reklama - zainteresowany?

Godzina dziennie z mobile marketingiem - Onepress

Godzina dziennie z mobile marketingiem
Autor: Rachel Pasqua, Noah Elkin
Tytuł oryginału: Mobile Marketing: An Hour a Day
TÅ‚umaczenie: Marta Najman
ISBN: 978-83-246-7699-6
stron: 440, Format: 170x230, okładka: miękka
Data wydania: 2013-11-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z mobile marketingiem

Tagi: E-biznes | Marketing

UrzÄ…dzenia mobilne nieodÅ‚Ä…cznie towarzyszÄ… dziÅ› wielu użytkownikom. Ludzie poÅ›wiÄ™cajÄ… sporo czasu na pracÄ™ z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz siÄ™, jak zareklamować siÄ™ w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kÄ…tem mniejszych ekranów… Jak siÄ™ nie zgubić w tym gÄ…szczu możliwoÅ›ci? Jak wykorzystać potencjaÅ‚ reklamy mobilnej? Odpowiedź na to i wiele innych pytaÅ„ znajdziesz w tej książce.

W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować strategię mobilną, kiedy korzystać z krótkich wiadomości tekstowych, a kiedy sięgnąć po bardziej wyrafinowane narzędzia. Przekonasz się również, że można skutecznie rozszerzyć obszar działania dzięki przygotowaniu mobilnej wersji witryny lub reklam. W kolejnych rozdziałach odkryjesz, jaki potencjał drzemie w układzie społecznościowo-mobilnym oraz co to jest m-handel. Książka ta jest doskonałym źródłem informacji na temat mobilnego marketingu, a przygotowano ją w taki sposób, że całą zawartą w niej wiedzę możesz opanować, jeśli poświęcisz na to tylko godzinę dziennie. Naprawdę warto spróbować!

Przekonaj siÄ™:

  • jak wykorzystać platformÄ™ mobilnÄ… do prowadzenia kampanii reklamowych
  • jak wybrać wÅ‚aÅ›ciwÄ… formÄ™ reklamy w zależnoÅ›ci od potrzeb
  • jaki potencjaÅ‚ kryje m-handel
  • że wystarczy jedna godzina dziennie, aby zdobyć nowych klientów

Zdobądź nowych klientów - zajmie Ci to tylko godzinę dziennie!

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z mobile marketingiem

Spis treści

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z mobile marketingiem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.