reklama - zainteresowany?

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II - Onepress

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
ebook
Autor: Martyna Zastrożna
ISBN: 978-83-283-1585-3
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2015-06-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II

Tagi: E-biznes | Marketing

Humanista w świecie liczb

„SÅ‚owa, sÅ‚owa, sÅ‚owa” — powiedziaÅ‚ Hamlet do Poloniusza w drugim akcie sÅ‚ynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziaÅ‚by na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. ByÅ‚aby to prawda, ponieważ to interesujÄ…ce narzÄ™dzie operuje na liczbach i za ich pomocÄ… pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie. Nauka czytania tych tajemnych liczb to poczÄ…tek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli Å›wiadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubiÄ… zarzÄ…d Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?

Jak widzisz, czas najwyższy podjąć naukę czytania liczb. Nie przerażaj się jednak! Nawet jeśli jesteś zdeklarowanym humanistą, wystarczy, że poznasz możliwości i podstawowe reguły, jakimi rządzi się Google Analytics, a szybko się z nim zaprzyjaźnisz! Drugie wydanie tej praktycznej książki zostało zaktualizowane zgodnie ze zmianami, jakie w ostatnim czasie wprowadzono w tym narzędziu. Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsów, skryptów, jak i nowych możliwości, które oferuje Universal Analytics. W tej odsłonie bestsellera Martyny Zastrożnej znajdziesz jeszcze więcej pomysłów na przydatne alerty, zaawansowanych segmentów gotowych do pobrania i polecanych źródeł wiedzy. Dowiesz się też sporo o remarketingu, odkryjesz Google Tag Manager i zapoznasz się z ofertą, jaką Google Analytics ma dla firm z segmentu e-commerce.

Dodaj do koszyka Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II

Spis treści

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II eBook -- spis treści

O autorce (9)

1. Wprowadzenie, czyli o co tak naprawdÄ™ chodzi w analityce? (11)

2. Google Analytics - witaj w krainie czarów (15)

  • Zalety i ograniczenia (15)
    • Dużo, szybko i tanio, czyli przepis na miÄ™dzynarodowy sukces (15)
    • Kilka sÅ‚ów o wadach i ograniczeniach (17)
    • Google Analytics Premium (19)
    • Jak dziaÅ‚a Google Analytics? (19)
  • Twoje centrum dowodzenia - kilka sÅ‚ów o interfejsie (21)
    • Struktura Google Analytics (21)
    • Interfejs (22)
  • Podstawowe metryki (25)
    • Odwiedziny (sesje) (25)
    • OdsÅ‚ony (26)
    • Unikalni użytkownicy (26)
    • Åšredni czas trwania odwiedzin (27)
    • Strony/odwiedziny (Å›rednia liczba odsÅ‚on) (28)
    • Nowe odwiedziny (29)
    • WspóÅ‚czynnik odrzuceÅ„ (29)
  • Raporty standardowe (32)
    • Na żywo (32)
    • Odbiorcy (34)
    • Pozyskiwanie (38)
    • Zachowanie (47)
    • Konwersje (54)

3. Zbuduj swój plan analityczny (63)

  • KROK 1. Poznaj swój cel! (63)
    • Dlaczego cel jest kluczem do sukcesu? (63)
    • Jaki cel ma Twoja witryna? (66)
    • Jak wybrać wskaźniki sukcesu? (67)
    • Zweryfikuj swoje KPI (71)
  • KROK 2. Wdrażaj! (72)
    • Dlaczego instalacja to jeszcze nie wdrożenie, czyli: "Å›mieci na wejÅ›ciu - Å›mieci na wyjÅ›ciu" (72)
    • Kod Å›ledzenia (75)
    • Åšledzenie celów (76)
    • Kiedy wdrażać Å›ledzenie zdarzeÅ„? (83)
    • Konfiguracja Å›ledzenia e-commerce (87)
    • Integracja z Google AdWords (92)
    • Integracja z NarzÄ™dziami dla webmasterów (Google Webmaster Tools) (98)
    • Wdrożenia niestandardowe (101)
    • Google Tag Manager (112)
    • Zaawansowane możliwoÅ›ci Universal Analytics (115)
  • KROK 3. Zbieraj dane! (116)
    • Dlaczego im wiÄ™cej danych, tym mniej wniosków? (116)
    • Jak wybrać najważniejsze dane? (117)
    • Actionable data dla różnych witryn (118)
  • KROK 4. Raportuj! (120)
    • Widoki i filtry (120)
    • Panele informacyjne - szybki dostÄ™p do danych z raportów (127)
    • Raporty niestandardowe (130)
    • Edycja raportów (131)
    • Skróty (132)
    • Sposoby prezentacji danych w raporcie (132)
    • Zdarzenia inteligentne (141)
    • Eksport, udostÄ™pnianie i wysyÅ‚ka raportów (145)
  • KROK 5. Analizuj! (147)
    • Kiedy przystÄ…pić do analizy? (147)
    • Czy warto analizować wartoÅ›ci Å›rednie? (148)
    • Analiza liczb vs analiza trendów (149)
    • Segmentacja (150)
    • Rola kontekstu (155)
  • KROK 6. DziaÅ‚aj! (157)
    • Czy Twoja strona realizuje cel? (157)
    • Pola optymalizacji (157)
    • Jak wprowadzać zmiany? (164)
    • Wyznaczanie kolejnych KPI (169)

4. Podsumowanie (171)

  • 10 przykazaÅ„ analityka internetowego (171)
  • Co poza Google Analytics? (173)
  • Kultura analityczna w firmie (175)
    • Pokaż możliwoÅ›ci (175)
    • Pomóż innym osiÄ…gnąć sukces (176)
    • Zaskocz przeÅ‚ożonych (177)

A. SÅ‚ownik analityka internetowego (179)

B. Skąd czerpać wiedzę? (183)

  • Z internetu (183)
    • Po polsku (183)
    • Po angielsku (185)
  • Z ksiÄ™garni (188)
    • Po polsku (188)
    • Po angielsku (188)

Dodaj do koszyka Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.