reklama - zainteresowany?

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II - Onepress

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
ebook
Autor: Martyna Zastrożna
ISBN: 978-83-283-1585-3
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2015-06-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II

Tagi: E-biznes | Marketing

Humanista w świecie liczb

„SÅ‚owa, sÅ‚owa, sÅ‚owa” — powiedziaÅ‚ Hamlet do Poloniusza w drugim akcie sÅ‚ynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziaÅ‚by na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. ByÅ‚aby to prawda, ponieważ to interesujÄ…ce narzÄ™dzie operuje na liczbach i za ich pomocÄ… pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie. Nauka czytania tych tajemnych liczb to poczÄ…tek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli Å›wiadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubiÄ… zarzÄ…d Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?

Jak widzisz, czas najwyższy podjąć naukę czytania liczb. Nie przerażaj się jednak! Nawet jeśli jesteś zdeklarowanym humanistą, wystarczy, że poznasz możliwości i podstawowe reguły, jakimi rządzi się Google Analytics, a szybko się z nim zaprzyjaźnisz! Drugie wydanie tej praktycznej książki zostało zaktualizowane zgodnie ze zmianami, jakie w ostatnim czasie wprowadzono w tym narzędziu. Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsów, skryptów, jak i nowych możliwości, które oferuje Universal Analytics. W tej odsłonie bestsellera Martyny Zastrożnej znajdziesz jeszcze więcej pomysłów na przydatne alerty, zaawansowanych segmentów gotowych do pobrania i polecanych źródeł wiedzy. Dowiesz się też sporo o remarketingu, odkryjesz Google Tag Manager i zapoznasz się z ofertą, jaką Google Analytics ma dla firm z segmentu e-commerce.

Dodaj do koszyka Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II

Spis treści

Dodaj do koszyka Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.