Influencer marketing w dobie nowych mediów - Onepress
ISBN: 978-83-8220-293-9
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-25
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 22,45 zł
Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe zawÅ‚adnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdujÄ… siÄ™ w ich przestrzeni. StaÅ‚y siÄ™ one również doskonaÅ‚ymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskujÄ… tam status gwiazd. Ich niezwykÅ‚y potencjaÅ‚ nie mógÅ‚ umknąć wÅ‚aÅ›cicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stajÄ… siÄ™ wyjÄ…tkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzÄ™dzi komunikacyjnych, w poÅ‚Ä…czeniu z nowymi mediami tworzÄ…ce w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykÅ‚Ä… wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne dziaÅ‚ania nabywcze. Co warte podkreÅ›lenia, influencer marketing wydaje siÄ™ nie znać ograniczeÅ„ wiekowych, doskonale daje sobie radÄ™ zarówno w najmÅ‚odszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzajÄ…c tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.
Osoby które kupowały "Influencer marketing w dobie nowych mediów", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)
Spis treści
Influencer marketing w dobie nowych mediów eBook -- spis treści
Wstęp 9
RozdziaÅ‚ 1. Przemiany spoÅ‚eczne w dobie rozwoju nowych mediów 23
-
- Społeczeństwo informacyjne 23
- Cechy charakterystyczne społeczeństwa informacyjnego 27
- Potencjał społeczeństwa informacyjnego 46
- Analiza pokoleń społeczeństwa informacyjnego 49
- Milenialsi – Hashtag Generation 52
- Pokolenie XD 56
- Pokolenie Z 57
- Społeczeństwo informacyjne 23
Rozdział 2. Nowe media 63
-
- Ewolucja od Web 1.0 do Web 5.0 63
- Social media – analiza pojÄ™cia 67
- Social media – przeglÄ…d narzÄ™dzi 74
- Media społecznościowe w ujęciu statystycznym 80
- Media społecznościowe w Polsce 82
- Portale społecznościowe 85
- Analiza wybranych portali społecznościowych 87
- Facebook 87
- Instagram 92
- TikTok 99
RozdziaÅ‚ 3. Influencer marketing w dobie nowych mediów 105
-
- Inbound marketing jako narzędzie inspiracji klienta 105
- Social media marketing 112
- Klient w dobie nowych mediów 113
- Zjawisko ślepoty bannerowej 115
- Engagement marketing w rzeczywistoÅ›ci nowych mediów 117
- Storytelling, czyli budowanie więzi historią 119
- Influencer marketing 126
- Historia influencer marketingu 128
- Istota influencer marketingu 135
- Charakterystyka pojęcia influencer 139
- Typologia influencerów 141
- Silver influencerzy, czyli jak wykorzystać potencjał doświadczenia życiowego w komunikacji 149
- Case study – silver influencer marketing na polskim rynku 151
- Virtual influencer jako nowe medium w influencer marketingu 163
- Fake influencers 167
RozdziaÅ‚ 4. Influencer marketing w dobie nowych mediów w Å›wietle badaÅ„ wÅ‚asnych 173
-
- Uzasadnienie wyboru przedmiotu badania 173
- Uzasadnienie wyboru metody badawczej 174
- Dobór do próby badawczej 176
- Analiza wyników badania 178
- Etap I – specyfika polskiego rynku influencerów 179
- Analiza wspóÅ‚pracy influencerów z markami 187
- Analiza działań marek w obrębie Instagrama 192
- Natural Mojo, czyli rewolucja w komunikacji influencer marketingu 192
- HelloBody, czyli inspirująca pielęgnacja wegańska 197
- Banana Beauty – marka, która daje kobiecie pewność siebie 202
- Rekomendacje 205
Zakończenie 209
Bibliografia 213
Spis tabel 227
Spis wykresów 229
Spis rysunków 231