reklama - zainteresowany?

Godzina dziennie z e-mail marketingiem - Onepress

Godzina dziennie z e-mail marketingiem
ebook
Autor: Jeanniey Mullen, David Daniels
Tytuł oryginału: Email Marketing: An Hour a Day
Tłumaczenie: Tomasz Walczak
ISBN: 978-83-246-7750-4
stron: 344, Format: ebook
Data wydania: 2013-05-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 32,45 zł (poprzednio: 57,95 zł)
Oszczędzasz: 44% (-25,50 zł)

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Tagi: E-biznes | Marketing

>> Możesz kupić w zestawie:
Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e-mail marketingiem



Zaplanuj skuteczną kampanię e-marketingową

  • Jak opracować skuteczną strategię e-marketingową?
  • Jak przygotować e-maile z nagraniami wideo i audio?
  • Jak stosować analizę danych internetowych, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych?

W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego marketingowca. Dobrze przygotowany zapewnia nie tylko spore zyski oraz lojalność klientów wobec marki. W tym podręczniku znajdziesz najlepsze pomysły, najmodniejsze trendy i najskuteczniejsze metody działań, które pozwolą Ci przygotować wyjątkowy plan z zakresu e-mail marketingu i w konsekwencji osiągnąć sukces w biznesie!

W książce "Godzina dziennie z e-mail marketingiem" znajdziesz wszystkie niezbędne, najbardziej aktualne wiadomości i opisy technik e-marketingu, przygotowane w sposób umożliwiający natychmiastowe ich wykorzystanie — niezależnie od specyfiki organizacji. Dzięki temu podręcznikowi poznasz i zrozumiesz ogromny potencjał drzemiący w komunikacji z klientem oraz jej znaczenie dla rozwoju Twojej firmy. Dowiesz się, jak zaplanować budżet lub sporządzić iteracyjne analizy finansowe. Przeczytasz o tym, co może zakłócić Twoją kampanię, a także — co ważniejsze — jak uniknąć problemów i poradzić sobie z różnymi wpadkami.

  • Zwiększanie wpływu marki.
  • Podstawowe elementy inteligentnych e-maili.
  • Motywowanie do zakupu.
  • Definiowanie sukcesu marketingu wirusowego.
  • Dopasowanie narzędzi do strategii marketingowej.
  • Planowanie budżetu.
  • Tworzenie mapy punktów wejścia i wyjścia.
  • Plan analiz.
  • Kluczowe czynniki kampanii e-mailowej.
  • Tworzenie e-maili z nagraniami audio i wideo.
  • E-maile na urządzenia przenośne.

Wysyłaj e-maile i osiągnij sukces biznesowy

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Spis treści

Godzina dziennie z e-mail marketingiem eBook -- spis treści

Przedmowa (17)

Wprowadzenie (21)

Rozdział 1. E-mail marketing dziś (25)

  • Jak do tego doszło? (26)
  • Co e-mail oznacza dla Twoich odbiorców? (30)
  • Pięć typów e-maili (30)
    • Świadomość (32)
    • Zainteresowanie (33)
    • Konwersja (34)
    • Używanie produktów (36)
    • Lojalność (36)
  • Ekonomiczne skutki e-maili (39)
  • Sprawdź swą wiedzę (40)

Rozdział 2. Pięć kluczowych elementów każdego e-maila (43)

  • Zwiększanie wpływu marki (44)
    • Określanie wartości marki w e-mailu (45)
  • Wbudowywanie inteligencji w projekt (47)
    • Podstawowe elementy inteligentnych e-maili (48)
    • Jak wykorzystać tę wiedzę? (50)
  • Motywowanie do zakupu (52)
    • Wojna z e-mailowym ADD (54)
    • Poza treść e-maila - co musisz wiedzieć? (55)
  • Tworzenie wiadomości związanych z transakcjami i obsługą klienta (57)
  • Dodawanie elementów na potrzeby marketingu wirusowego (60)
    • Dwa sposoby na definiowanie sukcesu marketingu wirusowego (62)
    • Najlepsze praktyki zyskiwania rozgłosu przez marketing wirusowy i szeptany (63)
  • Sprawdź swą wiedzę (64)

Rozdział 3. Przygotowania do działań w ramach e-mail marketingu (65)

  • Dopasowywanie strategii do narzędzi (66)
    • Określanie potrzebnych narzędzi - dziesięciopunktowa strategia (66)
  • Ocenianie usługodawców (71)
    • Lista kontrolna usprawniająca proces wyboru usługodawcy (72)
  • Gotowość organizacyjna - zasoby potrzebne do odniesienia sukcesu (76)
  • Planowanie budżetu z myślą o przyszłości (79)
  • Uzasadnianie - przekonywanie szefa zwrotem z inwestycji w e-maile (80)
  • Sprawdź swą wiedzę (82)

Rozdział 4. Co się dzieje po wysłaniu wiadomości? (83)

