reklama - zainteresowany?

Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe - Onepress

Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe
Autor: Stafiej Leszek
ISBN: 978-8-3635-6683-8
stron: 162, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,20 zł (poprzednio: 27,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-10,80 zł)

Dodaj do koszyka Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

Tagi: Komunikacja i negocjacje | Marketing | Perswazja i NLP

Gwoździem w mózg to zbiór felietonów marketingowych Leszka Stafieja, obejmujÄ…cy blisko dwie dekady uważnych obserwacji Autora dotyczÄ…cych zmian zachodzÄ…cych w komunikacji spoÅ‚ecznej i marketingowej pod wpÅ‚ywem transformacji ustrojowej, gospodarczej i kulturowej. Za mocnym tytuÅ‚em kryjÄ… siÄ™ sytuacje i historie wziÄ™te z życia oraz czÄ™sto zaskakujÄ…co wnikliwe, celne, czasem kontrowersyjne refleksje i komentarze odnoszÄ…ce siÄ™ do rynku, przedsiÄ™biorczoÅ›ci, sprzedaży oraz reklamy na tle zmieniajÄ…cej siÄ™ wrażliwoÅ›ci spoÅ‚ecznej, zachowaÅ„ i preferencji konsumenckich, a przede wszystkim wzajemnych relacji miÄ™dzyludzkich.

Felietony Gwoździem w mózg przestawiajÄ… rzeczywistość, którÄ… potrafimy lekceważyć i czasem nam trudno jÄ… zrozumieć, a jeszcze rzadziej zaakceptować oraz wyciÄ…gnąć odpowiednie korzyÅ›ci. Autor ukazuje prawdziwy, niekiedy krytyczny obraz przemian i nowych postaw spoÅ‚ecznych, wysnuwajÄ…c z nich wnioski istotne nie tylko dla sztuki marketingu.

Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukujÄ… gÅ‚Ä™bszego wglÄ…du, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze sÅ‚usznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajajÄ…c potrzeby uÅ›wiadomione i nieuÅ›wiadomione oraz kreujÄ…c te, których jeszcze nie ma.

Dodaj do koszyka Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.