reklama - zainteresowany?

Hiszpański dla bystrzaków. Wydanie II - Onepress

Hiszpański dla bystrzaków. Wydanie II
ebook
Autor: Susana Wald, Cecie Kraynak MA
Tytuł oryginału: Spanish For Dummies, 2nd Edition
ISBN: 978-83-283-6703-6
stron: 336, Format: ebook
Data wydania: 2015-07-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Hiszpański dla bystrzaków. Wydanie II

W prostocie tkwi siła

Kurs dla poczÄ…tkujÄ…cych

  • Opanuj gramatykÄ™ i odmianÄ™ czasowników
  • Poznaj i stosuj na co dzieÅ„ idiomy i popularne powiedzenia
  • Naucz siÄ™ swobodnie prowadzić rozmowy towarzyskie

Dialogi z książki na płycie CD

DODATKI SPECJALNE:

  • Tabele odmiany czasowników
  • SÅ‚owniczek polsko-hiszpaÅ„ski i hiszpaÅ„sko-polski

Hiszpański - język namiętny jak pocałunek

PrzygotowaliÅ›my dla Ciebie podrÄ™cznik oparty na znanej na caÅ‚ym Å›wiecie metodzie Berlitza. BÄ™dzie on stanowiÅ‚ doskonaÅ‚y substytut każdego kursu jÄ™zykowego lub stanie siÄ™ jego znakomitym uzupeÅ‚nieniem. Z pewnoÅ›ciÄ… docenisz to opracowanie, jeÅ›li szukasz książki oferujÄ…cej klarownie opisanÄ… gramatykÄ™, a przy tym pomysÅ‚y na praktyczne zastosowanie poznanego sÅ‚ownictwa. Naucz siÄ™ porozumiewać po hiszpaÅ„sku w podróży, restauracji, muzeum, podczas zakupów, a także trwajÄ…cej do biaÅ‚ego rana fiesty.

W książce:

  • podstawy gramatyki i najpopularniejsze zwroty
  • szyk zdania i odmiana czasowników
  • formalne i nieformalne powitania
  • liczebniki, sposoby podawania czasu i hiszpaÅ„skie miary
  • zabawne gry i ćwiczenia, by utrwalić swoje umiejÄ™tnoÅ›ci

Dodaj do koszyka Hiszpański dla bystrzaków. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Hiszpański dla bystrzaków. Wydanie II", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Hiszpański dla bystrzaków. Wydanie II

Spis treści

Dodaj do koszyka Hiszpański dla bystrzaków. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.