reklama - zainteresowany?

Informacje po - Onepress

Informacje po
Autor: Tomasz Kuzak
ISBN: 978-83-65837-66-0
stron: 384, ok艂adka: mi
Data wydania: 2023-07-24
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 37,42 z艂 (poprzednio: 49,89 z艂)
Oszcz臋dzasz: 25% (-12,47 z艂)

Dodaj do koszyka Informacje po

Dodaj do koszyka Informacje po

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Informacje po", wybiera艂y tak偶e:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Informacje po

Spis tre艣ci

Informacje po偶膮dane -- spis tre艣ci

Wst臋p ....................................................................................................... 15 CZ臉艢膯 I. PRZYK艁ADY MANIFESTACJI MOCY INFORMACJI PO呕膭DANYCH Rozdzia艂 1. Budowa dom贸w kanadyjskich TOP BUD ....................... 33 Rozdzia艂 2. Projektowanie dom贸w Ewelina i Bartek ......................... 42 Rozdzia艂 3. Piotr i Pawe艂 Ogrody ....................................................... 50 Rozdzia艂 4. Naprawa aut Solid Garage ............................................... 56 Rozdzia艂 5. Kilka kolejnych przyk艂ad贸w mocy Informacji Po偶膮danych publikowanych w internecie ................................................................ 64 Rozdzia艂 6. Jak zosta艂em wymarzonym klientem .................................... 68 CZ臉艢膯 II. SK艁ADOWE MODELU INFORMACJI PO呕膭DANYCH Sekcja A. Wiedza ................................................................................... 74 Rozdzia艂 7. Jakich informacji potrzebuje prospekt, aby zosta膰 z punktu widzenia przedsi臋biorcy klientem premium ....... 75 8 TOMASZ KUZAK Informacje po偶膮dane Rozdzia艂 8. Codzienno艣膰 przedsi臋biorcy ................................................. 81 Rozdzia艂 9. Bezbronny przedsi臋biorca w relacjach z klientami .............. 85 Rozdzia艂 10. Strategie obs艂ugi klienta z internetu ................................ 88 Rozdzia艂 11. Jak dzia艂a reklama online produktu, a jak us艂ug ................. 92 Rozdzia艂 12. Doradztwo wliczone w cen臋 ............................................... 94 Rozdzia艂 13. 艢wiadczenie us艂ug a etap rozwoju rynku ........................... 97 Sekcja B. Technologia ......................................................................... 100 Rozdzia艂 14. Funkcjonowanie wyszukiwarek internetowych (konsekwencje tzw. pozycjonowania) ............................................... 101 Rozdzia艂 15. Technologie publikacji tre艣ci ........................................... 106 Rozdzia艂 16. Rola statystyk i innych narz臋dzi wspieraj膮cych ............... 109 Sekcja C. Metodologia ......................................................................... 110 Rozdzia艂 17. Tre艣ci amatorskie .......................................................... 111 Rozdzia艂 18. Cykliczno艣膰 i dynamika publikacji .................................. 113 Rozdzia艂 19. Podr贸偶e w g艂膮b witryny .................................................... 115 Rozdzia艂 20. Wizerunek przedsi臋biorcy w sieci .................................... 117 CZ臉艢膯 III. DLACZEGO KLASYCZNE PODEJ艢CIE DO REKLAMY ONLINE (KPDRO) TRZYMA SI臉 TAK MOCNO Sekcja A. Mity determinuj膮ce podej艣cie przedsi臋biorc贸w do reklamy online ............................................................................ 120 Rozdzia艂 21. Publikowanie informacji w mediach spo艂eczno艣ciowych jest o wiele efektywniejsze od publikowania informacji w witrynach internetowych ..................................................................................... 122 Spis tre艣ci 9 Rozdzia艂 22. Witryn臋 internetow膮 i wszystkie jej elementy trzeba mie膰 na w艂asno艣膰 i pod ca艂kowit膮 kontrol膮 ............................ 125 Rozdzia艂 23. Do ustalania kwestii zwi膮zanych z witryn膮 potrzebny jest informatyk ................................................... 128 Rozdzia艂 24. Sama publikacja informacji w witrynie WWW bez ich promocji, czyli wypychania (push), jest ma艂o skuteczna ...... 130 Rozdzia艂 25. Nie da si臋 sprawdzi膰 efekt贸w dzia艂ania reklamy poza internetem, a bez tego nie mo偶na mie膰 podstaw do obiektywnego rozliczenia si臋 ........................................................ 133 Rozdzia艂 26. Nie da si臋 zabezpieczy膰 interes贸w reklamator贸w w formule, w kt贸rej przedsi臋biorca p艂aci za reklam臋 wed艂ug w艂asnego widzimisi臋 Rozdzia艂 27. Przekaz reklamowy trzeba targetowa膰 .............................. 139 Rozdzia艂 28. Kluczem do sukcesu jest pojawienie si臋 w odpowiednim okienku reklamowym, za kt贸re trzeba zap艂aci膰 ...... 