reklama - zainteresowany?

Harvard Business Review. Marketing - Onepress

Harvard Business Review. Marketing
Autor: Harvard Business School Press
Tytuł oryginału: Harvard Business Review On Marketing
Tłumaczenie: Michał Lipa
ISBN: 83-7361-916-X
stron: 192, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-03-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Marketing

Tagi: Marketing

Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firm

Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.

Doskonalenie oferty i osiąganie zysków -- takie cele stawia sobie każda firma. Można je osiągać wieloma metodami: wprowadzając nowości, obniżając koszty, podnosząc jakość i cenę, podkreślając unikalne cechy marki czy wysyłając spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artykułów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na całym świecie.

"Harvard Business Review. Marketing" to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów to doświadczeni eksperci w dziedzinie marketingu. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

W książce poruszone zostały następujące zagadnienia:

  • Mierzenie i ocenianie wartoÅ›ci marki
  • Ratowanie osÅ‚abionej marki
  • ZarzÄ…dzanie markÄ… tak jak firmÄ…
  • Branding: budowanie Å›wiadomoÅ›ci marki
  • Marketing przez Internet
  • ZarzÄ…dzanie markÄ… globalnÄ…
  • Podnoszenie rentownoÅ›ci inwestycji w marketing: eksperymenty i nieoczekiwane odkrycia marketingowe

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Marketing

 

Osoby które kupowały "Harvard Business Review. Marketing", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Marketing

Spis treści

Harvard Business Review. Marketing -- spis tre

Dodaj do koszyka Harvard Business Review. Marketing

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.