Innowacje w zarz - Onepress
ISBN: 978-83-7941-361-4
stron: 372, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-01
Ksi臋garnia: Onepress
Cena ksi膮偶ki: 83,30 z艂 (poprzednio: 98,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-14,70 z艂)
Osoby kt贸re kupowa艂y "Innowacje w zarz", wybiera艂y tak偶e:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 z艂, (12,90 z艂 -76%)
- Regu艂a 80/20. Zasada, kt贸ra odmienia 艣wiat 47,78 z艂, (12,90 z艂 -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwa膰 z prac膮 na etacie i zacz膮膰 zarabia膰 w sieci 47,78 z艂, (12,90 z艂 -73%)
- Jedna kampania do wolno艣ci. Jak stworzy膰 produkt online, pozyska膰 klient贸w i 偶y膰 na w艂asnych warunkach 47,78 z艂, (12,90 z艂 -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywno艣ci ludzi sukcesu 39,67 z艂, (11,90 z艂 -70%)
Spis tre艣ci
Innowacje w zarz膮dzaniu eBook -- spis tre艣ci
聽
Wst臋p
Cz臋艣膰 I
Innowacje - teoria i praktyka
Rozdzia艂 1
W kierunku innowacyjno艣ci. Istota strategii innowacji - Edyta Maria Pieniacka
Rozdzia艂 2
Innowacyjno艣膰 jako g艂贸wne narz臋dzie budowy przewagi konkurencyjnej przedsi臋biorstwa - z perspektywy pokolenia Y - Natalia Malik, Mateusz Niemczyk
Rozdzia艂 3
Skuteczne zarz膮dzanie procesem innowacyjnym w przedsi臋biorstwie - propozycja usprawnie艅 - Zofia Gr贸dek-Szostak
Rozdzia艂 4
Wiedza jako zas贸b kluczowy dla rozwoju ekoinnowacji w polskich firmach-dostawcach technologii 艣rodowiskowych - Magdalena Marczewska
Rozdzia艂 5
Internacjonalizacja klastr贸w jako innowacyjna metoda rozwoju przedsi臋biorstw i region贸w - Sylwia G臋bicz, Magdalena Konwa
Rozdzia艂 6
Start-up jako innowacyjna forma biznesu - przyk艂ady wybranych przedsi臋wzi臋膰 - Aleksandra Grzesik
Cz臋艣膰 II
Innowacje - narz臋dzia i wsparcie
Rozdzia艂 7
Polish Entrepreneurs' Shift to CSR Governance Innovation - Maria Halemba
Rozdzia艂 8
Spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 biznesu jako narz臋dzie budowania wizerunku pracodawcy - Magdalena Kaczy艅ska, Klaudia Ka艂uziak, Agnieszka Wojciechowska
Rozdzia艂 9
Spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 jako innowacja w turystyce - Konrad Suchecki
Rozdzia艂 10
Zastosowanie analizy big data w procesie podnoszenia konkurencyjno艣ci przedsi臋biorstw - Alicja Choma
Rozdzia艂 11
Rola internetu w innowacjach marketingowych - Liwia Deli艅ska
Rozdzia艂 12
Rola marketingu we wsp贸艂czesnej organizacji - Magdalena Murzyn
Rozdzia艂 13
Trendy w marketingu spo艂ecznie zaanga偶owanym - Anita Tkocz
Rozdzia艂 14
CRM jako kluczowy aspekt zarz膮dzania wsp贸艂czesnym przedsi臋biorstwem - Beata Mitura, Magdalena Kostyra
Rozdzia艂 15
Korzy艣ci wynikaj膮ce z zastosowania narz臋dzi informatycznych w controllingu - Katarzyna Wojdy艂a
Rozdzia艂 16
Model Lean LPPO jako odpowied藕 na g艂贸wne bariery wdro偶enia Lean Manufacturing - Maciej Pie艅kowski
Cz臋艣膰 III
Innowacje - zarz膮dzanie publiczne
Rozdzia艂 17
Specyfika innowacji pedagogicznych w plac贸wkach o艣wiatowych - Aleksandra Dudzik
Rozdzia艂 18
Wspieranie innowacyjno艣ci przez samorz膮d terytorialny a zwi膮zek metropolitarny - Piotr Feczko
Rozdzia艂 19
Budowanie potencja艂u innowacyjnego firm Dolnego 艢l膮ska z wykorzystaniem dotacji unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew贸dztwa Dolno艣l膮skiego 2007-2013 - Marta Wysogl膮d
Rozdzia艂 20
Problemy w procesie wprowadzania innowacji - na przyk艂adach z 偶ycia zawodowego os贸b zarz膮dzaj膮cych instytucjami publicznymi -Natalia Wilk
Cz臋艣膰 IV
Innowacje - innowacje - kapita艂 ludzki
Rozdzia艂 21
Koncepcje cech przyw贸dczych w kontek艣cie innowacyjnego zarz膮dzania organizacj膮 - Ligia Jankowska
Rozdzia艂 22
Profil mened偶era publicznego w opinii student贸w Wydzia艂u Zarz膮dzania Wy偶szej Szko艂y Oficerskiej Wojsk L膮dowych imienia genera艂a Tadeusza Ko艣ciuszki we Wroc艂awiu -聽Mateusz Czury艂o, Aleksandra Rzepecka, Remigiusz Trybus
Rozdzia艂 23
Proces innowacji w aspekcie relacji p艂ci na przyk艂adzie bada艅 prowadzonych w ramach projektu "InnoGend" -聽Ewelina G贸ral
Rozdzia艂 24
Zarz膮dzanie zaanga偶owaniem w prac臋 jako element zarz膮dzania innowacj膮 -聽Konrad Kulikowski
Rozdzia艂 25
Rozw贸j kompetencji, a wiek pracownik贸w - wnioski z badania pilota偶owego -聽Wojciech Wychowaniec
Rozdzia艂 26
Nowoczesne systemy motywacyjne stosowane przez firmy z sektora ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw oraz ich wp艂yw na przywi膮zanie pracownik贸w -聽Adrian Abramek, Damian Bujnik
Rozdzia艂 27
Motywacja pracownik贸w instytucji publicznej do podwy偶szania swoich kwalifikacji zawodowych na przyk艂adzie wiejskiego urz臋du gminy X -聽Karolina Piwowarczyk
Rozdzia艂 28
Typologia mobbingu -聽Wiktoria Wajda
Rozdzia艂 29
Sta偶e jako skuteczne narz臋dzie rynku pracy -聽Ewelina Hada艂a
Spis tabel
Spis rysunk贸w
Spis wykres贸w
聽
Wykaz autor贸w
聽