reklama - zainteresowany?

Informacje po - Onepress

Informacje po
Autor: Tomasz Kuzak
ISBN: 978-83-65837-66-0
stron: 384, okładka: mi
Data wydania: 2023-07-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,42 zł (poprzednio: 49,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-12,47 zł)

Dodaj do koszyka Informacje po

Dodaj do koszyka Informacje po

 

Osoby które kupowały "Informacje po", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Informacje po

Spis treści

Informacje pożądane -- spis treści

Wstęp ....................................................................................................... 15 CZĘŚĆ I. PRZYKŁADY MANIFESTACJI MOCY INFORMACJI POŻĄDANYCH Rozdział 1. Budowa domów kanadyjskich TOP BUD ....................... 33 Rozdział 2. Projektowanie domów Ewelina i Bartek ......................... 42 Rozdział 3. Piotr i Paweł Ogrody ....................................................... 50 Rozdział 4. Naprawa aut Solid Garage ............................................... 56 Rozdział 5. Kilka kolejnych przykładów mocy Informacji Pożądanych publikowanych w internecie ................................................................ 64 Rozdział 6. Jak zostałem wymarzonym klientem .................................... 68 CZĘŚĆ II. SKŁADOWE MODELU INFORMACJI POŻĄDANYCH Sekcja A. Wiedza ................................................................................... 74 Rozdział 7. Jakich informacji potrzebuje prospekt, aby zostać z punktu widzenia przedsiębiorcy klientem premium ....... 75 8 TOMASZ KUZAK Informacje pożądane Rozdział 8. Codzienność przedsiębiorcy ................................................. 81 Rozdział 9. Bezbronny przedsiębiorca w relacjach z klientami .............. 85 Rozdział 10. Strategie obsługi klienta z internetu ................................ 88 Rozdział 11. Jak działa reklama online produktu, a jak usług ................. 92 Rozdział 12. Doradztwo wliczone w cenę ............................................... 94 Rozdział 13. Świadczenie usług a etap rozwoju rynku ........................... 97 Sekcja B. Technologia ......................................................................... 100 Rozdział 14. Funkcjonowanie wyszukiwarek internetowych (konsekwencje tzw. pozycjonowania) ............................................... 101 Rozdział 15. Technologie publikacji treści ........................................... 106 Rozdział 16. Rola statystyk i innych narzędzi wspierających ............... 109 Sekcja C. Metodologia ......................................................................... 110 Rozdział 17. Treści amatorskie .......................................................... 111 Rozdział 18. Cykliczność i dynamika publikacji .................................. 113 Rozdział 19. Podróże w głąb witryny .................................................... 115 Rozdział 20. Wizerunek przedsiębiorcy w sieci .................................... 117 CZĘŚĆ III. DLACZEGO KLASYCZNE PODEJŚCIE DO REKLAMY ONLINE (KPDRO) TRZYMA SIĘ TAK MOCNO Sekcja A. Mity determinujące podejście przedsiębiorców do reklamy online ............................................................................ 120 Rozdział 21. Publikowanie informacji w mediach społecznościowych jest o wiele efektywniejsze od publikowania informacji w witrynach internetowych ..................................................................................... 122 Spis treści 9 Rozdział 22. Witrynę internetową i wszystkie jej elementy trzeba mieć na własność i pod całkowitą kontrolą ............................ 125 Rozdział 23. Do ustalania kwestii związanych z witryną potrzebny jest informatyk ................................................... 128 Rozdział 24. Sama publikacja informacji w witrynie WWW bez ich promocji, czyli wypychania (push), jest mało skuteczna ...... 130 Rozdział 25. Nie da się sprawdzić efektów działania reklamy poza internetem, a bez tego nie można mieć podstaw do obiektywnego rozliczenia się ........................................................ 133 Rozdział 26. Nie da się zabezpieczyć interesów reklamatorów w formule, w której przedsiębiorca płaci za reklamę według własnego widzimisię Rozdział 27. Przekaz reklamowy trzeba targetować .............................. 139 Rozdział 28. Kluczem do sukcesu jest pojawienie się w odpowiednim okienku reklamowym, za które trzeba zapłacić ...... 