reklama - zainteresowany?

Innowacje w zarz - Onepress

Innowacje w zarz
ebook
Autor: Regina Lenart-Gansiniec (red.)
ISBN: 978-83-7941-361-4
stron: 372, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 83,30 z艂 (poprzednio: 98,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-14,70 z艂)

Dodaj do koszyka Innowacje w zarz

Tagi: Marketing

Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych zar

Dodaj do koszyka Innowacje w zarz

Spis tre艣ci

Innowacje w zarz膮dzaniu eBook -- spis tre艣ci

Wst臋p

Cz臋艣膰 I

Innowacje - teoria i praktyka

Rozdzia艂 1

W kierunku innowacyjno艣ci. Istota strategii innowacji - Edyta Maria Pieniacka

Rozdzia艂 2

Innowacyjno艣膰 jako g艂贸wne narz臋dzie budowy przewagi konkurencyjnej przedsi臋biorstwa - z perspektywy pokolenia Y - Natalia Malik, Mateusz Niemczyk

Rozdzia艂 3

Skuteczne zarz膮dzanie procesem innowacyjnym w przedsi臋biorstwie - propozycja usprawnie艅 - Zofia Gr贸dek-Szostak

Rozdzia艂 4

Wiedza jako zas贸b kluczowy dla rozwoju ekoinnowacji w polskich firmach-dostawcach technologii 艣rodowiskowych - Magdalena Marczewska

Rozdzia艂 5

Internacjonalizacja klastr贸w jako innowacyjna metoda rozwoju przedsi臋biorstw i region贸w - Sylwia G臋bicz, Magdalena Konwa

Rozdzia艂 6

Start-up jako innowacyjna forma biznesu - przyk艂ady wybranych przedsi臋wzi臋膰 - Aleksandra Grzesik

Cz臋艣膰 II

Innowacje - narz臋dzia i wsparcie

Rozdzia艂 7

Polish Entrepreneurs' Shift to CSR Governance Innovation - Maria Halemba

Rozdzia艂 8

Spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 biznesu jako narz臋dzie budowania wizerunku pracodawcy - Magdalena Kaczy艅ska, Klaudia Ka艂uziak, Agnieszka Wojciechowska

Rozdzia艂 9

Spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 jako innowacja w turystyce - Konrad Suchecki

Rozdzia艂 10

Zastosowanie analizy big data w procesie podnoszenia konkurencyjno艣ci przedsi臋biorstw - Alicja Choma

Rozdzia艂 11

Rola internetu w innowacjach marketingowych - Liwia Deli艅ska

Rozdzia艂 12

Rola marketingu we wsp贸艂czesnej organizacji - Magdalena Murzyn

Rozdzia艂 13

Trendy w marketingu spo艂ecznie zaanga偶owanym - Anita Tkocz

Rozdzia艂 14

CRM jako kluczowy aspekt zarz膮dzania wsp贸艂czesnym przedsi臋biorstwem - Beata Mitura, Magdalena Kostyra

Rozdzia艂 15

Korzy艣ci wynikaj膮ce z zastosowania narz臋dzi informatycznych w controllingu - Katarzyna Wojdy艂a

Rozdzia艂 16

Model Lean LPPO jako odpowied藕 na g艂贸wne bariery wdro偶enia Lean Manufacturing - Maciej Pie艅kowski

Cz臋艣膰 III

Innowacje - zarz膮dzanie publiczne

Rozdzia艂 17

Specyfika innowacji pedagogicznych w plac贸wkach o艣wiatowych - Aleksandra Dudzik

Rozdzia艂 18

Wspieranie innowacyjno艣ci przez samorz膮d terytorialny a zwi膮zek metropolitarny - Piotr Feczko

Rozdzia艂 19

Budowanie potencja艂u innowacyjnego firm Dolnego 艢l膮ska z wykorzystaniem dotacji unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojew贸dztwa Dolno艣l膮skiego 2007-2013 - Marta Wysogl膮d

Rozdzia艂 20

Problemy w procesie wprowadzania innowacji - na przyk艂adach z 偶ycia zawodowego os贸b zarz膮dzaj膮cych instytucjami publicznymi -Natalia Wilk

Cz臋艣膰 IV

Innowacje - innowacje - kapita艂 ludzki

Rozdzia艂 21

Koncepcje cech przyw贸dczych w kontek艣cie innowacyjnego zarz膮dzania organizacj膮 - Ligia Jankowska

Rozdzia艂 22

Profil mened偶era publicznego w opinii student贸w Wydzia艂u Zarz膮dzania Wy偶szej Szko艂y Oficerskiej Wojsk L膮dowych imienia genera艂a Tadeusza Ko艣ciuszki we Wroc艂awiu -聽Mateusz Czury艂o, Aleksandra Rzepecka, Remigiusz Trybus

Rozdzia艂 23

Proces innowacji w aspekcie relacji p艂ci na przyk艂adzie bada艅 prowadzonych w ramach projektu "InnoGend" -聽Ewelina G贸ral

Rozdzia艂 24

Zarz膮dzanie zaanga偶owaniem w prac臋 jako element zarz膮dzania innowacj膮 -聽Konrad Kulikowski

Rozdzia艂 25

Rozw贸j kompetencji, a wiek pracownik贸w - wnioski z badania pilota偶owego -聽Wojciech Wychowaniec

Rozdzia艂 26

Nowoczesne systemy motywacyjne stosowane przez firmy z sektora ma艂ych i 艣rednich przedsi臋biorstw oraz ich wp艂yw na przywi膮zanie pracownik贸w -聽Adrian Abramek, Damian Bujnik

Rozdzia艂 27

Motywacja pracownik贸w instytucji publicznej do podwy偶szania swoich kwalifikacji zawodowych na przyk艂adzie wiejskiego urz臋du gminy X -聽Karolina Piwowarczyk

Rozdzia艂 28

Typologia mobbingu -聽Wiktoria Wajda

Rozdzia艂 29

Sta偶e jako skuteczne narz臋dzie rynku pracy -聽Ewelina Hada艂a

Spis tabel

Spis rysunk贸w

Spis wykres贸w

Wykaz autor贸w

Dodaj do koszyka Innowacje w zarz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.