reklama - zainteresowany?

Google Analytics. Integracja i analiza danych - Onepress

Google Analytics. Integracja i analiza danych
Autor: Daniel Waisberg
Tytuł oryginału: Google Analytics Integrations
TÅ‚umaczenie: Andrzej Watrak
ISBN: 978-83-283-1896-0
stron: 232, Format: 170x230, okładka: miękka
Data wydania: 2016-02-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,94 zł (poprzednio: 44,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-17,96 zł)

Dodaj do koszyka Google Analytics. Integracja i analiza danych

Tagi: E-biznes | Komputer w biurze | Start-up

Aby podjąć dobrą decyzję o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmują, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzącymi z innych źródeł, a następnie przeanalizowanie dostarcza cennych informacji. Tymczasem wielu specjalistów wciąż analizuje tylko część danych o zachowaniu użytkowników korzystających z zasobów cyfrowych, nie mogąc uwzględnić wszystkich istotnych czynników. Problem polega na rozproszeniu różnych danych w różnych miejscach i przechowywaniu ich na różne sposoby. Konsekwencją są złe decyzje.

Rozwiązaniem tego problemu jest narzędzie Google Analytics, wyjątkowo dobrze nadające się do utworzenia platformy analizy danych. Podobnie książka, którą masz przed sobą, wyjątkowo dobrze przedstawia wszystkie istotne informacje o integrowaniu danych za pomocą tego narzędzia. Odwołując się do praktycznych przykładów, szczegółowo opisano tu metody integracji i analizy danych z takich źródeł, jak AdWords, AdSense, systemy CRM i wiele innych. Autor zawarł tu też liczne wskazówki i porady, bazując na swoim ogromnym doświadczeniu.

Dzięki tej książce:

  • zaczniesz udoskonalać integracjÄ™ danych pochodzÄ…cych z analizy zachowaÅ„ klientów i z wielu innych źródeÅ‚,
  • bÄ™dziesz stosowaÅ‚ sprawdzone techniki umożliwiajÄ…ce zbieranie czytelnych i dokÅ‚adnych danych,
  • nauczysz siÄ™ integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach,
  • wykorzystasz możliwoÅ›ci analityczne tego narzÄ™dzia do uzyskania peÅ‚niejszego obrazu zachowaÅ„ klientów,
  • uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakoÅ›ci, dziÄ™ki czemu umożliwisz managerom podejmowanie wÅ‚aÅ›ciwych, racjonalnych decyzji biznesowych.

Kluczem do sukcesu jest informacja. Kluczem do informacji jest Google Analytics.

Dodaj do koszyka Google Analytics. Integracja i analiza danych

Spis treści

Dodaj do koszyka Google Analytics. Integracja i analiza danych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.