reklama - zainteresowany?

Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową - Onepress

Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową
Autor: Avinash Kaushik
Tytuł oryginału: Web Analytics: An Hour a Day
TÅ‚umaczenie: Tomasz Walczak
ISBN: 978-83-246-1880-4
stron: 496, Format: 180x235, okładka: miękka
Data wydania: 2009-03-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 89,00 zł

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową

Tagi: E-biznes

  • Naucz siÄ™ myÅ›leć jak użytkownik witryny
  • Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne
  • Wykorzystaj gotowe rozwiÄ…zania do pomiaru stron

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie. Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.

Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!

  • Historia analiz danych internetowych
  • Analizy zachowania, skutków i doÅ›wiadczeÅ„
  • Sposoby zbierania danych do analizy
  • Pozyskiwanie danych na temat konkurencyjnoÅ›ci
  • DostÄ™pne analizy jakoÅ›ciowe
  • Elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
  • Najlepsze praktyki w tym zakresie
  • Wybór optymalnego narzÄ™dzia do prowadzenia analiz
  • DostÄ™pne miary w analizie danych internetowych
  • Pomiar kosztów oraz zwrotu z inwestycji
  • Ustalanie czytelników serwisu
  • Analiza w obszarze wyszukiwania
  • Analiza skutecznoÅ›ci kampanii PPC
  • Analiza skutków marketingu e-mailowego oraz wielokanaÅ‚owego
  • Opracowanie skutecznych raportów podsumowujÄ…cych
  • Zastosowanie procesu DMAIC
  • Analiza stron z nurtu Web 2.0
  • Mity z obszaru analizy danych internetowych
  • Obliczanie współczynnika konwersji
  • Pozyskiwanie konsultantów oraz ekspertów wewnÄ™trznych

Zwiększ popularność swojej witryny dzięki efektywnym analizom danych internetowych!



Patron medialny:

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową

 

Osoby które kupowały "Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową

Spis treści

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.