reklama - zainteresowany?

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych - Onepress

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
ebook
Autor: Martyna Zastrożna
ISBN: 978-83-283-0794-0
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2015-02-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)

Dodaj do koszyka Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Tagi: E-biznes | Marketing | Start-up

Czy wiesz, jak myślą Twoi klienci?

Ostatnie lata wiele zmieniły w sposobie, w jaki korzystamy z internetu. Dawniej, by dotrzeć do informacji online, musieliśmy przyjść do domu, uruchomić komputer, odpalić modem i poczekać, aż się połączy. Dziś wystarczy sięgnąć do kieszeni i odblokować smartfon... Mobilna rewolucja każdego z nas czyni ekspertem w wybranym temacie — właściwie od ręki. Zanim dokonamy jakiegokolwiek zakupu, zasięgamy opinii na forum poświęconym produktowi, oglądamy prezentacje na YouTube, prosimy o rekomendację znajomych na Facebooku. Na koniec oczywiście porównujemy ceny i kupujemy produkt w sklepie, w którym jest najtaniej. Sprzedawcom nie jest łatwo w świecie Web 2.0, 3.0, a nawet 4.0!

W badaniach Google i Shopper Sciences z 2012 roku, przeprowadzonych na grupie trzech tysięcy osób, zidentyfikowano... trzy tysiące różnych ścieżek poszukiwania informacji! Oznacza to, że KAŻDY użytkownik internetu korzysta z niego na swój sposób. Czy to zła wiadomość dla dostawców produktów i usług? I tak, i nie. Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Analytics. Dzięki tej książce będziesz w stanie wyciągnąć 120% z jego możliwości i zbudować przewagę nad konkurencją.

Dodaj do koszyka Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Spis treści

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych eBook -- spis treci

O autorce (5)

1. Wprowadzenie, czyli jak analizowa w wiecie wielokanaowoci (7)

2. Universal Analytics - nowy standard analityki od Google (11)

3. Google Tag Manager - uniezalenij si od pomocy IT! (41)

4. Pomiar aplikacji mobilnych (101)

5. Jak Google Analytics moe pomóc rozwin biznes? (113)

6. Podsumowanie (215)

Dodaj do koszyka Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2023 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.