reklama - zainteresowany?

Haker umysłów - Onepress

Haker umysłów
ebook
Autor: Andrzej Batko
ISBN: 978-83-246-3130-8
stron: 160, Format: ebook
Data wydania: 2011-10-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,95 zł (poprzednio: 29,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-14,95 zł)

Dodaj do koszyka Haker umysłów

Tagi: Noc Bestsellerów | Perswazja i NLP

Jak za pomocą NLP, hipnozy i psychologii wywierania wpływu kontrolować umysły innych ludzi lub zbudować w swoim umyśle antymanipulacyjny firewall?

Złam kod ludzkiej podświadomości!

Czy widziaÅ‚eÅ› hollywoodzkÄ… produkcjÄ™ Klik - i robisz, co chcesz? Główny bohater filmu kupuje nowego pilota, który, oprócz telewizora, uruchamia jeszcze inne domowe urzÄ…dzenia… oraz steruje psem, żonÄ… i caÅ‚ym otaczajÄ…cym go Å›wiatem. Scenariusz nie jest najwyższych lotów, ale bez wÄ…tpienia jest to historia wysoce prawdopodobna! I to historia, która może przytrafić siÄ™ Tobie!

Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysÅ‚ach innych i kontrolowania swojego wÅ‚asnego mózgu. Å»e potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia, rozszyfrować hasÅ‚a i kody PIN, tak jak robiÄ… to codziennie hakerzy wÅ‚amujÄ…cy siÄ™ do systemów komputerowych. JesteÅ› handlowcem, rozmawiasz z klientem - klik, klik, klik - i modyfikujesz w jego umyÅ›le program sterujÄ…cy zainteresowaniami: sprawiasz, że zaczyna siÄ™ interesować produktem, który mu oferujesz. Albo spotykasz kogoÅ›, kto CiÄ™ pociÄ…ga - klik, klik, klik - i już instalujesz w umyÅ›le tej osoby fantazje na Twój temat, a w jej uczuciach pożądanie oraz fascynacjÄ™ TwojÄ… osobÄ……

Tak. Tacy "hakerzy umysłów" naprawdę istnieją i codziennie wywierają na Ciebie wpływ - na Twoje myśli, uczucia, decyzje i zachowania. Zostań jednym z nich i zacznij kontrolować emocje ludzi, z którymi rozmawiasz, wywoływać w nich wybrane przez Ciebie pragnienia i sprawiać, że będą robić to, o co ich poprosisz.

Programista mentalnych systemów:

  • Sprzedaż, marketing i prezentacja perswazyjna.
  • OgÅ‚oszenia dla ludzkiego umysÅ‚u.
  • PrzyciÄ…ganie i przytrzymywanie uwagi sÅ‚uchacza lub czytelnika.
  • Kotwice, czyli "nasza piosenka".
  • Kontrolowanie wÅ‚asnych emocji i reakcji.
  • Zmiana wiedzy w naturalne umiejÄ™tnoÅ›ci.

Andrzej Batko - psycholog, doradca i trener NLP. Znany jest jako ekspert, który uczy najnowszych technik wywierania wpływu na ludzi. Z jego usług korzystają ci, którzy już uświadomili sobie, jak ważna w biznesie jest umiejętność niezauważalnego oddziaływania na myśli, emocje i zachowania innych. Jest jednym z nielicznych psychologów, którzy łączą i wykorzystują najnowsze odkrycia naukowe w psychologii do generowania zysków w biznesie. Autor bestsellerowych książek Sztuka perswazji, czyli język wpływu i manipulacji w praktyce (Onepress, 2005) oraz Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości (Onepress, 2010).

Dodaj do koszyka Haker umysłów

 

Osoby które kupowały "Haker umysłów", wybierały także:

  • Haker umysłów
  • Zasady wywierania wpÅ‚ywu na ludzi. Teoria i praktyka. Komiks
  • Biblia sprzedaży
  • Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu
  • Zrób to teraz. Stop odkÅ‚adaniu spraw na jutro

Dodaj do koszyka Haker umysłów

Spis treści

Haker umysłów eBook -- spis treści

I. Jak zostać hakerem ludzkich umysÅ‚ów? (7)

II. Na czym polegają sprzedaż, marketing i prezentacja perswazyjna (17)

III. Jak napisać ogłoszenie dla ludzkiego umysłu. I po co? (23)

IV. Jak przyciągnąć, pochwycić i zatrzymać uwagę słuchacza lub czytelnika? (29)

V. Pobudź jego wyobraźniÄ™ tak, aby myÅ›li pobiegÅ‚y z góry wybranym przez Ciebie torem (37)

VI. Kotwice, czyli "nasza piosenka" (45)

VII. Nakarm umysÅ‚ Å›wiadomy tak, aby mógÅ‚ zaakceptować nieÅ›wiadome pragnienie (53)

VIII. Wzmocnij atrakcyjność swojej oferty i przypomnij, co klient dostaje za swoje pieniądze (69)

IX. Narzędziownia (75)

X. Czytanie tej książki niczego nie zmieni w Twoim życiu... (123)

XI. Trening umiejętności perswazyjnych (129)

XII. Trening mentalny, czyli jak kontrolować swoje emocje i reakcje (145)

Dodaj do koszyka Haker umysłów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.