reklama - zainteresowany?

Hiperszwindel. Jak oszukujÄ… nas hipermarkety i wielkie sieci handlowe - Onepress

Hiperszwindel. Jak oszukujÄ… nas hipermarkety i wielkie sieci handlowe
Autor: Mitchell Stacy
TÅ‚umaczenie: Gawlik Karolina
ISBN: 978-8-3605-6292-5
stron: 334, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 45,71 zł (poprzednio: 59,36 zł)
Oszczędzasz: 23% (-13,65 zł)

Dodaj do koszyka Hiperszwindel. Jak oszukujÄ… nas hipermarkety i wielkie sieci handlowe

Tagi: Marketing

Hipermarkety opanowaÅ‚y handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i miÄ™dzynarodowe sieci w bÅ‚yskawicznym tempie wyparÅ‚y maÅ‚e, lokalne sklepiki, zajmujÄ…c nie tylko tereny na przedmieÅ›ciach, ale również wkraczajÄ…c do centrów miast i niszczÄ…c istniejÄ…cy tam wczeÅ›niej handel. Zwolennicy hipermarketów twierdzÄ…, że pozwalajÄ… one kupować ludziom wiÄ™cej i taniej, dajÄ…c dodatkowo nowe miejsca pracy. Jak jest jednak naprawdÄ™? Czy rzeczywiÅ›cie w hipermarketach kupimy wszystko taniej? Czy w salonach sieci handlowych faktycznie znajdziemy wiÄ™cej niż w tradycyjnych specjalistycznych sklepach? Czy hipermarkety przyczyniajÄ… siÄ™ do ograniczenia bezrobocia, czy raczej je wspierajÄ…, na dodatek niszczÄ…c lokalne wspólnoty? Odpowiedzi na te pytania znajdzie czytelnik w tej pasjonujÄ…cej, ale też budzÄ…cej grozÄ™ książce.

Książka ta pokazuje, że model ekonomiczny propagowany przez wielkich detalistów jest wspóÅ‚czesnÄ… wariacjÄ… na temat starego europejskiego systemu kolonialnego, zaprojektowanego nie po to, by zbudować dziÄ™ki niemu spoÅ‚eczeÅ„stwa samowystarczalne gospodarczo i zdolne do życia, ale by pozbawić spoÅ‚ecznoÅ›ci wszelkich bogactw i zasobów. Mimo to wiele miast ochoczo otwiera drzwi przed korporacyjnymi kolonizatorami. Niektóre robiÄ… to w oczekiwaniu na zwiÄ™kszone dochody z podatków, jednak w pewnym momencie zdajÄ… sobie sprawÄ™, że wielkie sklepy odciskajÄ… wyraźne piÄ™tno na infrastrukturze i usÅ‚ugach publicznych. A może być jeszcze gorzej: gdy z lokalnej gospodarki pozostajÄ… jedynie ruiny, miasta orientujÄ… siÄ™, że sÄ… caÅ‚kowicie uzależnione od kilku hipermarketów, które mogÄ… podnieść ceny, zwolnić pracowników lub zagrozić przeniesieniem siÄ™ do sÄ…siedniej miejscowoÅ›ci, o ile nie otrzymajÄ… ulg podatkowych. (fragment Wprowadzenia)

Dodaj do koszyka Hiperszwindel. Jak oszukujÄ… nas hipermarkety i wielkie sieci handlowe

 

Osoby które kupowały "Hiperszwindel. Jak oszukują nas hipermarkety i wielkie sieci handlowe", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Hiperszwindel. Jak oszukujÄ… nas hipermarkety i wielkie sieci handlowe

Spis treści

Dodaj do koszyka Hiperszwindel. Jak oszukujÄ… nas hipermarkety i wielkie sieci handlowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.