reklama - zainteresowany?

Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego - Onepress

Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego
ebook
Autor: red. Katarzyna Walotek-Ściańska, Michał Szyszka
ISBN: 978-83-64788-00-0
stron: 157, Format: ebook
Data wydania: 2020-10-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 15,30 zł (poprzednio: 17,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,49 zł)

Dodaj do koszyka Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego

Tagi: Marketing

W niniejszej publikacji punktem wyjÅ›cia i osiÄ… tematycznÄ… staÅ‚a siÄ™ kategoria, przywoÅ‚ana m.in. przez Edwina Bendyka w znakomitym, wciąż bardzo aktualnym tomie „Antymatrix” – homo irretitus.

Dodaj do koszyka Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego

 

Osoby które kupowały "Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego

Spis treści

Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.