reklama - zainteresowany?

Innowacje na rynkach finansowych - Onepress

Innowacje na rynkach finansowych
ebook
Autor: Marcin Kalinowski, Michał Pronobis
ISBN: 978-83-7941-116-0
stron: 180, Format: ebook
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 13,99 zł (poprzednio: 16,86 zł)
Oszczędzasz: 17% (-2,87 zł)

Dodaj do koszyka Innowacje na rynkach finansowych

Tagi: Finanse | Rachunkowość

W latach 2007-2008 byliśmy świadkami poważnego załamania cen na światowych rynkach finansowych. Rynki finansowe odegrały ogromną rolę w trwającym do tej pory (połowa 2010 roku) kryzysie gospodarczym. Innowacyjne instrumenty finansowe stały się bezpośrednią przyczyną powstania bańki spekulacyjnej w gospodarce realnej, windując ceny nieruchomości - lekceważąc jednocześnie kwestię ryzyka kredytowego, szczególnie dla kredytów hipotecznych. 

Obecnie trudno jest jednoznacznie stwierdzić czy kryzys zapoczątkowany w 2007 r. został zakończony. Ekonomiści podejmują próby określenia tendencji przyszłego rozwoju sytuacji w gospodarce i na rynkach finansowych. Spór dotyczący momentu zakończenia kryzysu w światowej gospodarce będzie trwał przez kolejne miesiące lub lata. Można jednak ponad wszelką wątpliwość stwierdzić, że kryzys już odcisnął piętno na funkcjonowaniu rynków finansowych. Zmianie uległa architektura systemu finansowego. Istotnego znaczenia nabrały zagadnienia zaufania instytucji finansowych do innych uczestników rynku oraz nadzoru nad rynkami finansowymi.

Dodaj do koszyka Innowacje na rynkach finansowych

 

Osoby które kupowały "Innowacje na rynkach finansowych", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka Innowacje na rynkach finansowych

Spis treści

Dodaj do koszyka Innowacje na rynkach finansowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.