  • Tworzenie systemu analiz (84)
    • Zacznij od planu e-mail marketingu i rozszerzaj go, aby uwzględnić plan rozwoju firmy (84)
  • Co zrobić, jeśli wystąpią problemy? (90)
    • Co więc zrobić, jeśli i Tobie przytrafi się wpadka? (92)
  • Budżet po raz wtóry (94)
  • Baza danych w e-mail marketingu i późniejsze działania wielokanałowe (95)
    • Faza 1. Świadomość (96)
    • Faza 2. Zaangażowanie (97)
    • Faza 3. Zainteresowanie (97)
    • Faza 4. Zakup (98)
    • Optymalne wykorzystanie e-maili w środowisku wielokanałowym (98)
    • Jakie ma to znaczenie przy budowaniu początkowej e-mailowej bazy danych? (98)
  • Pięć sposobów na doprowadzenie do katastrofy (jeśli nie zachowasz ostrożności) (100)
  • Sprawdź swą wiedzę (102)

Rozdział 5. Osiem kluczowych czynników kampanii e-mailowej (103)

  • Kluczowy czynnik numer 1. Pozyskiwanie adresów e-mail (104)
    • Witryna (104)
    • Inne kanały (108)
    • Źródła niezależne (110)
    • Witamy w kampanii! (113)
  • Kluczowy czynnik numer 2. Materiały i tekst (115)
    • Pole "od" (115)
    • Pole "temat" (115)
    • Test na spam (117)
    • Szerokość szablonu wiadomości (118)
    • Długość szablonu wiadomości - wykorzystaj obszar "nad zgięciem" (119)
    • Najlepsze praktyki z obszaru tworzenia materiałów na potrzeby e-maili (119)
  • Kluczowy czynnik numer 3. Skuteczne wykorzystanie danych (120)
  • Kluczowy czynnik numer 4. Integracja w środowisku wielokanałowym (122)
  • Kluczowy czynnik numer 5. Technologia (dostarczanie, wdrażanie i projektowanie) (124)
  • Kluczowy czynnik numer 6. Raporty i analizy (125)
  • Kluczowy czynnik numer 7. Prywatność i regulacje prawne (127)
    • Najlepsze praktyki z obszaru polityki prywatności (128)
  • Kluczowy czynnik numer 8. Reaktywowanie (130)
  • Sprawdź swą wiedzę (131)

Rozdział 6. Miesiąc 1. Przygotowywanie strategii e-mail marketingu (133)

  • Tydzień 1. Przygotowywanie arsenału zasobów (134)
    • Poniedziałek - zdobywanie wiedzy (siedem najważniejszych prawd na temat e-mail marketingu) (135)
    • Wtorek - ocenianie narzędzi i zasobów (139)
    • Środa - planowanie budżetu (143)
    • Czwartek - pomocnicze działania marketingowe (146)
    • Piątek - skłanianie szefa do przyznania funduszy (150)
  • Tydzień 2. Tworzenie planu drogi do sukcesu (151)
    • Poniedziałek - ocenianie obecnych danych firmowych i ustalanie docelowej długości listy adresów (152)
    • Wtorek - opracowywanie planu pozyskiwania adresów (154)
    • Środa - proces zapisywania się i centrum preferencji klienta (156)
    • Czwartek - analiza procesu wypisywania się (160)
    • Piątek - optymalizowanie stron wejściowych (161)
  • Tydzień 3. Wsteczne odliczanie do startu kampanii (167)
    • Poniedziałek - tworzenie realistycznej strategii (167)
    • Wtorek - określanie procesu transferu danych (171)
    • Środa - kontrola odnośników śledzących (174)
    • Czwartek - podstawowe informacje o dostarczaniu e-maili (176)
    • Piątek - sprawdzanie, czy e-mail umożliwia podejmowanie działań (181)
  • Tydzień 4. Testy na potrzeby pierwszej kampanii (182)
    • Poniedziałek - strategia tworzenia pól "od" i "temat" (182)
    • Wtorek - upewnianie się, że treść jest czytelna (183)
    • Środa - sprawdzanie poprawności personalizacji (187)
    • Czwartek - pamiętaj, że e-maile są przekazywane i zapisywane (189)
    • Piątek - jeszcze jedno przejście przez listę warunków sukcesu (190)
  • Sprawdź swą wiedzę (190)

Rozdział 7. Miesiąc 2. Zapewnianie sukcesu po uruchomieniu kampanii (193)