141 Rozdzia艂 29. By膰 wysoko w Google ...................................................... 143 Rozdzia艂 30. Dobra baza danych to skarb .............................................. 147 Rozdzia艂 31. Ka偶dy jest i powinien by膰 odpowiedzialny jedynie za sw贸j odcinek pracy ........................................................... 149 Rozdzia艂 32. Popracuj nad konwersj膮 I .............................................. 152 Rozdzia艂 33. W USA najlepiej znaj膮 si臋 na robieniu witryn internetowych Rozdzia艂 34. Aby odnie艣膰 sukces w internecie, trzeba znale藕膰 i zaanga偶owa膰 magika, kt贸ry wykonuje nieznane nikomu innemu sztuczki ................................................................................. 157 Rozdzia艂 35. Witryna internetowa przedsi臋biorstwa musi wygl膮da膰 艂adnie, nowocze艣nie, profesjonalnie i przyci膮ga膰 wzrok ............... 160 Rozdzia艂 36. Kto panu tak schrzani艂 t臋 witryn臋/reklam臋? ...................... 164 10 TOMASZ KUZAK Informacje po偶膮dane Rozdzia艂 37. Zacznijmy od prostej strony WWW .................................. 166 Rozdzia艂 38. Aby przyci膮gn膮膰 klient贸w, trzeba robi膰 promocje (w rozumieniu upustu, bonusu) ......................................................... 168 Rozdzia艂 39. Tre艣ci reklamy i witryny internetowej musz膮 by膰 profesjonalne ...................................................................................... 171 Rozdzia艂 40. Uczelnie ekonomiczne ucz膮, jak tworzy膰 efektywne reklamy Rozdzia艂 41. Walcz o wybrane nisze rynkowe ....................................... 177 Rozdzia艂 42. Reklama online nie jest w stanie zaszkodzi膰 przedsi臋biorcy Rozdzia艂 43. Boj臋 si臋 zaistnie膰 w internecie .......................................... 182 Rozdzia艂 44. Skoncentruj si臋 na KPI, czyli kluczowych wska藕nikach efektywno艣ci .................................... 185 Rozdzia艂 45. Pad艂em ofiar膮 nierzetelnych us艂ug reklamowych .............. 187 Rozdzia艂 46. Wszystko, czego za偶yczy sobie klient/przedsi臋biorca, z pewno艣ci膮 przybli偶y go do upragnionego sukcesu ......................... 190 Rozdzia艂 47. Sygna艂y od klient贸w z reklamy internetowej trzeba uwzgl臋dnia膰 i na ich podstawie korygowa膰 ofert臋 oraz spos贸b kszta艂towania relacji .......................................................................... 193 Rozdzia艂 48. Bez umowy ani rusz ......................................................... 196 Rozdzia艂 49. PR ma艂ej firmy jest zb臋dny ............................................... 198 Sekcja B. Ograniczenia w dost臋pie do technologii zarz膮dzania tre艣ci膮 ............................................................................. 201 Rozdzia艂 50. Pozorna 艂atwo艣膰 publikacji tre艣ci w internecie ................. 202 Rozdzia艂 51. Wyzwania stoj膮ce przed tw贸rcami technologii zarz膮dzania tre艣ci膮 .......................................................... 204 Rozdzia艂 52. Charakterystyka rynku technologii zarz膮dzania tre艣ci膮 .... 209 Spis tre艣ci 11 Rozdzia艂 53. Ekosystem start-upowy ogranicza powstawanie aplikacji do zarz膮dzania tre艣ci膮 ........................................................................ 212 Sekcja C. Niuanse modelu biznesowego reklamy online .................. 215 Rozdzia艂 54. Do jakich nadu偶y膰 mo偶e prowadzi膰 bie偶膮ca dzia艂alno艣膰 przemys艂u reklamy online ................................................................. 216 Rozdzia艂 55. Oszustwo nigeryjskie ........................................................ 218 Rozdzia艂 56. Jak w praktyce wygl膮da podej艣cie do zawarcia umowy o 艣wiadczenie us艂ug reklamy online .................................................. 221 Rozdzia艂 57. Popracuj nad konwersj膮 II ............................................. 223 Rozdzia艂 58. Licytacje. Kto najtaniej, ten zostaje .................................. 225 CZ臉艢膯 IV. OPINIE NA TEMAT FUNKCJONOWANIA KLASYCZNEGO PODEJ艢CIA DO REKLAMY ONLINE (KPDRO) ORAZ REAKCJE NA MODEL INFORMACJI PO呕膭DANYCH (MODEL IP) Rozdzia艂 59. Spotkanie z panem Paw艂em .............................................. 229 Rozdzia艂 60. Dociekliwy redaktor ......................................................... 234 Rozdzia艂 61. Polski przedsi臋biorca na emigracji .................................... 239 Rozdzia艂 62. Po艂膮czy艂a nas Bia艂owie偶a ................................................. 243 Rozdzia艂 63. Strategiczny punkt widzenia ............................................. 