reklama - zainteresowany?

Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie - Onepress

Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie
Autor: Hayes Tom
Tłumaczenie: Kwaśniewska Anna
ISBN: 978-8-3264-0218-0
stron: 360, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,10 zł (poprzednio: 51,28 zł)
Oszczędzasz: 14% (-7,18 zł)

Dodaj do koszyka Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie

Tagi: E-biznes | Ekonomia

Hiperskok Toma Hayesa ukazuje świat "pandemicznej ekonomii" - nowej gospodarki uwolnionej od przeszkód w rozwoju, funkcjonującej ponad granicami państw oraz ponad podziałami religijnymi, klasowymi i majątkowymi. Zdaniem autora rozwój nowych technologii doprowadzi wkrótce do wielkiego cywilizacyjnego hiperskoku.

Hiperskok inspiruje do zadawania pytań, rewiduje stare założenia i pomaga przemyśleć nowe modele biznesowe. Dzięki temu pozwala przygotować się do skutecznego działania w środowisku zmuszającym producentów i konsumentów do nieustannej i wszechobecnej rywalizacji.

Hiperskok nie jest jednak kolejną książką o przyszłości. Tom Hayes dowodzi, że właśnie wkraczamy w erę wiecznego teraz, i zachęca, aby dołączyć do globalnej gospodarki. Jako prawdziwy guru z Doliny Krzemowej przewiduje, że w grze pozostaną tylko firmy przygotowane na nową dynamikę rynku.

Do największych wyzwań zalicza następujące kwestie:

  • konsekwencje zbiorowych zachowań na rynku globalnym,
  • przyczyny rozpowszechnienia się społeczności internetowych czy wieloosobowych gier online,
  • sposoby reagowania na wydarzenia dziejące się w czasie rzeczywistym,
  • niebezpieczeństwa związane z "utajeniem reakcji" i powody, dla których nadmiar informacji może przyczynić się do upadku firmy.

Tom Hayes wzywa do zerwania z bezpieczną rutyną i przestarzałym zestawem rozwiązań biznesowych. Zachęca, aby wykorzystać hiperskok do szybkiego rozwoju firmy.

Dodaj do koszyka Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie

Spis treści

Dodaj do koszyka Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.