reklama - zainteresowany?

Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta - Onepress

Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta
ebook
Autor: Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula
ISBN: 978-83-8220-434-6
stron: 162, Format: ebook
Data wydania: 2021-04-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,21 zł (poprzednio: 24,66 zł)
Oszczędzasz: 14% (-3,45 zł)

Dodaj do koszyka Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta

Tagi: Marketing

Rewolucja cyfrowa, znoszÄ…c barierÄ™ czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostÄ™pność kanaÅ‚u wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie rozwijajÄ…cy siÄ™ sektor handlu internetowego implikuje daleko idÄ…ce zmiany w postawach, zachowaniach rynkowych i oczekiwaniach wspóÅ‚czesnych konsumentów.

PodjÄ™ty w pracy problem badawczy sprowadza siÄ™ do rozpoznania zachowaÅ„ wspóÅ‚czesnego (nowego) konsumenta, który podejmuje decyzje w Å›rodowisku cyfrowym, zdominowanym przez innowacyjne technologie. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. PodstawÄ™ źródÅ‚owÄ… rozważaÅ„ stanowi obszerna literatura przedmiotu oraz wyniki wÅ‚asnych badaÅ„ empirycznych o zasiÄ™gu miÄ™dzynarodowym. Badaniami objÄ™to konsumentów z Polski oraz piÄ™ciu innych krajów europejskich – z BiaÅ‚orusi, Ukrainy, Hiszpanii, Portugalii i WÅ‚och. Na bazie pozyskanych danych przeprowadzono analizÄ™ porównawczÄ… dotyczÄ…cÄ… roli i uwarunkowaÅ„ rozwoju handlu internetowego oraz postaw i zachowaÅ„ e-konsumentów w procesach zakupowych w przekroju badanych krajów.

Książka wpisuje siÄ™ w niezwykle aktualny i ważny nurt rozważaÅ„ zwiÄ…zanych z trans- formacjÄ… biznesu w erze technologii cyfrowych. Ma ona walory poznawcze, metodyczne i aplikacyjne, co pozwala kierować jÄ… do szerokiego grona odbiorców. Może być ona inspirujÄ…ca dla przedstawicieli Å›wiata nauki – badaczy zajmujÄ…cych siÄ™ tÄ… problematykÄ…, użyteczna dla podmiotów funkcjonujÄ…cych w branży e-commerce, a także wykorzystana w dydaktyce – na studiach z zakresu ekonomii i zarzÄ…dzania oraz na studiach podyplomowych, poÅ›wiÄ™conych problematyce e-commerce.

Praca dotyczy istotnych i aktualnych problemów zmian w zachowaniach konsumentów oraz zmian w funkcjonowaniu przedsiÄ™biorstw, których zadaniem jest dostosowanie siÄ™ do oczekiwaÅ„ nowej generacji nabywców. SilnÄ… stronÄ… pracy, jej stronÄ… oryginalnÄ…, sÄ… przeprowadzone i opisane badania, prowadzone w kilku krajach Europy Wschodniej i Zachodniej. Praca ma wymiar miÄ™dzynarodowy.

Z recenzji prof. Henryka Mruka

Dodaj do koszyka Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta

 

Osoby które kupowały "Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta

Spis treści

Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta eBook -- spis treści

WstÄ™p                7

 

RozdziaÅ‚ 1. Rozwój handlu internetowego na tle cyfrowej transformacji biznesu        11

    1. Cyfrowa transformacja biznesu      11
    2. Handel internetowy w procesie hybrydyzacji handlu          20
    3. KorzyÅ›ci i ograniczenia handlu online             31

 

RozdziaÅ‚ 2. Zachowania e-klienta         37

    1. Emocjonalne przesÅ‚anki zachowaÅ„ konsumenta i pozyskiwanie wiedzy w tym obszarze         38
    2. Koncepcja różnic pokoleniowych w kontekÅ›cie użytkowania internetu i handlu online            42
    3. Zachowania nabywców w handlu internetowym   48
    4. Handel online na tle ekspansji internetu w Å›wietle wyników miÄ™dzynarodowych badaÅ„         61

 

RozdziaÅ‚ 3. Handel internetowy z perspektywy nabywcy w Polsce i wybranych krajach europejskich – analiza komparatywna              73

    1. Przedmiot, metodyka badania i charakterystyka próby         73
    2. Zachowania internetowe potencjalnych e-nabywców        78
    3. Opinie i postawy e-nabywców, motywatory i problemy w zakresie e-zakupów          93
    4. Zwyczaje zakupowe nabywców w handlu internetowym  104
    5. Podsumowanie     131

 

ZakoÅ„czenie    133

Bibliografi         137

Spis tabel i wykresu       151

ZaÅ‚Ä…cznik 1. Kwestionariusz ankiety       153

Dodaj do koszyka Handel internetowy. Perspektywa e-konsumenta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.