Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową - Onepress
Tytuł oryginału: Web Analytics: An Hour a Day
TÅ‚umaczenie: Tomasz Walczak
ISBN: 978-83-246-1880-4
stron: 496, Format: 180x235, okładka: miękka
Data wydania: 2009-03-26
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 89,00 zł
- Naucz się myśleć jak użytkownik witryny
- Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne
- Wykorzystaj gotowe rozwiÄ…zania do pomiaru stron
Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie. Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.
Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!
- Historia analiz danych internetowych
- Analizy zachowania, skutków i doświadczeń
- Sposoby zbierania danych do analizy
- Pozyskiwanie danych na temat konkurencyjności
- Dostępne analizy jakościowe
- Elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
- Najlepsze praktyki w tym zakresie
- Wybór optymalnego narzędzia do prowadzenia analiz
- Dostępne miary w analizie danych internetowych
- Pomiar kosztów oraz zwrotu z inwestycji
- Ustalanie czytelników serwisu
- Analiza w obszarze wyszukiwania
- Analiza skuteczności kampanii PPC
- Analiza skutków marketingu e-mailowego oraz wielokanałowego
- Opracowanie skutecznych raportów podsumowujących
- Zastosowanie procesu DMAIC
- Analiza stron z nurtu Web 2.0
- Mity z obszaru analizy danych internetowych
- Obliczanie współczynnika konwersji
- Pozyskiwanie konsultantów oraz ekspertów wewnętrznych
Zwiększ popularność swojej witryny dzięki efektywnym analizom danych internetowych!
Patron medialny:
Osoby które kupowały "Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)