141 Rozdział 29. Być wysoko w Google ...................................................... 143 Rozdział 30. Dobra baza danych to skarb .............................................. 147 Rozdział 31. Każdy jest i powinien być odpowiedzialny jedynie za swój odcinek pracy ........................................................... 149 Rozdział 32. Popracuj nad konwersją I .............................................. 152 Rozdział 33. W USA najlepiej znają się na robieniu witryn internetowych Rozdział 34. Aby odnieść sukces w internecie, trzeba znaleźć i zaangażować magika, który wykonuje nieznane nikomu innemu sztuczki ................................................................................. 157 Rozdział 35. Witryna internetowa przedsiębiorstwa musi wyglądać ładnie, nowocześnie, profesjonalnie i przyciągać wzrok ............... 160 Rozdział 36. Kto panu tak schrzanił tę witrynę/reklamę? ...................... 164 10 TOMASZ KUZAK Informacje pożądane Rozdział 37. Zacznijmy od prostej strony WWW .................................. 166 Rozdział 38. Aby przyciągnąć klientów, trzeba robić promocje (w rozumieniu upustu, bonusu) ......................................................... 168 Rozdział 39. Treści reklamy i witryny internetowej muszą być profesjonalne ...................................................................................... 171 Rozdział 40. Uczelnie ekonomiczne uczą, jak tworzyć efektywne reklamy Rozdział 41. Walcz o wybrane nisze rynkowe ....................................... 177 Rozdział 42. Reklama online nie jest w stanie zaszkodzić przedsiębiorcy Rozdział 43. Boję się zaistnieć w internecie .......................................... 182 Rozdział 44. Skoncentruj się na KPI, czyli kluczowych wskaźnikach efektywności .................................... 185 Rozdział 45. Padłem ofiarą nierzetelnych usług reklamowych .............. 187 Rozdział 46. Wszystko, czego zażyczy sobie klient/przedsiębiorca, z pewnością przybliży go do upragnionego sukcesu ......................... 190 Rozdział 47. Sygnały od klientów z reklamy internetowej trzeba uwzględniać i na ich podstawie korygować ofertę oraz sposób kształtowania relacji .......................................................................... 193 Rozdział 48. Bez umowy ani rusz ......................................................... 196 Rozdział 49. PR małej firmy jest zbędny ............................................... 198 Sekcja B. Ograniczenia w dostępie do technologii zarządzania treścią ............................................................................. 201 Rozdział 50. Pozorna łatwość publikacji treści w internecie ................. 202 Rozdział 51. Wyzwania stojące przed twórcami technologii zarządzania treścią .......................................................... 204 Rozdział 52. Charakterystyka rynku technologii zarządzania treścią .... 209 Spis treści 11 Rozdział 53. Ekosystem start-upowy ogranicza powstawanie aplikacji do zarządzania treścią ........................................................................ 212 Sekcja C. Niuanse modelu biznesowego reklamy online .................. 215 Rozdział 54. Do jakich nadużyć może prowadzić bieżąca działalność przemysłu reklamy online ................................................................. 216 Rozdział 55. Oszustwo nigeryjskie ........................................................ 218 Rozdział 56. Jak w praktyce wygląda podejście do zawarcia umowy o świadczenie usług reklamy online .................................................. 221 Rozdział 57. Popracuj nad konwersją II ............................................. 223 Rozdział 58. Licytacje. Kto najtaniej, ten zostaje .................................. 225 CZĘŚĆ IV. OPINIE NA TEMAT FUNKCJONOWANIA KLASYCZNEGO PODEJŚCIA DO REKLAMY ONLINE (KPDRO) ORAZ REAKCJE NA MODEL INFORMACJI POŻĄDANYCH (MODEL IP) Rozdział 59. Spotkanie z panem Pawłem .............................................. 229 Rozdział 60. Dociekliwy redaktor ......................................................... 234 Rozdział 61. Polski przedsiębiorca na emigracji .................................... 239 Rozdział 62. Połączyła nas Białowieża ................................................. 243 Rozdział 63. Strategiczny punkt widzenia ............................................. 