reklama - zainteresowany?

Godzina dziennie z e-mail marketingiem - Onepress

Godzina dziennie z e-mail marketingiem
Autor: Jeanniey Mullen, David Daniels
Tytuł oryginału: Email Marketing: An Hour a Day
TÅ‚umaczenie: Tomasz Walczak
ISBN: 978-83-246-2509-3
stron: 344, Format: 180x235, okładka: miękka
Data wydania: 2010-04-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,00 zł

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Tagi: E-biznes | Marketing

>> Możesz kupić w zestawie:
Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e-mail marketingiem



Zaplanuj skutecznÄ… kampaniÄ™ e-marketingowÄ…

  • Jak opracować skutecznÄ… strategiÄ™ e-marketingowÄ…?
  • Jak przygotować e-maile z nagraniami wideo i audio?
  • Jak stosować analizÄ™ danych internetowych, aby zwiÄ™kszyć skuteczność dziaÅ‚aÅ„ marketingowych?

W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego marketingowca. Dobrze przygotowany zapewnia nie tylko spore zyski oraz lojalność klientów wobec marki. W tym podręczniku znajdziesz najlepsze pomysły, najmodniejsze trendy i najskuteczniejsze metody działań, które pozwolą Ci przygotować wyjątkowy plan z zakresu e-mail marketingu i w konsekwencji osiągnąć sukces w biznesie!

W książce "Godzina dziennie z e-mail marketingiem" znajdziesz wszystkie niezbÄ™dne, najbardziej aktualne wiadomoÅ›ci i opisy technik e-marketingu, przygotowane w sposób umożliwiajÄ…cy natychmiastowe ich wykorzystanie — niezależnie od specyfiki organizacji. DziÄ™ki temu podrÄ™cznikowi poznasz i zrozumiesz ogromny potencjaÅ‚ drzemiÄ…cy w komunikacji z klientem oraz jej znaczenie dla rozwoju Twojej firmy. Dowiesz siÄ™, jak zaplanować budżet lub sporzÄ…dzić iteracyjne analizy finansowe. Przeczytasz o tym, co może zakłócić TwojÄ… kampaniÄ™, a także — co ważniejsze — jak uniknąć problemów i poradzić sobie z różnymi wpadkami.

  • ZwiÄ™kszanie wpÅ‚ywu marki.
  • Podstawowe elementy inteligentnych e-maili.
  • Motywowanie do zakupu.
  • Definiowanie sukcesu marketingu wirusowego.
  • Dopasowanie narzÄ™dzi do strategii marketingowej.
  • Planowanie budżetu.
  • Tworzenie mapy punktów wejÅ›cia i wyjÅ›cia.
  • Plan analiz.
  • Kluczowe czynniki kampanii e-mailowej.
  • Tworzenie e-maili z nagraniami audio i wideo.
  • E-maile na urzÄ…dzenia przenoÅ›ne.

Wysyłaj e-maile i osiągnij sukces biznesowy

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Spis treści

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.