reklama - zainteresowany?

Innowacje i jako - Onepress

Innowacje i jako
ebook
Autor: Joanna Wi
ISBN: 978-83-7941-359-1
stron: 249, Format: ebook
Data wydania: 2013-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 45,05 zł (poprzednio: 53,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-7,95 zł)

Dodaj do koszyka Innowacje i jako

W aktualnych realiach gospodarczych o efektach i przysz

Dodaj do koszyka Innowacje i jako

 

Osoby które kupowały "Innowacje i jako", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Innowacje i jako

Spis treści

Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami eBook -- spis treści

 

Wstęp 7

Rozdział 1
Innowacyjność i jakość - wyzwania współczesnych organizacji - Joanna Wiśniewska 13
1.1. Strategiczny wymiar innowacji i jakości w gospodarce Unii Europejskiej 13
1.2. Jakość i innowacje jako źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw 20
1.3. Komplementarność jakości i innowacji w organizacji 26

Rozdział 2
Wiedza w procesie innowacyjnym organizacji - Władysław Janasz 35
2.1. Pojęcie wiedzy jako zasobu organizacji 35
2.2. Warunki rozwoju kreatywnej i innowacyjnej organizacji 43
2.3. Modele zarzÄ…dzania wiedzÄ… 46
2.4. Zdolność organizacji do tworzenia i absorpcji wiedzy 48
2.5. Restrukturyzacja kreatywna 50
2.6. ZarzÄ…dzanie wiedzÄ… w procesie innowacji 53

Rozdział 3
System transferu technologii i komercjalizacji wiedzy w Polsce - Roman Tylżanowski 59
3.1. Istota transferu technologii i komercjalizacji wiedzy 59
3.2. Stymulatory w systemie transferu technologii i komercjalizacji wiedzy 65
3.3. Bariery w systemie transferu technologii i komercjalizacji wiedzy 69

Rozdział 4
System zarządzania jakością w organizacji i jego certyfikacja - Marian Gołębiowski 75
4.1. Pojęcie i ewolucja zarządzania jakością 75
4.2. System zarządzania jakością według ISO 9001:2008 82
4.3. Certyfikacja systemu zarządzania jakością 93

Rozdział 5
Podnoszenie poziomu innowacyjności organizacji za pomocą metod i zasad projakościowych - Katarzyna Kozioł-Nadolna 105
5.1. Kaizen jako filozofia ciągłego doskonalenia 105
5.2. Metody kształtowania jakości w przedsiębiorstwie 110
5.3. Wybrane zasady i systemy projakościowe 115

Rozdział 6
Zarządzanie projektem innowacyjnym i jakościowym w organizacji - Krzysztof Janasz 123
6.1. Charakterystyka zarzÄ…dzania projektami innowacyjnymi 123
6.2. Etapy zarządzania projektami innowacyjnymi i jakościowymi 131
6.3. Standardowe metody oceny projektów w organizacji 134
6.4. Znaczenie (zapewnienie) jakości w zarządzaniu projektem innowacyjnym 141
6.5. Ryzyko w zarządzaniu projektami innowacyjnymi i jakościowymi 144

Rozdział 7
Kapitał w finansowaniu działalności innowacyjnej w organizacji - Krzysztof Janasz 153
7.1. Koncepcja kapitału w finansowaniu innowacji 153
7.2. Uwarunkowania finansowania projektów innowacyjnych w organizacji 157
7.3. Formy i modele finansowania działalności innowacyjnej 162

Rozdział 8
Działalność innowacyjna w przedsiębiorstwach przemysłowych w województwie zachodniopomorskim - wybrane charakterystyki - Katarzyna Szopik-Depczyń­ska 171
8.1. Charakterystyka województwa 171
8.2. Podstawowe charakterystyki przedsiębiorstw przemysłowych województwa zachodniopomorskiego prowadzących działalność innowacyjną 173
8.3. Procesy kooperacji przedsiębiorstw przemysłowych województwa zachodniopomorskiego prowadzących działalności innowacyjną 179

Rozdział 9
Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwach usługowych - Anna Bielawa 185
9.1. Istota jakości w usługach 185
9.2. Jakość usług w sektorze turystycznym 188
9.3. Jakość usług w opiece zdrowotnej 193
9.4. Jakość usług w sektorze motoryzacyjnym 197

Rozdział 10
Standardy jakości w bankach - Katarzyna Szopik-Depczyńska 207
10.1. Specyfika usług bankowych 207
10.2. Znaczenie klienta a jakość usług bankowych 209
10.3. Standardy bezpośredniej obsługi klienta 218
10.4. Rola personelu w kreowaniu jakości 221
10.5. Modele zachowań w bankach 226

Bibliografia 233
Netografia 243
Spis tabel 245
Spis rysunków 247

 

Dodaj do koszyka Innowacje i jako

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.