reklama - zainteresowany?

Influencer marketing w dobie nowych mediów - Onepress

Influencer marketing w dobie nowych mediów
ebook
Autor: Kinga Stopczyńska
ISBN: 978-83-8220-293-9
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 22,45 zł

Dodaj do koszyka Influencer marketing w dobie nowych mediów

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe zawÅ‚adnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdujÄ… siÄ™ w ich przestrzeni. StaÅ‚y siÄ™ one również doskonaÅ‚ymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskujÄ… tam status gwiazd. Ich niezwykÅ‚y potencjaÅ‚ nie mógÅ‚ umknąć wÅ‚aÅ›cicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stajÄ… siÄ™ wyjÄ…tkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzÄ™dzi komunikacyjnych, w poÅ‚Ä…czeniu z nowymi mediami tworzÄ…ce w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykÅ‚Ä… wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne dziaÅ‚ania nabywcze. Co warte podkreÅ›lenia, influencer marketing wydaje siÄ™ nie znać ograniczeÅ„ wiekowych, doskonale daje sobie radÄ™ zarówno w najmÅ‚odszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzajÄ…c tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.

Dodaj do koszyka Influencer marketing w dobie nowych mediów

 

Osoby które kupowały "Influencer marketing w dobie nowych mediów", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Influencer marketing w dobie nowych mediów

Spis treści

Influencer marketing w dobie nowych mediów eBook -- spis treści

WstÄ™p               9

 

RozdziaÅ‚ 1. Przemiany spoÅ‚eczne w dobie rozwoju nowych mediów  23

    1. SpoÅ‚eczeÅ„stwo informacyjne         23
      1. Cechy charakterystyczne spoÅ‚eczeÅ„stwa informacyjnego     27
    2. PotencjaÅ‚ spoÅ‚eczeÅ„stwa informacyjnego               46
    3. Analiza pokoleÅ„ spoÅ‚eczeÅ„stwa informacyjnego     49
      1. Milenialsi – Hashtag Generation        52
      2. Pokolenie XD              56
      3. Pokolenie Z   57

 

RozdziaÅ‚ 2. Nowe media           63

    1. Ewolucja od Web 1.0 do Web 5.0  63
    2. Social media – analiza pojÄ™cia          67
    3. Social media – przeglÄ…d narzÄ™dzi    74
    4. Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe w ujÄ™ciu statystycznym  80
    5. Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe w Polsce                82
    6. Portale spoÅ‚ecznoÅ›ciowe  85
    7. Analiza wybranych portali spoÅ‚ecznoÅ›ciowych        87
      1. Facebook      87
      2. Instagram     92
      3. TikTok            99

 

RozdziaÅ‚ 3. Influencer marketing w dobie nowych mediów  105

    1. Inbound marketing jako narzÄ™dzie inspiracji klienta              105
    2. Social media marketing      112
    3. Klient w dobie nowych mediów  113
    4. Zjawisko Å›lepoty bannerowej      115
    5. Engagement marketing w rzeczywistoÅ›ci nowych mediów           117
    6. Storytelling, czyli budowanie wiÄ™zi historiÄ…               119
    7. Influencer marketing        126
      1. Historia influencer marketingu         128
    8. Istota influencer marketingu        135
    9. Charakterystyka pojÄ™cia influencer           139
      1. Typologia influencerów        141
    10. Silver influencerzy, czyli jak wykorzystać potencjaÅ‚ doÅ›wiadczenia życiowego w komunikacji         149
      1. Case study – silver influencer marketing na polskim rynku           151
    11. Virtual influencer jako nowe medium w influencer marketingu               163
    12. Fake influencers               167

 

RozdziaÅ‚ 4. Influencer marketing w dobie nowych mediów w Å›wietle badaÅ„ wÅ‚asnych         173

    1. Uzasadnienie wyboru przedmiotu badania              173
    2. Uzasadnienie wyboru metody badawczej            174
    3. Dobór do próby badawczej             176
    4. Analiza wyników badania 178
      1. Etap I – specyfika polskiego rynku influencerów     179
      2. Analiza wspóÅ‚pracy influencerów z markami 187
      3. Analiza działań marek w obrębie Instagrama 192
        1. Natural Mojo, czyli rewolucja w komunikacji influencer marketingu              192
        2. HelloBody, czyli inspirujÄ…ca pielÄ™gnacja wegaÅ„ska        197
        3. Banana Beauty – marka, która daje kobiecie pewność siebie    202
    5. Rekomendacje     205

 

ZakoÅ„czenie    209

Bibliografia       213

Spis tabel          227

Spis wykresów               229

Spis rysunków                231

Dodaj do koszyka Influencer marketing w dobie nowych mediów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.