reklama - zainteresowany?

Harvard Business Review. ZarzÄ…dzanie markÄ… - Onepress

Harvard Business Review. ZarzÄ…dzanie markÄ…
Autor: Harvard Business School Press
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on Brand Management (The Harvard Business Review Paperback Series)
Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
ISBN: 83-7361-912-7
stron: 226, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-01-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. ZarzÄ…dzanie markÄ…

Tagi: Marketing

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki -- badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości -- nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.

"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.

  • Tworzenie marki bez wykorzystania Å›rodków masowego przekazu
  • WpÅ‚yw sieci handlowych na wizerunek marki
  • Wprowadzenie marki na taÅ„sze lub droższe segmenty rynku
  • WydÅ‚użanie linii produktów
  • Projektowanie strategii rozwoju marki
  • ZarzÄ…dzanie portfelem marek

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. ZarzÄ…dzanie markÄ…

Spis treści

Harvard Business Review. Zarz

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. ZarzÄ…dzanie markÄ…

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.