reklama - zainteresowany?

Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają - Onepress

Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają
Autor: Michał Wawrzyniak
ISBN: 978-83-283-2105-2
stron: 232, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2015-10-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,94 zł (poprzednio: 29,41 zł)
Oszczędzasz: 39% (-11,47 zł)

Dodaj do koszyka Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają

Tagi: E-biznes | Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje | Marketing | Social Media


Hejt do niedawna stanowiÅ‚ wyÅ‚Ä…cznie czarnÄ… stronÄ™ sieci. PrzyzwyczailiÅ›my siÄ™ do niego, a nawet niesÅ‚usznie go zaakceptowaliÅ›my. Efekt? Hejt wyszedÅ‚ z monitorów na ulice, a my musimy żyć w Å›wiecie, w którym każdy może obrobić nam tyÅ‚ek i zrobić krzywdÄ™ — nie tylko sÅ‚owem, ale i czynem. Hejter rzuca bezpodstawne, agresywne i krzywdzÄ…ce opinie na prawo i lewo. KiedyÅ› cierpiaÅ‚y na tym dzieci w gimnazjach, później prezenterzy telewizyjni. DziÅ› problem ten niebezpiecznie zbliża siÄ™ do Ciebie. GwaÅ‚townie topniejÄ… szanse na to, abyÅ› nigdy nie poczuÅ‚ jego niszczycielskiego wpÅ‚ywu. Co gorsza, zrozumiesz wagÄ™ problemu dopiero wtedy, gdy dotknie CiÄ™ osobiÅ›cie. Ten czas nadejdzie, prÄ™dzej czy później.

Wszyscy doskonale wiemy, że wokół nas żyją ludzie głupi, bezduszni i agresywni. Dlaczego pokornie zgadzamy się na ich obecność w swoim otoczeniu? Nie możemy ich wyeliminować, ale czy naprawdę mamy pozwolić, by zdominowali nas na amen? Może warto otworzyć oczy i coś z tym zrobić?

Autor tej książki otwiera ludziom oczy od wielu lat. Co więcej, zaplanował i poprowadził największą w Polsce kampanię crowdfundingową. Ustanowił nowy rekord, który zwrócił na problem hejtu uwagę mediów i otworzył drzwi wielu innym, ważnym społecznie projektom. Pokazał, jak działa jego technika: z minusa na plus. Już wkrótce sam się jej nauczysz. W książce znajdziesz zresztą dużo więcej przydatnych technik, a każda z nich pomoże Ci nie tylko w walce z hejtem, lecz także w osobistym rozwoju.


"Highslide "Highslide "Highslide

"Highslide "Highslide "Highslide



MichaÅ‚ Wawrzyniak — zaÅ‚ożyciel zlokalizowanej w najstarszym polskim mieÅ›cie Kaliszu, organizacji MentalWay. Silna, charyzmatyczna osobowość, budzÄ…ca skrajne emocje. Jest czÅ‚owiekiem biznesu, filantropem i kimÅ›, który postanowiÅ‚ przekazać innym swój unikalny sposób widzenia Å›wiata (pod warunkiem, że zaakceptowana zostanie forma i styl jego pracy). Z ogromnym humorem i energiÄ… podchodzi do wielu życiowych spraw i bezlitoÅ›nie inspiruje ludzi do uwolnienia ich osobistego potencjaÅ‚u. Wymaga wiÄ™cej niż inni ale dziÄ™ki temu pozwala też wiÄ™cej osiÄ…gnąć. Jak sam mówi: „Zawsze i WszÄ™dzie Możesz Wszystko — jeÅ›li wiesz, co, jak, z kim, kiedy i dlaczego”. WiÄ™cej informacji znajdziesz na www.MentalWay.pl.

Dodaj do koszyka Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają

 

Osoby które kupowały "Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają

Spis treści

Dodaj do koszyka Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.