reklama - zainteresowany?

Godzina dziennie z Facebook marketingiem - Onepress

Godzina dziennie z Facebook marketingiem
Autor: Chris Treadaway, Mari Smith
Tytuł oryginału: Facebook Marketing: An Hour a Day
TÅ‚umaczenie: Aleksander Jurczak
ISBN: 978-83-246-2873-5
stron: 320, Format: 180x235, okładka: miękka
Data wydania: 2010-12-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z Facebook marketingiem

Tagi: E-biznes | Marketing | Social Media

Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy!

  • Opracuj strategiÄ™ dziaÅ‚ania i na bieżąco mierz jej skuteczność
  • Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych
  • Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fanów
Oto jedyna książka, która poprowadzi Cię przez wszystkie etapy obmyślania, wprowadzania, optymalizowania i mierzenia postępów udanej strategii działania na Facebooku.
Brian Goldfarb,
kierownik w Microsofcie

PosiadajÄ…cy już ponad 500 milionów użytkowników najwiÄ™kszy serwis spoÅ‚ecznoÅ›ciowy Å›wiata — Facebook — wyrósÅ‚ także na potężnÄ… platformÄ™ marketingowÄ…. PragnÄ…ce kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegÅ‚y w nim obiecujÄ…cÄ… alternatywÄ™ dla tradycyjnych spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestaÅ‚y siÄ™ sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produktów musiaÅ‚a odejść do lamusa. Wobec tego przenoszÄ…ce siÄ™ do nowego medium koncerny zaczęły uczyć siÄ™ innego, skutecznego sposobu komunikowania siÄ™ z konsumentami. W koÅ„cu Facebook nie jest czarodziejskÄ… różdżkÄ…, za dotkniÄ™ciem której popularność i obroty firmy rosnÄ… same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwoÅ›ci promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastÄ…pi Twojej kreatywnoÅ›ci, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdobÄ™dzie tysiÄ…ca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty caÅ‚kowicie odwrotne do zamierzonych...

Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła książka przeprowadzi Cię od początku do końca przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium. Zobaczysz, jak wykorzystywać dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru efektywności rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na bieżąco wprowadzać udoskonalenia oraz szybko reagować w krytycznych sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych działań w przejrzystej i efektownej formie.

Dzięki tej książce:
  • poznasz miejsce Facebooka w krajobrazie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych
  • opracujesz strategiÄ™, okreÅ›lisz istotne dane, przypiszesz je do celów biznesowych i wyznaczysz wskaźniki pomiarowe
  • dowiesz siÄ™ wiÄ™cej o stronach fanów i grupach oraz zagwarantujesz opÅ‚acalnÄ… obecność organizacji w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych
  • zbierzesz grono wiernych czytelników, tworzÄ…c atrakcyjne zasoby i reklamy facebookowe oraz organizujÄ…c konkursy i wydarzenia
  • wprowadzisz na swojÄ… witrynÄ™ funkcje spoÅ‚ecznoÅ›ciowe za pomocÄ… Facebook Connect
  • wykorzystasz narzÄ™dzia analityczne do Å›ledzenia i testowania wyników, żeby poznać najlepsze metody komunikowania siÄ™ z grupami docelowymi
  • przedstawisz rezultaty w formie przejrzystych i efektownych tabel danych w programie Microsoft Excel
  • skorzystasz z zaawansowanych funkcji i możliwoÅ›ci Facebooka, w tym aplikacji
  • poznasz analizy z życia wziÄ™tych przykÅ‚adów — zilustrowano tu nimi inspirujÄ…ce sukcesy oraz bÅ‚Ä™dy, których należy unikać
  • otrzymasz adresy i informacje o cennych zasobach spoza Facebooka
  • zobaczysz prognozy ekspertów branżowych co do przyszÅ‚ego rozwoju Facebooka

Stwórz zintegrowaną i efektywną strategię działania firmy na Facebooku!

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z Facebook marketingiem

Spis treści

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z Facebook marketingiem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.