248 Rozdzia艂 64. American dream w agencji interaktywnej ........................ 252 Rozdzia艂 65. Kryteria inwestycji wymykaj膮ce si臋 logice ....................... 256 Rozdzia艂 66. A co na to Stanford, Harvard i Cambridge? ...................... 261 Rozdzia艂 67. Komu przys艂uguje prywatny odrzutowiec ........................ 268 Rozdzia艂 68. Zalety bycia Nikodemem Dyzm膮 ...................................... 272 12 TOMASZ KUZAK Informacje po偶膮dane Rozdzia艂 69. Tony .................................................................................. 276 Rozdzia艂 70. Tajemniczy Olson ............................................................. 279 Rozdzia艂 71. Pouczaj膮cy przew贸z os贸b .................................................. 284 Rozdzia艂 72. Oferta nie do odrzucenia ................................................... 288 Rozdzia艂 73. Spotkania z praktykami biznesu nowych technologii ........ 291 Rozdzia艂 74. Kilka innych spotka艅 wartych odnotowania ...................... 297 CZ臉艢膯 V. TRANSFORMACJA Sekcja A. Edukacja .............................................................................. 304 Rozdzia艂 75. Inspiruj膮ce blogi, fora internetowe i osobi艣cie rozwijane witryny WWW ................................................... 305 Rozdzia艂 76. Informacje Po偶膮dane. Znaczenie i historia powstania ........ 309 Rozdzia艂 77. Konsekwencje u艣wiadomienia przedsi臋biorc贸w. Radykalna przebudowa rynku ........................................................... 314 Rozdzia艂 78. Si艂a czy moc? Push czy pull? ............................................. 318 Rozdzia艂 79. Najlepsza promocja wszech czas贸w .................................. 323 Sekcja B. Uwolnienie technologii ....................................................... 326 Rozdzia艂 80. Przeskoczy膰 przepa艣膰 ........................................................ 327 Rozdzia艂 81. Laboratorium modelu IP .................................................... 331 Sekcja C. Organizacja pracy reklamatora rzemie艣lnika w modelu IP ..................................................................................... 338 Rozdzia艂 82. Dynamiczna cena .............................................................. 339 Rozdzia艂 83. Slogan reklamowy ............................................................ 341 Rozdzia艂 84. Tego nie da si臋 sprzeda膰 ................................................... 343 Spis tre艣ci 13 Rozdzia艂 85. Kryteria weryfikacji przedsi臋biorcy do pracy w modelu IP ........................................................................ 346 Rozdzia艂 86. Kamienie milowe modelu IP .............................................. 349 Sekcja D. Finansowanie ...................................................................... 351 Rozdzia艂 87. Klasyczne metody finansowania ........................................ 352 Rozdzia艂 88. Finansowanie spo艂eczno艣ciowe ......................................... 354 Sekcja E. Futurologia .......................................................................... 356 Rozdzia艂 89. Mo偶esz skontaktowa膰 si臋 z kim艣 tylko, je艣li chcesz co艣 od niego kupi膰, zam贸wi膰 (艣wiat bez reklam typu push) ............................................................. 357 Rozdzia艂 90. Wp艂yw modelu IP na otoczenie ......................................... 359 Rozdzia艂 91. Jaka powinna by膰 reklama przysz艂o艣ci? ............................. 361 Rozdzia艂 92. Wyprawa na Ksi臋偶yc Kennedyego ................................... 363 Rozdzia艂 93. Reklama bez zobowi膮za艅 .................................................. 365 Rozdzia艂 94. Przedsi臋biorco, jeste艣 drogocenny! ................................... 367 Rozdzia艂 95. Win-win ............................................................................ 370 Rozdzia艂 96. Marzenia przedsi臋biorc贸w. Pom贸偶my im je spe艂ni膰! ......... 372 Rozdzia艂 97. Jak to si臋 robi po ameryka艅sku .......................................... 374 Rozdzia艂 98. D藕wignia ........................................................................... 376 Reklamator inwestorem, czyli jak najlepiej finansowa膰 projekty w modelu IP ....................................................................................... 378 Na zako艅czenie podsumowanie innowacji modelu IP .......................... 380 Bibliografia

Dodaj do koszyka Informacje po

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.