248 Rozdział 64. American dream w agencji interaktywnej ........................ 252 Rozdział 65. Kryteria inwestycji wymykające się logice ....................... 256 Rozdział 66. A co na to Stanford, Harvard i Cambridge? ...................... 261 Rozdział 67. Komu przysługuje prywatny odrzutowiec ........................ 268 Rozdział 68. Zalety bycia Nikodemem Dyzmą ...................................... 272 12 TOMASZ KUZAK Informacje pożądane Rozdział 69. Tony .................................................................................. 276 Rozdział 70. Tajemniczy Olson ............................................................. 279 Rozdział 71. Pouczający przewóz osób .................................................. 284 Rozdział 72. Oferta nie do odrzucenia ................................................... 288 Rozdział 73. Spotkania z praktykami biznesu nowych technologii ........ 291 Rozdział 74. Kilka innych spotkań wartych odnotowania ...................... 297 CZĘŚĆ V. TRANSFORMACJA Sekcja A. Edukacja .............................................................................. 304 Rozdział 75. Inspirujące blogi, fora internetowe i osobiście rozwijane witryny WWW ................................................... 305 Rozdział 76. Informacje Pożądane. Znaczenie i historia powstania ........ 309 Rozdział 77. Konsekwencje uświadomienia przedsiębiorców. Radykalna przebudowa rynku ........................................................... 314 Rozdział 78. Siła czy moc? Push czy pull? ............................................. 318 Rozdział 79. Najlepsza promocja wszech czasów .................................. 323 Sekcja B. Uwolnienie technologii ....................................................... 326 Rozdział 80. Przeskoczyć przepaść ........................................................ 327 Rozdział 81. Laboratorium modelu IP .................................................... 331 Sekcja C. Organizacja pracy reklamatora rzemieślnika w modelu IP ..................................................................................... 338 Rozdział 82. Dynamiczna cena .............................................................. 339 Rozdział 83. Slogan reklamowy ............................................................ 341 Rozdział 84. Tego nie da się sprzedać ................................................... 343 Spis treści 13 Rozdział 85. Kryteria weryfikacji przedsiębiorcy do pracy w modelu IP ........................................................................ 346 Rozdział 86. Kamienie milowe modelu IP .............................................. 349 Sekcja D. Finansowanie ...................................................................... 351 Rozdział 87. Klasyczne metody finansowania ........................................ 352 Rozdział 88. Finansowanie społecznościowe ......................................... 354 Sekcja E. Futurologia .......................................................................... 356 Rozdział 89. Możesz skontaktować się z kimś tylko, jeśli chcesz coś od niego kupić, zamówić (świat bez reklam typu push) ............................................................. 357 Rozdział 90. Wpływ modelu IP na otoczenie ......................................... 359 Rozdział 91. Jaka powinna być reklama przyszłości? ............................. 361 Rozdział 92. Wyprawa na Księżyc Kennedyego ................................... 363 Rozdział 93. Reklama bez zobowiązań .................................................. 365 Rozdział 94. Przedsiębiorco, jesteś drogocenny! ................................... 367 Rozdział 95. Win-win ............................................................................ 370 Rozdział 96. Marzenia przedsiębiorców. Pomóżmy im je spełnić! ......... 372 Rozdział 97. Jak to się robi po amerykańsku .......................................... 374 Rozdział 98. Dźwignia ........................................................................... 376 Reklamator inwestorem, czyli jak najlepiej finansować projekty w modelu IP ....................................................................................... 378 Na zakończenie podsumowanie innowacji modelu IP .......................... 380 Bibliografia

Dodaj do koszyka Informacje po

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.