zarz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.