Google Analytics dla marketingowców - Onepress

ISBN: 978-83-246-8763-3
stron: 176, Format: ebook
Data wydania: 2013-11-08
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)
Co i dlaczego klikajÄ… ludzie, na których Ci zależy?
W Å›wiecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonaÅ„ potencjalnych klientów wydaje siÄ™ krocie. Organizowane sÄ… drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które majÄ… pomóc zajrzeć w umysÅ‚y Twoich potencjalnych odbiorców. W koÅ„cu kampania reklamowa nie poparta solidnÄ… analitycznÄ… podbudowÄ… jest wielce ryzykowna, prawda?
W internecie nie musisz uciekać siÄ™ do tak kosztownych metod – Twoi odbiorcy sami powiedzÄ… Ci, czego potrzebujÄ…, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikajÄ…c to, co ich interesuje. DziÄ™ki potężnemu, darmowemu narzÄ™dziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakÅ‚adów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytaÅ„ nurtujÄ…cych marketingowców.
MiÄ™dzy sÅ‚upkami i wierszami tabel kryjÄ… siÄ™ prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyÅ› TwojÄ… stronÄ™. ÅšledzÄ…c na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób przetestować skuteczność przyjÄ™tej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mÄ…dre decyzje biznesowe. Czy to dziaÅ‚a? Zapytaj Amazon.com, który caÅ‚Ä… swojÄ… potÄ™gÄ™ zbudowaÅ‚ na analizie i testowaniu nowych rozwiÄ…zaÅ„!
Martyna Zastrożna - entuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelkom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Posiada certyfikaty kwalifikowanego specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics IQ. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i uczestnikami szkoleń (m.in. Enea, Solar, Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Media Expert).
Przeczytaj recenzję specjalistów z Future Processing >>
Osoby które kupowały "Google Analytics dla marketingowców", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)