reklama - zainteresowany?

House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany - Onepress

House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany
Autor: redakcja: Ted Cascio, Leonard L. Martin
Tytuł oryginału: House and Psychology: Humanity Is Overrated
TÅ‚umaczenie: Tomasz Walczak
ISBN: 978-83-246-3962-5
stron: 256, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany

Pacjenci? Kogo oni obchodzą? To chorzy ludzie! Widać Bóg ich nie lubi!

Zasady to wskazówki dla głupców, którzy nie potrafią się zdecydować. Co ukrywa Gregory House? Jakimi ścieżkami podąża jego pokrętny umysł? Czy jest sposób, żeby zdiagnozować tego skandalizującego diagnostę? House uwielbia psychologiczne gierki, analizuje swoich współpracowników i pacjentów, bezceremonialnie włazi buciorami w ich prywatne życie. Jednak kto pod kim dołki kopie... Masz ochotę na trochę krwi i bebechów? Zapraszamy na jedyną w swoim rodzaju wiwisekcję doktora House"a!

Wszyscy potrzebujemy sekretów. O ile nas nie zabijają, dają bezpieczeństwo i wygodę. Odkryj tajemnice, których House nikomu nie chce wyjawić, poznaj jego ukryte motywy, dowiedz się, co zdradza, że doktor kłamie - oraz po co to robi. Przekonaj się, czy gdzieś we wnętrzu tego gruboskórnego typa czai się jednak człowiek.



Ted Cascio jest autorem bloga Hollywood Ph.D., dostępnego na stronie http://psychologytoday.com. Wykłada psychologię na Uniwersytecie Deusto w baskijskim regionie północnej Hiszpanii.

Leonard L. Martin jest profesorem psychologii społecznej na Uniwersytecie Georgii.



Patroni medialni:

Dodaj do koszyka House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany

 

Osoby które kupowały "House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany

Spis treści

Dodaj do koszyka House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.