Innowacje w zarz - Onepress

ISBN: 978-83-7941-361-4
stron: 372, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 83,30 zł (poprzednio: 98,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-14,70 zł)
Osoby które kupowały "Innowacje w zarz", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Innowacje w zarządzaniu eBook -- spis treści
Wstęp
Część I
Innowacje - teoria i praktyka
Rozdział 1
W kierunku innowacyjności. Istota strategii innowacji - Edyta Maria Pieniacka
Rozdział 2
Innowacyjność jako główne narzędzie budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa - z perspektywy pokolenia Y - Natalia Malik, Mateusz Niemczyk
Rozdział 3
Skuteczne zarządzanie procesem innowacyjnym w przedsiębiorstwie - propozycja usprawnień - Zofia Gródek-Szostak
Rozdział 4
Wiedza jako zasób kluczowy dla rozwoju ekoinnowacji w polskich firmach-dostawcach technologii środowiskowych - Magdalena Marczewska
Rozdział 5
Internacjonalizacja klastrów jako innowacyjna metoda rozwoju przedsiębiorstw i regionów - Sylwia Gębicz, Magdalena Konwa
Rozdział 6
Start-up jako innowacyjna forma biznesu - przykłady wybranych przedsięwzięć - Aleksandra Grzesik
Część II
Innowacje - narzędzia i wsparcie
Rozdział 7
Polish Entrepreneurs' Shift to CSR Governance Innovation - Maria Halemba
Rozdział 8
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy - Magdalena Kaczyńska, Klaudia Kałuziak, Agnieszka Wojciechowska
Rozdział 9
Społeczna odpowiedzialność jako innowacja w turystyce - Konrad Suchecki
Rozdział 10
Zastosowanie analizy big data w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw - Alicja Choma
Rozdział 11
Rola internetu w innowacjach marketingowych - Liwia Delińska
Rozdział 12
Rola marketingu we współczesnej organizacji - Magdalena Murzyn
Rozdział 13
Trendy w marketingu społecznie zaangażowanym - Anita Tkocz
Rozdział 14
CRM jako kluczowy aspekt zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem - Beata Mitura, Magdalena Kostyra
Rozdział 15
Korzyści wynikające z zastosowania narzędzi informatycznych w controllingu - Katarzyna Wojdyła
Rozdział 16
Model Lean LPPO jako odpowiedź na główne bariery wdrożenia Lean Manufacturing - Maciej Pieńkowski
Część III
Innowacje - zarządzanie publiczne
Rozdział 17
Specyfika innowacji pedagogicznych w placówkach oświatowych - Aleksandra Dudzik
Rozdział 18
Wspieranie innowacyjności przez samorząd terytorialny a związek metropolitarny - Piotr Feczko
Rozdział 19
Budowanie potencjału innowacyjnego firm Dolnego Śląska z wykorzystaniem dotacji unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007-2013 - Marta Wysogląd
Rozdział 20
Problemy w procesie wprowadzania innowacji - na przykładach z życia zawodowego osób zarządzających instytucjami publicznymi -Natalia Wilk
Część IV
Innowacje - innowacje - kapitał ludzki
Rozdział 21
Koncepcje cech przywódczych w kontekście innowacyjnego zarządzania organizacją - Ligia Jankowska
Rozdział 22
Profil menedżera publicznego w opinii studentów Wydziału Zarządzania Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu - Mateusz Czuryło, Aleksandra Rzepecka, Remigiusz Trybus
Rozdział 23
Proces innowacji w aspekcie relacji płci na przykładzie badań prowadzonych w ramach projektu "InnoGend" - Ewelina Góral
Rozdział 24
Zarządzanie zaangażowaniem w pracę jako element zarządzania innowacją - Konrad Kulikowski
Rozdział 25
Rozwój kompetencji, a wiek pracowników - wnioski z badania pilotażowego - Wojciech Wychowaniec
Rozdział 26
Nowoczesne systemy motywacyjne stosowane przez firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich wpływ na przywiązanie pracowników - Adrian Abramek, Damian Bujnik
Rozdział 27
Motywacja pracowników instytucji publicznej do podwyższania swoich kwalifikacji zawodowych na przykładzie wiejskiego urzędu gminy X - Karolina Piwowarczyk
Rozdział 28
Typologia mobbingu - Wiktoria Wajda
Rozdział 29
Staże jako skuteczne narzędzie rynku pracy - Ewelina Hadała
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów
Wykaz autorów