reklama - zainteresowany?

House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany - Onepress

House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany
ebook
Autor: redakcja: Ted Cascio, Leonard L. Martin
Tytuł oryginału: House and Psychology: Humanity Is Overrated
Tłumaczenie: Tomasz Walczak
ISBN: 978-83-246-6853-3
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2012-12-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,45 zł (poprzednio: 34,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-17,45 zł)

Dodaj do koszyka House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany

Pacjenci? Kogo oni obchodzą? To chorzy ludzie! Widać Bóg ich nie lubi!

Zasady to wskazówki dla głupców, którzy nie potrafią się zdecydować. Co ukrywa Gregory House? Jakimi ścieżkami podąża jego pokrętny umysł? Czy jest sposób, żeby zdiagnozować tego skandalizującego diagnostę? House uwielbia psychologiczne gierki, analizuje swoich współpracowników i pacjentów, bezceremonialnie włazi buciorami w ich prywatne życie. Jednak kto pod kim dołki kopie... Masz ochotę na trochę krwi i bebechów? Zapraszamy na jedyną w swoim rodzaju wiwisekcję doktora House"a!

Wszyscy potrzebujemy sekretów. O ile nas nie zabijają, dają bezpieczeństwo i wygodę. Odkryj tajemnice, których House nikomu nie chce wyjawić, poznaj jego ukryte motywy, dowiedz się, co zdradza, że doktor kłamie - oraz po co to robi. Przekonaj się, czy gdzieś we wnętrzu tego gruboskórnego typa czai się jednak człowiek.



Ted Cascio jest autorem bloga Hollywood Ph.D., dostępnego na stronie http://psychologytoday.com. Wykłada psychologię na Uniwersytecie Deusto w baskijskim regionie północnej Hiszpanii.

Leonard L. Martin jest profesorem psychologii społecznej na Uniwersytecie Georgii.



Patroni medialni:

Dodaj do koszyka House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany

 

Osoby które kupowały "House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany

Spis treści

House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany eBook -- spis treści

Podziękowania (5)

Wprowadzenie: Bezbolesne początki (7)

CZĘŚĆ I. DOBRZE - VICODIN BEZ OGRANICZEŃ

  • 1. W najlepszym interesie pacjenta? Przyczyny pomagania innym (11)
    Ted Cascio
  • 2. Autentyczność w Housie. Prawdziwe oblicze House'a (21)
    Brian M. Goldman i Samuel J. Maddox
  • 3. Kreatywna strona House'a. Pierwsza muza od prawej (35)
    Lile Jia i Edward R. Hirt
  • 4. Miłość, sympatia i toczeń. House i związki (49)
    Lindsey M. Rodriguez i C. Raymond Knee
  • 5. House i szczęście. Rozpoznanie różnicowe (65)
    Nancy L. Sin, Katherine M. Jacobs i Sonja Lyubomirsky
  • 6. Nawet Gregory House nie jest samotną wyspą. Rola wsparcia społecznego w Doktorze Housie (79)
    Megan L. Knowles
  • 7. Psychologia humoru w Doktorze Housie (95)
    Arnie Cann i Adam T. Cann

CZĘŚĆ II. ŹLE - PSYCHOLOGICZNE WYKROCZENIA

  • 8. House i narcyzm. Dlaczego nie potrafimy się oprzeć bohaterom z wadami? (113)
    Mark Alicke
  • 9. Wszyscy kłamią (127)
    Bella DePaulo
  • 10. Nałóg to nałóg. Definiowanie nałogu (139)
    Haran Sivapalan
  • 11. Buntownicy w Princeton-Plainsboro. House i konformizm (155)
    Jolanda Jetten i Fiona Kate Barlow
  • 12. Liczą się wartości. Bohaterowie serialu w modelu kołowym wartości interpersonalnych (169)
    Delroy L. Paulhus i Miranda L. Abild

CZĘŚĆ III. OKROPNIE - CZY TO MOJE EKG?

  • 13. Władza i House. Czy pozycja House'a wpływa na jego zachowanie? (181)
    Joris Lammers i Anne Gast
  • 14. House o mózgu (193)
    Antoinette Miller
  • 15. Wszyscy ludzie szpitala w odniesieniu do pięciu wymiarów osobowości. Wielka piątka czynników osobowości (207)
    Peter J. Rentfrow i Jennifer A. McDonald
  • 16. "Nie jest pan taki wyjątkowy, za jakiego się uważa". Psychologia polityki w Doktorze Housie (219)
    Jesse Wynhausen, John T. Jost i Gregory L. Murphy

CZĘŚĆ IV. ŹRÓDŁO INSPIRACJI - HOUSE RZĄDZI!

  • 17. House i podróż bohatera (235)
    Leonard L. Martin i Matthew Sanders

AUTORZY.
DOKTORZY (FILOZOFII) Z PRINCETON-PLAINSBORO (247)

Dodaj do koszyka House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.