reklama - zainteresowany?

Influencer marketing w dobie nowych mediów - Onepress

Influencer marketing w dobie nowych mediów
ebook
Autor: Kinga Stopczyńska
ISBN: 978-83-8220-293-9
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 22,45 zł

Dodaj do koszyka Influencer marketing w dobie nowych mediów

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe zawÅ‚adnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdujÄ… siÄ™ w ich przestrzeni. StaÅ‚y siÄ™ one również doskonaÅ‚ymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskujÄ… tam status gwiazd. Ich niezwykÅ‚y potencjaÅ‚ nie mógÅ‚ umknąć wÅ‚aÅ›cicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stajÄ… siÄ™ wyjÄ…tkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzÄ™dzi komunikacyjnych, w poÅ‚Ä…czeniu z nowymi mediami tworzÄ…ce w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykÅ‚Ä… wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne dziaÅ‚ania nabywcze. Co warte podkreÅ›lenia, influencer marketing wydaje siÄ™ nie znać ograniczeÅ„ wiekowych, doskonale daje sobie radÄ™ zarówno w najmÅ‚odszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzajÄ…c tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.

Dodaj do koszyka Influencer marketing w dobie nowych mediów

 

Osoby które kupowały "Influencer marketing w dobie nowych mediów", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Influencer marketing w dobie nowych mediów

Spis treści

Dodaj do koszyka Influencer marketing w dobie nowych mediów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.