reklama - zainteresowany?

Godzina dziennie z e-mail marketingiem - Onepress

Godzina dziennie z e-mail marketingiem
ebook
Autor: Jeanniey Mullen, David Daniels
Tytuł oryginału: Email Marketing: An Hour a Day
Tłumaczenie: Tomasz Walczak
ISBN: 978-83-246-7750-4
stron: 344, Format: ebook
Data wydania: 2013-05-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,50 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-29,50 zł)

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Tagi: E-biznes | Marketing

>> Możesz kupić w zestawie:
Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e-mail marketingiem



Zaplanuj skuteczną kampanię e-marketingową

  • Jak opracować skuteczną strategię e-marketingową?
  • Jak przygotować e-maile z nagraniami wideo i audio?
  • Jak stosować analizę danych internetowych, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych?

W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego marketingowca. Dobrze przygotowany zapewnia nie tylko spore zyski oraz lojalność klientów wobec marki. W tym podręczniku znajdziesz najlepsze pomysły, najmodniejsze trendy i najskuteczniejsze metody działań, które pozwolą Ci przygotować wyjątkowy plan z zakresu e-mail marketingu i w konsekwencji osiągnąć sukces w biznesie!

W książce "Godzina dziennie z e-mail marketingiem" znajdziesz wszystkie niezbędne, najbardziej aktualne wiadomości i opisy technik e-marketingu, przygotowane w sposób umożliwiający natychmiastowe ich wykorzystanie — niezależnie od specyfiki organizacji. Dzięki temu podręcznikowi poznasz i zrozumiesz ogromny potencjał drzemiący w komunikacji z klientem oraz jej znaczenie dla rozwoju Twojej firmy. Dowiesz się, jak zaplanować budżet lub sporządzić iteracyjne analizy finansowe. Przeczytasz o tym, co może zakłócić Twoją kampanię, a także — co ważniejsze — jak uniknąć problemów i poradzić sobie z różnymi wpadkami.

  • Zwiększanie wpływu marki.
  • Podstawowe elementy inteligentnych e-maili.
  • Motywowanie do zakupu.
  • Definiowanie sukcesu marketingu wirusowego.
  • Dopasowanie narzędzi do strategii marketingowej.
  • Planowanie budżetu.
  • Tworzenie mapy punktów wejścia i wyjścia.
  • Plan analiz.
  • Kluczowe czynniki kampanii e-mailowej.
  • Tworzenie e-maili z nagraniami audio i wideo.
  • E-maile na urządzenia przenośne.

Wysyłaj e-maile i osiągnij sukces biznesowy

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Spis treści

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.