reklama - zainteresowany?

Infografika w prasie i Internecie - Onepress

Infografika w prasie i Internecie
ebook
Autor: Przemysław Szews
ISBN: 978-83-8142-738-8
stron: 198, Format: ebook
Data wydania: 2020-02-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 6,90 zł (poprzednio: 19,71 zł)
Oszczędzasz: 65% (-12,81 zł)

Dodaj do koszyka Infografika w prasie i Internecie

Tagi: Marketing

Publikacja dotyczy komunikacji wizualnej w mediach na przykładzie infografiki w prasie i Internecie. Na podstawie przykładów zaczerpniętych z miesięcznika „PRESS”, dwóch gazet codziennych – „Faktu” i „Gazety Wyborczej” – oraz z wybranych realizacji internetowych (dwóch czołowych portali internetowych i serwisu specjalizującego się w dziennikarstwie danych) autor zwraca uwagę m.in. na: ruchomość infografik, ewentualne przejawy manipulacji, błędy i odchylenia konstrukcyjne, efektywność przekazu, rodzaj grafiki, użyte środki wyrazu, wiarygodność, elementy budowy, a także powiązania między blokami i informacjami. Ocenia również spójność, wypełnianie podstawowych celów infografiki oraz zaspokajanie potrzeb informacyjnych odbiorcy z uwzględnieniem jego kompetencji wizualnych.

*

Książka może służyć jako podręcznik dla studentów dziennikarstwa i samych dziennikarzy zajmujących się przekazem wizualnym i tworzeniem infografik. [...] Analizy przykładów dobrych i nietrafionych infografik są jednym z bardziej znaczących atutów publikacji. [...] Monografia jest bogato ilustrowana przykładami infografik, przez co stanowi bardzo dobry materiał poglądowy, m.in. dla studentów i wykładowców dziennikarstwa oraz dziennikarzy chcących wzbogacić swój warsztat.

Z recenzji prof. dr. hab. Andrzeja Adamskiego

Dodaj do koszyka Infografika w prasie i Internecie

Spis treści

Dodaj do koszyka Infografika w prasie i Internecie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.