reklama - zainteresowany?

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwa - Onepress

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwa
ebook
Autor: Tomasz Dmuchowski
ISBN: 978-83-289-1263-2
stron: 168, Format: ebook
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,90 zł

Książka będzie dostępna od stycznia 2024

Spis treści

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych eBook -- spis treści

Część I. Podstawy growth hackingu

  • RozdziaÅ‚ 1. Co to jest growth hacking
  • RozdziaÅ‚ 2. Podstawy growth hackingu
  • RozdziaÅ‚ 3. Kluczowe zasady growth hackingu

Część II. Pozyskiwanie nowych klientów

  • RozdziaÅ‚ 4. Psychologia i mechanizmy wpÅ‚ywu w growth hackingu
  • RozdziaÅ‚ 5. Budowanie idealnego profilu klienta (buyer persona)
  • RozdziaÅ‚ 6. Pozyskiwanie nowych klientów
  • RozdziaÅ‚ 7. Strategie pozyskiwania ruchu na stronie
  • RozdziaÅ‚ 8. Optymalizacja stron internetowych
  • RozdziaÅ‚ 9. Techniki generowania leadów
  • RozdziaÅ‚ 10. Co to jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać
  • RozdziaÅ‚ 11. Wykorzystanie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w pozyskiwaniu klientów

Część III. Utrzymanie i rozwój obecnych klientów

  • RozdziaÅ‚ 12. Utrzymanie i rozwój obecnych klientów
  • RozdziaÅ‚ 13. Techniki zwiÄ™kszania zaangażowania klientów
  • RozdziaÅ‚ 14. Upselling, cross-selling i referral marketing

Część IV. Mierzenie sukcesu i optymalizacja

  • RozdziaÅ‚ 15. Mierzenie sukcesu i optymalizacja
  • RozdziaÅ‚ 16. KPI w growth hackingu - jak mierzyć sukces
  • RozdziaÅ‚ 17. Testy A/B i eksperymentowanie
  • RozdziaÅ‚ 18. Analityka internetowa i jej zastosowanie w growth hackingu
  • RozdziaÅ‚ 19. Optymalizacja procesów i ciÄ…gÅ‚e doskonalenie

Część V. PrzykÅ‚ady sukcesów growth hackingu

  • RozdziaÅ‚ 20. PrzykÅ‚ady sukcesów growth hackingu
  • RozdziaÅ‚ 21. Polskie firmy wykorzystujÄ…ce innowacje w marketingu
  • RozdziaÅ‚ 22. PrzyszÅ‚ość growth hackingu - trendy i prognozy

Dodatek A. Narzędzia growth hackingu

Dodatek B. Najważniejsze pojęcia związane z growth hackingiem

Dodatek C. Bibliografia i zasoby do dalszego czytania

Dodatek D. Podziękowania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.