Iluzja wyboru. 16 i p - Onepress

ebook
Autor: Richard ShottonTytuł oryginału: The Illusion of Choice: 16 psychological biases that influence what we buy
Tłumaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 9788382316407
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2025-03-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 43,92 zł (poprzednio: 54,22 zł)
Oszczędzasz: 19% (-10,30 zł)
Osoby które kupowały "Iluzja wyboru. 16 i p", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Wprowadzenie
- Rozdział 1. Kształtowanie nawyków
- Rozdział 2. Im łatwiej, tym lepiej
- Rozdział 3. Im trudniej, tym lepiej
- Rozdział 4. Efekt generowania
- Rozdział 5. Heurystyka Keatsa
- Rozdział 6. Konkret
- Rozdział 6. Precyzja
- Rozdział bonusowy. Kto by zwracał uwagę na wartość podstawową
- Rozdział 7. Niechęć do skrajności
- Rozdział 8. Ignorowanie mianownika
- Rozdział 9. Potrzeba eksperymentowania
- Rozdział 10. Ramowanie
- Rozdział 11. Sprawiedliwość
- Rozdział 12. Wolność wyboru
- Rozdział 13. Efekt czerwonych trampek
- Rozdział 14. Efekt aureoli
- Rozdział 15. Mądrość dowcipu
- Rozdział 16. Zasada szczytu i końca
- Wnioski
- Zalecana lektura
- Podziękowania
- O autorze