reklama - zainteresowany?

Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie - Onepress

Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie
Autor: Hayes Tom
Tłumaczenie: Kwaśniewska Anna
ISBN: 978-8-3264-0218-0
stron: 360, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,10 zł (poprzednio: 51,28 zł)
Oszczędzasz: 14% (-7,18 zł)

Dodaj do koszyka Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie

Tagi: E-biznes | Ekonomia

Hiperskok Toma Hayesa ukazuje Å›wiat "pandemicznej ekonomii" - nowej gospodarki uwolnionej od przeszkód w rozwoju, funkcjonujÄ…cej ponad granicami paÅ„stw oraz ponad podziaÅ‚ami religijnymi, klasowymi i majÄ…tkowymi. Zdaniem autora rozwój nowych technologii doprowadzi wkrótce do wielkiego cywilizacyjnego hiperskoku.

Hiperskok inspiruje do zadawania pytaÅ„, rewiduje stare zaÅ‚ożenia i pomaga przemyÅ›leć nowe modele biznesowe. DziÄ™ki temu pozwala przygotować siÄ™ do skutecznego dziaÅ‚ania w Å›rodowisku zmuszajÄ…cym producentów i konsumentów do nieustannej i wszechobecnej rywalizacji.

Hiperskok nie jest jednak kolejną książką o przyszłości. Tom Hayes dowodzi, że właśnie wkraczamy w erę wiecznego teraz, i zachęca, aby dołączyć do globalnej gospodarki. Jako prawdziwy guru z Doliny Krzemowej przewiduje, że w grze pozostaną tylko firmy przygotowane na nową dynamikę rynku.

Do największych wyzwań zalicza następujące kwestie:

  • konsekwencje zbiorowych zachowaÅ„ na rynku globalnym,
  • przyczyny rozpowszechnienia siÄ™ spoÅ‚ecznoÅ›ci internetowych czy wieloosobowych gier online,
  • sposoby reagowania na wydarzenia dziejÄ…ce siÄ™ w czasie rzeczywistym,
  • niebezpieczeÅ„stwa zwiÄ…zane z "utajeniem reakcji" i powody, dla których nadmiar informacji może przyczynić siÄ™ do upadku firmy.

Tom Hayes wzywa do zerwania z bezpieczną rutyną i przestarzałym zestawem rozwiązań biznesowych. Zachęca, aby wykorzystać hiperskok do szybkiego rozwoju firmy.

Dodaj do koszyka Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie

Spis treści

Dodaj do koszyka Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.