reklama - zainteresowany?

Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych - Onepress

Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Autor: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
Tytuł oryginału: Gamification by Design: Implementing Game Mechanics in Web and Mobile Apps
Tłumaczenie: Rafał Jońca
ISBN: 978-83-246-3986-1
stron: 168, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2012-08-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Tagi: E-biznes | Marketing

Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów!

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?

Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.

  • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
  • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
  • SkuÅ› klientów odpowiedniÄ… strukturÄ… nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pÄ™tlami informacji zwrotnych
  • PoÅ‚Ä…cz grÄ™ z elementami spoÅ‚ecznymi i dziaÅ‚aniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie siÄ™ lub dawanie prezentów
  • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiÄ…zania firm Google, Facebook i Zynga
  • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizacjÄ™ na prostej witrynie

Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops ( http://GSummit.com ).

Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło!

Dodaj do koszyka Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

 

Osoby które kupowały "Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Spis treści

Dodaj do koszyka Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.