Influencer marketing w dobie nowych mediów - Onepress

ISBN: 978-83-8220-293-9
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-25
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 22,45 zł
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.
Osoby które kupowały "Influencer marketing w dobie nowych mediów", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Influencer marketing w dobie nowych mediów eBook -- spis treści
Wstęp 9
Rozdział 1. Przemiany społeczne w dobie rozwoju nowych mediów 23
-
- Społeczeństwo informacyjne 23
- Cechy charakterystyczne społeczeństwa informacyjnego 27
- Potencjał społeczeństwa informacyjnego 46
- Analiza pokoleń społeczeństwa informacyjnego 49
- Milenialsi – Hashtag Generation 52
- Pokolenie XD 56
- Pokolenie Z 57
- Społeczeństwo informacyjne 23
Rozdział 2. Nowe media 63
-
- Ewolucja od Web 1.0 do Web 5.0 63
- Social media – analiza pojęcia 67
- Social media – przegląd narzędzi 74
- Media społecznościowe w ujęciu statystycznym 80
- Media społecznościowe w Polsce 82
- Portale społecznościowe 85
- Analiza wybranych portali społecznościowych 87
- Facebook 87
- Instagram 92
- TikTok 99
Rozdział 3. Influencer marketing w dobie nowych mediów 105
-
- Inbound marketing jako narzędzie inspiracji klienta 105
- Social media marketing 112
- Klient w dobie nowych mediów 113
- Zjawisko ślepoty bannerowej 115
- Engagement marketing w rzeczywistości nowych mediów 117
- Storytelling, czyli budowanie więzi historią 119
- Influencer marketing 126
- Historia influencer marketingu 128
- Istota influencer marketingu 135
- Charakterystyka pojęcia influencer 139
- Typologia influencerów 141
- Silver influencerzy, czyli jak wykorzystać potencjał doświadczenia życiowego w komunikacji 149
- Case study – silver influencer marketing na polskim rynku 151
- Virtual influencer jako nowe medium w influencer marketingu 163
- Fake influencers 167
Rozdział 4. Influencer marketing w dobie nowych mediów w świetle badań własnych 173
-
- Uzasadnienie wyboru przedmiotu badania 173
- Uzasadnienie wyboru metody badawczej 174
- Dobór do próby badawczej 176
- Analiza wyników badania 178
- Etap I – specyfika polskiego rynku influencerów 179
- Analiza współpracy influencerów z markami 187
- Analiza działań marek w obrębie Instagrama 192
- Natural Mojo, czyli rewolucja w komunikacji influencer marketingu 192
- HelloBody, czyli inspirująca pielęgnacja wegańska 197
- Banana Beauty – marka, która daje kobiecie pewność siebie 202
- Rekomendacje 205
Zakończenie 209
Bibliografia 213
Spis tabel 227
Spis wykresów 229
Spis rysunków 231