reklama - zainteresowany?

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców? - Onepress

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?
Autor: Elinor Stutz
Tytuł oryginału: Nice Girls Do Get The Sale: Relationship Building That Gets Results
TÅ‚umaczenie: Agnieszka Sobolewska
ISBN: 978-83-246-0946-8
stron: 240, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2007-08-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,00 zł

Dodaj do koszyka Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?

Tagi: Bizneswoman | Sprzedaż

Podręcznik sprzedaży "na grzeczną dziewczynkę"

My, kobiety, subtelniej i skuteczniej poruszamy się w sieci kontaktów międzyludzkich, zbliżamy do klientów, składamy oferty handlowe i wzbudzamy zaufanie. Dostrzegamy niuanse, których nasi (często gruboskórni) koledzy nie zauważają. Krótko mówiąc, mamy wszystko, co trzeba, aby bić handlowców płci męskiej na głowę.

Jeśli jesteś grzeczną dziewczynką, podbijasz świat pracowitością i sumiennością. Bycie grzeczną dziewczynką popłaca. I to, jak na ironię, popłaca właśnie w sprzedaży -- w świecie twardych zagrywek, manipulacji i ustawicznie nadużywanego zaufania. To właśnie tu -- jak nigdzie indziej w biznesie -- brakuje kobiecego ciepła i życzliwości. Z tej książki dowiesz się, jakie możliwości czekają grzeczną dziewczynkę w twardym świecie handlu:

  • sprzedawanie produktów nowych i nieznanych marek na rynku opanowanym przez gigantów,
  • pisanie e-maili i listów handlowych, których klient nie ma prawa odrzucić,
  • prezentacja handlowa grzecznej dziewczynki,
  • dostrzeganie ważnych sygnałów (umiejÄ™tność przejrzenia na wylot maski klienta),
  • zdobywanie sprzymierzeÅ„ców (konsekwentne i owocne poszerzanie sieci kontaktów),
  • Å‚Ä…czenie technik sprzedaży z Twoim stylem osobowoÅ›ci.

"Grzeczna, wytrwała, skromna, pracowita, solidna, wiarygodna, świecąca przykładem, ambitna, niezawodna, pomocna, życzliwa, rozsądna i uczciwa... czy szefowie i klienci mogą chcieć od Ciebie więcej?"
Elinor Stutz

Dodaj do koszyka Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?

 

Osoby które kupowały "Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?", wybierały także:

  • Kobieta z planem na
  • Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziÄ™kiem i klasÄ… osiÄ…gnąć sukces zawodowy
  • Skuteczny coaching dla zaawansowanych
  • Kobieta z planem na
  • Grzeczne dziewczynki nie awansujÄ…. 133 bÅ‚Ä™dy popeÅ‚niane przez kobiety, które nieÅ›wiadomie niszczÄ… wÅ‚asnÄ… karierÄ™. Wydanie III

Dodaj do koszyka Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?

Spis treści

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców? -- spis treści

Podziękowania (7)

Wstęp (9)

Filozofia grzecznych dziewczynek (13)

Rozdział 1. Zamykanie transakcji a zakończenie rozmowy (15)

  • Dlaczego wiÄ™kszość ludzi czuje obawÄ™ przed zamykaniem transakcji i dlaczego boi siÄ™ skÅ‚adać propozycjÄ™ transakcji? (16)
  • Jak proponować transakcjÄ™, nie wchodzÄ…c w rolÄ™ "niegrzecznej dziewczynki"? (17)

Rozdział 2. Osobowość sprzedawcy - czy masz to, co trzeba? (21)

  • Moja historia (24)

Rozdział 3. Wytrwać mimo wszystko (27)

  • Przygrywka do pierwszej pracy w sprzedaży (27)
  • Kolejny sprawdzian podczas rozmowy kwalifikacyjnej (29)
  • Moe (31)

Rozdział 4. Jak pokonać znanego dostawcę, będąc jeszcze amatorem i sprzedając nieznaną markę (41)

  • Poznane strategie sprzedaży (49)

Rozdział 5. Dwa najważniejsze klucze do sukcesu (53)

