reklama - zainteresowany?

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu - Onepress

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
Autor: Brian Halligan, Dharmesh Shah
Tytuł oryginału: Inbound Marketing: Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media)
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-2727-1
stron: 320, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2010-08-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Tagi: E-biznes | Marketing | Social Media

WciÄ…gnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj siÄ™ tylko na takÄ… nazwÄ™ firmy, która posiada wolnÄ… domenÄ™
  • ObowiÄ…zkowo stwórz stronÄ™ internetowÄ…
  • Załóż konta w serwisach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj TwojÄ… konkurencjÄ™ i czerp z jej doÅ›wiadczeÅ„
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujÄ…ce statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promujÄ… Ciebie
  • Ciesz siÄ™ wolnoÅ›ciÄ…, baw siÄ™ i pozwól siÄ™ odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki

Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:

  • poprawić TwojÄ… pozycjÄ™ w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielÄ™gnować sieci kontaktów w serwisach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych;
  • analizować skuteczność dziaÅ‚aÅ„ podejmowanych w sieci.

Dodaj do koszyka Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

 

Osoby które kupowały "Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Spis treści

Dodaj do koszyka Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.