Influencer marketing w dobie nowych mediów - Onepress
ISBN: 978-83-8220-293-9
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-25
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 22,45 zł
Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe zawÅ‚adnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdujÄ… siÄ™ w ich przestrzeni. StaÅ‚y siÄ™ one również doskonaÅ‚ymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskujÄ… tam status gwiazd. Ich niezwykÅ‚y potencjaÅ‚ nie mógÅ‚ umknąć wÅ‚aÅ›cicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stajÄ… siÄ™ wyjÄ…tkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzÄ™dzi komunikacyjnych, w poÅ‚Ä…czeniu z nowymi mediami tworzÄ…ce w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykÅ‚Ä… wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne dziaÅ‚ania nabywcze. Co warte podkreÅ›lenia, influencer marketing wydaje siÄ™ nie znać ograniczeÅ„ wiekowych, doskonale daje sobie radÄ™ zarówno w najmÅ‚odszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzajÄ…c tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.
Osoby które kupowały "Influencer marketing w dobie nowych mediów", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)