  • Klucz nr 1. Pasja (53)
  • Klucz nr 2. Unikaj sinusoidy (57)

Rozdział 6. Pracuj na sukces każdego dnia (59)

  • Wprowadź codziennÄ… rutynÄ™ (60)
  • System zarzÄ…dzania bazÄ… kontaktów (61)
  • System punktowy (63)
  • Liczba potencjalnych klientów a liczba zamkniÄ™tych transakcji (65)

Rozdział 7. Jak sobie radzić z kierownictwem (67)

Rozdział 8. Jak zarządzać swoją karierą (73)

  • Dodatkowe wskazówki dotyczÄ…ce sprzedaży produktów podÅ‚Ä…czanych do sieci (81)
  • Åšwietnie na wszystkich frontach (85)
  • Jak powiÄ™kszać swojÄ… pulÄ™ klientów (87)
  • Podsumowanie strategii sprzedaży (95)

Rozdział 9. Dzwoneczek, czyli musisz naprawdę uwierzyć (97)

  • WytrwaÅ‚ość grzecznych dziewczynek (102)

Rozdział 10. Jak dobrze zacząć (105)

  • W terenie (106)
  • Przez telefon (110)
  • Jak dobrze wykorzystywać wiadomoÅ›ci telefoniczne? (113)
  • E-mail - dodatkowe wzmocnienie przekazu (114)
  • Wizyty w terenie w okresie Å›wiÄ…t (117)
  • WyjÄ…tkowe materiaÅ‚y korespondencyjne (119)
  • Rady koÅ„cowe (122)

Rozdział 11. Jak rozszerzyć sieć kontaktów (123)

  • Komunikaty o znaczeniu marketingowym (125)
  • Prelegenci (128)
  • Mentorzy (129)
  • Wskazówki (131)

Rozdział 12. Przygotuj się do spotkania (133)

Rozdział 13. Pierwsza prezentacja - Ty sama (137)

Rozdział 14. Mowa ciała - inny rodzaj DNA (143)

  • Obserwacje podniosÄ… Twoje wyniki sprzedaży! (147)
  • Pod czujnym okiem (150)

Rozdział 15. Detektyw w holu (151)

  • Obrazy, zdjÄ™cia i plakaty na Å›cianach (152)

Rozdział 16. Czego nie robić (155)

  • Nowa wersja "Żółwia i zajÄ…ca" (156)
  • Niebezpiecznie blisko (158)
  • Stawiaj kropkÄ™ nad i (159)
  • Gospodarowanie czasem ma kluczowe znaczenie (160)
  • PrzeszkodziÅ‚ mu strach (161)
  • "Trudno uwierzyć..." (163)
  • Wskazówki (164)

Rozdział 17. Jeśli chcesz wiedzieć, co myśli klient, po prostu zapytaj! (167)

  • Oda do marketingu pionowego (170)
  • WybraÅ‚am agencje reklamowe i dyrektorów w tych agencjach (171)

Rozdział 18. Jak pomyślnie sterować cyklem sprzedaży poprzez efektywne spotkania (173)

  • PamiÄ™taj o jÄ™zykowym DNA (175)
  • Strategia odpowiedzi (182)
  • Strategia pytaÅ„ - rozwijanie potrzeb i pragnieÅ„ (184)
  • Konkretne pytania (186)

Rozdział 19. Rozszerz horyzonty klienta (193)

  • TytuÅ‚y rozdziałów (194)
  • PrzykÅ‚adowa oferta (195)

Rozdział 20. Jak przedstawić ofertę (203)

Rozdział 21. Zakończ cykl sprzedaży, czyli jak naturalnie zamykać transakcję (209)

  • Najtrudniejsza część cyklu sprzedaży (211)
  • Transakcja zostanie oficjalnie sfinalizowana dopiero wtedy, gdy... (213)

Rozdział 22. Jak zdobyć stałych klientów i rekomendacje (217)

  • Wyznaczanie celów (220)

Rozdział 23. Złote myśli multimilionerek (223)

Uwagi końcowe (225)

Źródła (227)

O autorce (229)

Skorowidz (231)

Dodaj do koszyka Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.