  • Tydzień 1. Wysyłanie wiadomości w ramach pierwszej kampanii (194)
    • Poniedziałek - co robić po kliknięciu przycisku "Wyślij"? (194)
    • Wtorek - czytanie raportów (196)
    • Środa - zarządzanie odpowiedziami od działu obsługi klienta (199)
    • Czwartek - porównywanie współczynnika odpowiedzi z prognozami i planem (199)
    • Piątek - utrzymywanie dobrej reputacji i porządku w bazie danych (201)
  • Tydzień 2. Tworzenie planu optymalizacji wyników (203)
    • Poniedziałek - co naprawdę pokazują raporty? (203)
    • Wtorek - analizowanie skuteczności materiałów (206)
    • Środa - tworzenie kompletnego raportu (210)
    • Czwartek - optymalizowanie punktów zapisywania się w witrynie (213)
    • Piątek - przygotowywanie testu (217)
  • Tydzień 3. Pomiar wpływu e-maili na inne kanały (221)
    • Poniedziałek - pomiar wpływu e-maili na zwiększanie sprzedaży (221)
    • Wtorek - określanie wartości adresów e-mail i kampanii (226)
    • Środa - zwiększanie kosztów wysyłki e-maili w celu poprawy ogólnych wyników (230)
    • Czwartek - integracja analizy danych internetowych z pocztą elektroniczną (232)
    • Piątek - znajdowanie zwolenników i kierowanie do nich przekazu (237)
  • Tydzień 4. Rozpowszechnianie wyników kampanii e-mailowej wewnątrz organizacji (240)
    • Poniedziałek - skuteczne wykorzystanie e-maili w różnych działach firmy (241)
    • Wtorek - przedstawianie wyników współpracownikom internetowym (244)
    • Środa - przedstawianie wyników współpracownikom pozainternetowym (245)
    • Czwartek - wykorzystywanie wyników na potrzeby PR (247)
    • Piątek - w kierunku dynamicznie generowanych treści (248)
  • Sprawdź swą wiedzę (250)

Rozdział 8. Miesiąc 3. Dodawanie wodotrysków (251)

  • Tydzień 1. Wykorzystanie e-maili do zbierania informacji zwrotnych (252)
    • Poniedziałek - wykorzystanie kwestionariuszy w e-mailach (252)
    • Wtorek - projektowanie kwestionariuszy pod kątem e-maili (253)
    • Środa - ankiety w e-mailach (255)
    • Czwartek - grupy fokusowe prowadzone za pomocą e-maili (258)
    • Piątek - zbieranie dowodów uznania za pomocą e-maili (259)
  • Tydzień 2. Tworzenie e-maili z nagraniami wideo i audio (263)
    • Poniedziałek - czy powinieneś stosować nagrania audio i wideo w e-mailach? (264)
    • Wtorek - budowanie pięciowarstwowych e-maili (264)
    • Środa - tworzenie wirusowych e-maili z filmami (266)
    • Czwartek - integrowanie e-maili z filmami z większą kampanią (269)
    • Piątek - umożliwianie odbiorcom tworzenia własnych e-maili z filmami (269)
  • Tydzień 3. Tworzenie e-maili na urządzenia przenośne (271)
    • Poniedziałek - dlaczego powinieneś tworzyć "mobilne" e-maile? (272)
    • Wtorek - materiały do e-maili na urządzenia przenośne (273)
    • Środa - ilu czytelników z bazy danych czyta e-maile w biegu? (276)
    • Czwartek - tworzenie centrum preferencji na potrzeby użytkowników urządzeń przenośnych (278)
    • Piątek - dopasowywanie obecnej strategii e-mailowej do świata urządzeń przenośnych (279)
  • Tydzień 4. Tworzenie e-maili w sieciach społecznościowych (282)
    • Poniedziałek - kiedy e-maile są używane w sieciach społecznościowych? (282)
    • Wtorek - wytyczne dotyczące odpowiedzi na e-maile społecznościowe (283)
    • Środa - przegląd efektów rozsyłania e-maili społecznościowych (286)
    • Czwartek - wiadomości społecznościowe, czyli jak myśleć niestandardowo (288)
    • Piątek - kontrolowanie używania e-maili społecznościowych (290)
  • Sprawdź swą wiedzę (291)

Rozdział 9. Przygotowania do drugiego roku i dalszej przyszłości (293)

  • Iteracyjne analizy finansowe - analizy obejmujące dłuższy okres (294)
    • Spojrzenie góra - dół na roczne wyniki (294)
    • Analizowanie wyników pojedynczych subskrybentów (295)
    • "Zdrowie" listy (295)
    • Wyniki finansowe i realizowanie budżetu (295)
    • Konieczność wprowadzenia zmian w budżecie (296)
  • "Odświeżanie" ESP - ocenianie dostawcy ESP i partnerów z obszaru technologii (297)
  • Szacowanie przyszłych trendów (300)
  • Dalsza podróż (302)

Dodatek A: Lista dostawców i zasobów (305)

  • Stowarzyszenia, wydarzenia i publikacje (306)
  • Dostawcy usług z obszaru poczty elektronicznej (306)
  • Dostawcy usług związanych z dostarczaniem poczty oraz firmy zarządzające reputacją i akredytacyjne (307)
  • Badania rynku, agencje i firmy konsultingowe (307)
  • Dostawcy technologii (308)
  • Firmy od analizy danych internetowych (308)

Dodatek B: Listy kontrolne z obszaru poczty elektronicznej (309)

  • Projektowanie e-maili (310)
    • Zawartość (310)
    • Temat (310)
    • Nagłówek i poprzedzające go elementy (310)
    • Panel podglądu (310)
    • Budowa wiadomości (311)
    • Moduł rezerwowy (311)
    • Stopka (311)
  • Kontrola jakości kodu (311)
    • Wstępne sprawdzanie pliku HTML (312)
    • Wstępne sprawdzanie pliku tekstowego (313)
    • Przeprowadź testy wyświetlania (313)

Słowniczek (315)

Skorowidz (331)

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.